Mis mul viga võiks olla, et ei rasestu? 11.07.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Aasta tagasi peetus rasedus ja peale seda on päevad ebaregulaarsed. Kevadel käisin naistearstil, andsin analüüsid. Helistades öeldi, et on kõik korras. Paar kuud hiljem külastasin teist naistearsti, et selgust saada, miks päevad on ebaregulaarsed. Kui enne kestsid päevad 6 päeva, siis nüüd kestavad 2-3 päeva. Siis on mõni päev vahet ja määrib veel mitu päeva edasi. Isegi ov-ajal tuleb küll lima, kuid on veresegune. Arst imestas, et eelmine arst ei öelnud mulle, et mul on emakapõletik ja emakakaelapõletik. Sain rohud. Ja järgmisel kuul läksin sama arsti juurde tagasi, arvasin, et rohud ehk ei mõjunud. Siis kirjutati uued rohud välja, teistsugused. Et need kindlalt siis mõjuvad...Kuid ikka on päevad ebaregulaarsed. Ov-testid näitavad et ov toimub, kuid rasedaks ei jää. Kas ma peaks veel kellegi kolmanda arsti juurde pöörduma? Sooviksin ju teada, et miks on sellised verised voolused ja määrimised? Soovime mehega väga-väga veel ühte pesamuna. Palun aidake!

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
kuna Teil on olnud korduvad raseduse peetumised, siis on vajalik teha põhjalikumad uuringud. Korduvate abortide põhjused võivad olla hormonaalsed (kõige sagedamini kollaskeha puudulikkus, kuid ka näiteks kilpnäärme ala-või ületalitlus, jt.), immunoloogilised (antifosfolipiid-sündroom jt.), suguteede põletikud. Seega soovitan lisaks tehtud testidele teha ka hormoon-analüüsid, määrata autoantikehad ja teha ka trombofiilia analüüsid. Samuti on korduvate raseduse katkemiste puhul soovitav geneetiku konsultatsioon. Kuna tsükkel on olnud ebakorrapärane, on üks põhjustest, miks pole peale viimast peetunud rasedust õnnestunud rasestuda, ilmselt seotud munasarjade töö häirega. Ravi sõltub muidugi testide tulemustest.
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Beebipillid

Tere!
Olen võtnud logest antibeebipille juba üle 1 aasta. Mul siuke mure, et nüüd viimased kuud ei ole seksuaalelu eriti aktiivne olnud, kuid olen siiski tablette võtnud. Praegu on tableti võtmise ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Pillidega võib olla, et vahepeal määrib, siiski soovitaks pöörduda arsti poole läbivaatluseks. Dr kadastik

Loe edasi

mis lahti on?

Tere!
Mul on selline mure et Mu tütar,15a. on koguaeg selline mossis ja kurb ja tal on pidevalt kylm...magab ta ka palju ja on ikka unine,nahavärv on ka sinakas tal.
kas äkki on tegemist narkootikumide ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Helen! Kas Teie tütar ikka sööb korralikult ja kas ta ei ole viimasel ajal kehakaalus maha võtnud?Esmamulje järgi võiks olla tegemist anoreksia nervosaga.Rääkige minu kahtlustest perearstiga,samuti ...

Loe edasi

Mis võiks viga olla?

Kulla doktor!
Päevad on hilinenud küll alles paar päeva ja ebaregulaarselt on nad olnud ennegi, aga küsin ikka. Nüüd peaksid siis päevad olema, aga pole. Natuke määrib päeval ja ongi kõik. Samas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ei usu,et Te spiraaliga rasestusite.Kõige loogilisem on ,et tegemist on m.tsükli häirega (kollaskeha faasi puudulikkus ).Paluge,et perearst kirjutab Teile 10 tbl Dufastoni ja võtke 5 päeva 1 tablett ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi