Menstruatsioonide-vaheline veritsus 29.06.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Kasutan iga tsükli 16. päeval 10 päeva Dhuphastoni.
Peale Dhuphastoni kasutamise alustamist on paar päeva enne menstr. kergelt määrinud, enne kui algab nö. tõeline menstr. Arst kinnitas, et midagi hullu sellega ei ole ning Dhuphaston võib seda tekitada.

Viimati oli mul menstr. 20.06.11 ja võiks lugeda lõppenuks 25.06.11
Viimati käisin arsti juures 08.06.11 ning analüüsid olid enamvähem korras, hullu põletiku näitajaid ei olnud. Arst soovitas osta apteegist Multi Gyn Flora Pluss ja mida ma ka tegin ja ka kasutasin.

27.06.11 hakkas mul määrima, kiuline ja tumepruunikas ja määrib kuni tänaseni. Sellist laadi määrimist on ainult olnud paar päeva ennem menstr.

Enda arst on puhkusel, vabasid numbreid ei ole ja keegi jutule ei võta.

Kas peaksin muretsema ja siiski nõudma arsti juurde saamist? Kas tegemist võib siiski olla põletikuga, kuigi analüüsid oli enamvähem korras või võib seda põhjustada ka Multi Gyn Flora Pluss?
Või oskate soovitada, mida võiks kasutada niikaua, kui oma arst puhkuselt tagasi tuleb?

Kiiret vastukaja ootama jäädes,

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
ebakorrapärast määrimist võib tekitada nii emakakaela põletik kui ka hormonaalsed muutused. Kui analüüsid põletikutekitajatele ja PAP olid korras, siis on määrimine seotud suure tõenäosusega hormonaalsete muutustega. Sellisel juhul peab otsustama, millist hormoonravi
edaspidi kasutada.
Multi-Gyn FloraPluss on looduslik preparaat tupeseene vältimiseks ja selle kasutamine veritsust ei põhjusta. Soovitan esialgu geeli edasi kasutada, ja kui ka järgmise tsükli keskel tekib samalaadne veritsus, pöörduge arsti poole. Siis saab täpsustada, millised analüüsid on tehtud ja kas on vaja veel lisauuringuid teha.
dr. Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rasestumisvastane implantaat ja tervis

Tere.

Mulle on paigaldatud rasestumisvastane implantaat 2015.a. juulis. Kuni 2016.a. juunikuuni oli menstruatsioon üsna tihedalt, korrapärane polnud, aga tihti iga kahe nädala tagant, vahest ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!

Teile on implantaat paigaldatud imetamise ajal. Tavapäraselt rinnaga toitmise perioodil menstruatsioone ei ole ja ka implantaadiga enamasti veritsused puuduvad. Menstruatsioonid taastuvad ...

Loe edasi

spiraal ja määrimine

Kas see on normaalne teie arvates ka...15.1.16 paigaldati mulle spiraal Fleree. 10päeva pärast algasid päevad päris vererohked ja kestsid 10 päeva,siis oli 5puhast päeva ja 10.2 hakkas määrima ja seda ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Fleree on hormoonspiraal ja vähene ebakorrapärane või harva ka pidev veritsus esimestel kuudel peale paigaldamist on väga sage kõrvaltoime. Sellist menstruatsioonide vahelist määrimist võib ...

Loe edasi

Päevad ei lõppe

Tere!
Pöördun Teiepoole oma murega. Nimelt olen 44 aastane naine ja mul hakkasid päevad 07.02 ja kestavad tänaseni (16.02). Tavaliselt on mul väga verevaesed päevad ja nüüd ikka tuleb sellist punast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Ebakorrapärased veritsused ( kord pikemad, kord lühemad menstruatsioonid, tsüklihäired) võivad olla seotud premenopausi perioodil esinevate hormonaalsete muutustega. Pikkade ja vererohkete ...

Loe edasi

Emakakaela polüüp

Raseduse ajal 2012 leiti emakakaela kanalist lähtuv polüüp, mis juulis 2012 osaliselt eemaldati, kuna põhjustas veritsust. 2012 novembris sünnitusjärgses kontrollis käies kirjutas arst, et emakakaela kanalis ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui peale sünnitust ikkagi polüüp või polübi jalg on alles ,siis soovitaks see eemaldada, kui on kaebus nt veritsus.
Kui kaebused puuduvad, siis soovitaks teha PAP test(nii või teisti teha), ...

Loe edasi

imelik veritsus

Tere! Olen 33 aastane. Mureks on menstruatsioonide vaheline määrimine. Eelmise aasta kevadel lõpetasin Cilesti kasutamise (üks partner,kasutan kondoomi), misjärel päevad muutusid vererohkemaks ja ebaregulaarsemaks(kuigi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!

Probleemi nimetus on tsükliväline veritsus, ovulatoorne veritsus, kontaktveristus või postkoitaalne veritsus.
Välistada tuleb rasedus, põletikud, infektsioonid, rakkude ...

Loe edasi

Pikaajaline vereeritus

Tere. Kolm päeva pärast menstruatsiooni lõppu tekkis uus veritsus, keskmisest väiksema tugevusega, mis on kestnud juba kaks nädalat ning ei näi lõppevat. Veritsus on tükiline, ühtase tugevusega ja kohati ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kui rasedustest on negatiivne, siis on tegemist menstruaaltsükli häirega juhul, kui suguhaigused ja muud põletikud on välistatud.

Soovitused:
-broneerige plaaniline ...

Loe edasi

mentstruaaltsükli vaheline veritsemine

Kasutasin 4 kuud beebipille Mercilon.Viimased päevad olid 24.04-29.04.Mreciloni enam ei kasuta,kuna soovin rasestuda.Paar päeva oli kõik korras aga alates 3.05 on vähene veritsus(veri on punane mitte pruunikas).Nii ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik


Tere. Suure tõenäosusega on teil ehk ovulatsiooni aeg, mis võib anda veritsust paar kolm päeva. Kuna te pille enam ei võta, siis tugevnenud ovulatsiooni võimalus on olemas. Kindlasti minge arsti ...

Loe edasi

Mirena

Küsimus võib-olla rumal, kuid ehk siiski vastate - mis põhjustab ebaregulaarset veritsust hormoonspiraali puhul? Kui toime seisneb emaka limaskesta õhendamises, siis misasi see veritseb? Ja kui kaua veritseb? ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
hormoonspiraalil on silinder, millest regulaarselt vabanev hormoon pidurdab emaka limaskesta kasvu. Sagedasem kõrvaltoime ongi ebaregulaarsed veritsused (emaka limaskestast) esimeste kuude ...

Loe edasi

Tabletid

Tere. Mul on kusimus rasestumisvastaste tablettide kasutamise lopetamise kohta. Olen kasutanud Triminuletti ca 5a ja sooviksin tablette enam mitte kasutada. Kuidas nende kasutamise lopetamine toimub? Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega lõpetamine on lihtne: peale 21-päevast tsüklit pillidega uue karbiga enam ei alustata. Menstruatsioonide vaheline periood võib nihkuda, s.t. tükkel võib tulla pikem või lühem kui pillidega. ...

Loe edasi

menstruaaltsukli probleemid

Tere, probleem on seoses sellega, et u poolteist nädalat tagasi tekkis mul veritsus,mida ei peaks olema. See ei ole suur, aga selline määriv. Olen tegelikult teie patsient Tartus. Aasta alguses oli mul ...

Vastas dr Aire Sekavin

Kui pille kasutades tekib tsüklihäire võiks kõigepealt mõelda, ega ei ole Teil kogemata mõni tablett vahele jäänud või kahe tableti vaheline aeg liiga pikaks veninud. Tsüklivälist määrimist ja tableti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi