Belara 18.10.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Dermatoloog kirjutas mulle ravimi Roaccutane ning sellega seoses ka Belara. Hakkasin Belarat võtma 3.oktoobril kui algasid päevad. Infolehel on küll kirjas, et võib tekkida määrimine, mis peaks mööduma. Minul aga pole see siiamaani möödunud ning olen pisut mures. Kas mul on muretsemiseks põhjust või on see normaalne? Kas ma saan midagi ette võtta?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
Roccutane ravi ajal on rasestumine vastunäidustatud ja seetõttu on teile soovitatud pillid. Pillidega alustamise esimese 1-2 kuu jooksul esineb sageli määrimist, s.o. kõige sagedasem kõrvaltoime, seega pole muretsemiseks põhjust. Pille tuleb võtta skeemi järgi edasi. Kui pidev määrimine jätkub ka järgmise kuu jooksul, on soovitav pille vahetada.
Parimate soovidega,
dr.Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pikemaajaline veritsus

Tere! Pöördusin 27.03.14 oma günekoloogile mures,et jaanuarist peale on määrinud. Menstruatsiooniaega on päris raske öelda, sest täiesti ebakorrapäraselt on veritsus olnud küll tugevam, küll siis ainult ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Premenopausis on ebakorrapäraste ja pikkade veritsuste põhjuseks sageli munasarjade düsfunktsioon. Ja lugedes Teie selgitust tehtud uuringutest ja ravist võib väita, et veritsuste põhjus on ...

Loe edasi

Määrimine

Tere!
Minu mure on järgmine. Olen kasutanud 2 aastat Clormetini pille ( mõni aeg tagasi olid need pillid teise nimega, mis hetkel meelde ei tule ja nüüd Clormetini nime all). Käimas on teine pillinädal ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Varem olid need pillid Belara nimega.Keemiline koostis on sama.Ka on östrogeenide sisaldus piisav-0,03.mg Ilmselt tuleks preparaati vahetada kollaskehahormooni kloormatidiooni tõttu.Hästi sobiks ...

Loe edasi

Päevad ei tule, testosteroon kõrge

Tere, Doktor.
29.12.11 ma olin vastuvõtul günekoloogi juures selliste probleemidega : rohkem kui kaks kuud ei tule menstruatsioon (tehtud mitmed rasedustestid), rasedust ei ole, seda ka arst ütles, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Meessuguhormoon on pisut kõrgeneud. Kuna progesteroon on hästi madal, siis soovitaks seda ordineerida suukaudselt 10-14 päeva (kollaskeha hormooni) ja oodata mensest.(peaks tulema nädal jooksul). ...

Loe edasi

Duphaston

Tere!

Olen 25a naine. Probleemiks on menstruatsiooni puudumine (3 kuud). Raviks määrati Duphastoni (10mg) 10 päeva. Pärast Duphastoni pidi algama menstruatsioon, aga ei tulnud... Pärast Duphastoni ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Diagnoos on menstruaaltsükli häire. Sügav häire ehk sekundaarne amenorröa on siis, kui menstruatsioon puudub üle 6 kuu.
Vajate korduvat kontrolli. Oluline on günekoloogiline ...

Loe edasi

Munasarja lõhkemata põieke

Tere,

Olen 28.a. sünnitamata naine. Pool aastat tagasi günekoloogi juures käies selgus ultraheliuuringu käigus, et minu ühes munasarjas on suurem lõhkemata põieke (tsükli faasi järgi oleks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
On selge, et olete infopuuduses. Saan vastata vaid teoreetiliselt, sest pole ju teid näinud.
Soovitused:
1) küsige oma raviarsti käest oma haiguse rahvusvaheline diagnoos, ...

Loe edasi

Mida teha Duphastoni kuuri järgselt?

Käisin augusti lõpus Teie vastuvõtul. Seejärel katkestasin Teie soovitusel Belara kuuri ja Te määrasite mulle 4 kuuks Duphastoni tsükli 15-24 päevani. Belara kuuri järel jäi üks menstruatsioon vahele ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Õige vastus on, peate broneerima aja vastuvõtule. Tegemist on algava üleminekuea tüüpiliste kaebustega: menstruaaltsükli häiretega, verejooksudega jpm.-ga. Enne kui langeb hormoon ...

Loe edasi

üleminekuaegne verejooks

Tere!
Olen 49 aastane ja tsükli ebakorrapärasuse ja vererohkuse tõttu tehti mulle detsembris abrasioon, mis patoloogiat ei näidanud. Sain ühe kuuri depoo proverat, mis aga tekitas pideva veritsuse. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Probleemi nimetus on üleminekuea menstruaalsükli häired östrogeendefitsiidist ja kollakeha hormooni langusest, mis selles eas on üsna tavaline.
Ravi võimalusi on mitmeid, ...

Loe edasi

Beebipillid ja Postinor

Tere!
Olen 23. aastane ja vötnud Belarat ca 5 kuud. Beebipille olen kasutanud 8 aastat.
Mure järgnev: 15. augustil oksendasin pärast Belara tableti vötmist. 19.augustil olin vahekorras ning ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipillide tarvitamine 8 aastat on väga pikk aeg. Iga 4-5 aasta järel on vajalik korduv nõustamine, põhjalik kontroll, vererõhu mõõtmine perearstil jm.
Sünnitamata ...

Loe edasi

Naistehaigused

Tere! Olen 27 a.Kasutan juba üle poole aasta Belara nimelisi pille, seekord algasid päevad, kui oli veel jäänud võtta viis tabletti enne 7 päevast pausi. Rasestumise hirmus alustasin pausi asemel uue lehega. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Katrin!
Kuna kasutate samu antibeebipille Belara juba üle poole aasta, siis kõrvaltoimed pillidest on vähe tõenäolised.
-see, et Te suitsetamise jätsite on ainuõige. Muide, kombineeritud ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi