Päevad juba kolm nädalat 13.09.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Võtan beebipille (Yasminelle) u pool aastat. Nüüd, augusti algul jäi mul kolm tabletti järjest võtmata. Kolm tabletti jäid pakki ja võtsin edasi regulaarselt. Sellest ajast saadik on mul "päevad", kohe korralikul ja nüüd juba ligi kuu aega järjest. Tänasest algas tabletivaba periood, aga päevad pole järgigi jäänud, et uuesti alata. Kas see on tingitud nendest kolmest unustatud pillist ja päevad siiski lõppevad kunagi? Kontrollis käisin viimati märtsis ja siis olid kõik proovid korras. Ette tänades. A.P.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
veritsuse põhjus on võtmata jäänud pillid. Selline pillide võtmise katkestamine põhjustab pika veritsuse ja ei kindlusta ka rasestumisvastast kaitset. Üks võimalus veritsust kiiremini peatada, on alustada uue 21-päevase tsükliga kohe, ootamata ära 7-päevast pausi. Peab arvestama, et vaatamata sellele on järgmise 21-päevase pillide võtmise perioodil siiski veel veritsusi. Kui pille korralikult, s.t. ilma ühtegi pilli unustamata, edasi võtta, kaob tasapidi ka määrimine ja järgmine menstruatsioonitaoline veritsus saab olema järgmise 7-päevase pausi ajal.
Parimate soovidega,
dr.Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rasedus?

Tere! Umbes kaks kuud tagasi olin vahekorras, kaks päeva hiljem hakkasid mul päevad. Järgmised päevad hilinesid umbes nädal aega. Umbes nädal hiljem põdesin paar päeva mingit kõhuviirust (oksendamine, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kui te kasutasite SOS pille, siis sellest reeglina tekib tsüklihäire. Kui te seda pole teinud, siis soovitan pöörduda günekoloogi poole ja täpsustada põhjus.Võimalik,et on tegemist günekoloogilise põletikuga. ...

Loe edasi

Kas ikkagi rase?

Lugu järgmine. Olin 2.juunil vahekorras (üks päev pärast päevi), kondoom purunes. Kohe järgmisel hommikul (umbes 8 tundi peale vahekorda) võtsin sos-pilli, siis algas 6 päeva pärast nn menstruatsioon. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
SOS pillide võtmise järel tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus ja seejärel 4 nädalat hiljem menstruatsioon. Peale SOS pilli võtmist võivad tekkida tsüklihäired. See on ka põhjus, miks ...

Loe edasi

Veritsus

Tere!
Mure järgmine, siiani on menstruatsioon käinud väga korrapäraselt, tsükli pikkus 28 päeva. Ka nüüd algasid päevad normaalsel ajal 22.10.10, kuid kestavad siiani, nüüdseks juba kolm nädalat. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Mirena on väga sobilik teie probleemi korral. Arvestades teie muid haigusi ja probleeme, siis suukaudseid hormoone ei tohiks teile lubada. Emaka eemaldamine on alati võimalus, kuid seda siiski ...

Loe edasi

Pikaajaline vereeritus

Tere. Kolm päeva pärast menstruatsiooni lõppu tekkis uus veritsus, keskmisest väiksema tugevusega, mis on kestnud juba kaks nädalat ning ei näi lõppevat. Veritsus on tükiline, ühtase tugevusega ja kohati ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kui rasedustest on negatiivne, siis on tegemist menstruaaltsükli häirega juhul, kui suguhaigused ja muud põletikud on välistatud.

Soovitused:
-broneerige plaaniline ...

Loe edasi

Pärast aborti

Tere
Olen 36 a. nelja lapse ema.Noorim on 10 kuune. Peale sünnitust kasutasin Nuvaringi pool aastat aga rasestusin uuesti paar päeva peale viimase rõnga eemaldamist. Päevad olid kogu aja ebaregulaarsed. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Egne!
Selliste kaebustega soovitan pöörduda tagasi asutusse, kus oli medikamentoosne abort. Vajalik on läbivaatus ja korduv kontroll günekoloogilise ultraheliga.
Rinnaga toitmise ...

Loe edasi

mentstruaaltsükli vaheline veritsemine

Kasutasin 4 kuud beebipille Mercilon.Viimased päevad olid 24.04-29.04.Mreciloni enam ei kasuta,kuna soovin rasestuda.Paar päeva oli kõik korras aga alates 3.05 on vähene veritsus(veri on punane mitte pruunikas).Nii ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik


Tere. Suure tõenäosusega on teil ehk ovulatsiooni aeg, mis võib anda veritsust paar kolm päeva. Kuna te pille enam ei võta, siis tugevnenud ovulatsiooni võimalus on olemas. Kindlasti minge arsti ...

Loe edasi

Valud alakõhus

Tere olen 21 aastane neiu. Minu mure selline, et kolm päeva juba vasakult poolt alakõhust valus. Kui vaikselt paigal istun või laman, ei tunne midagi. Kui aga liigun ja vasakut jalga tõstan on valus. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kati! Kuna lõpetasite äsja pillide tarvitamise,võib tegemist olla ovulatsiooniaegse valuga.Kuna aga valu kestab piisavalt kaua,võiksite siiski minna günekoloogi vastuvõtule.Võib-olla on tegemist ...

Loe edasi

mirena

Mulle paigaldati mirena 7 nädalat tagasi, esimesed kolm nädalat määris ja oli ka vahepeal valusid kõhus, siis oli üks nädal normaalne elu ja siis oleks pidanud algama päevad, hakkasgi määrima ja juba kolm ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tavaliselt jäävadki MIRENA spiraaliga menstruatsioonid ära.Keiserlõige ei ole spiraali vastunäidustus.Paari kuu jooksul peaks kõik normaliseeruma.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Menstruatsiooni taastumine peale hormoontalbette

Olen 23 aastane ning septembris lopetasin pikemaks ajaks välismaale minemise tõttu Mercilon tablettide võtmise, mida olin eelnevalt kasutanud kolm aastat. Arst hoiatas, et peale tablettide kasutamise lõpetamist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kandidoosil ei ole nimetatud kaebustega mingit pistmist.Menstruatsioonitsükli taastumine on väga individuaalne,mõnikord võtab aega 6-9 kuud.Kui kahel järgmisel kuul kordub eelpoolkirjeldatu,siis ...

Loe edasi

Hormonaaltabletid ja päevad

Tere! Mure järgmine, et hakkasin aasta pärast sünnitust võtma uuesti Harmonet tablette. Esimese tableti võtsin sisse esimese "päeva" ajal, kuid järgmisel päeval jäid päevad ära. Nädala aja jooksul tuli ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Pille tarvitage skeemi 21+7 järgi. Lõpetage tabletileht ja tehke 7-päevane paus.
2. Enne uue tabletilehe alustamist tehke hommikusest uriinist rasedustest.
3. Kui ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi