Päevi pole, aga verd tuleb 09.04.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Selline mure on, et mul lõppesid 5 päeva tagasi päevad, aga nüüd vahel kui WCs käin, tuleb ikka verd natukene ja vahekorra ajal tuli eriti palju. Ja üleüldse vahetevahel tuleb tupest verd. Misasi see olla võiks?! Võtan muidugi ka pille Jeaninesid. Vahepeal sai noid ebaregulaarselt võetud, et mõtlesin et asi nondes, aga nüüd võtan ilusti ja ikka see probleem.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Esimesel kolmel kuul võib Jeanine tarvitamise ajal esineda vahevereeritusi.Eriti siis,kui võtate tablette ebaregulaarselt.Kuna aga esineb ka vahekorrajärgne vereeritus,soovitan kindlasti pöörduda oma günekoloogi poole.Vajalik on võtta emakakaelast analüüsid,et välja lülitada põletikuline protsess.Küllap günekoloog otsustab siis ka ,kas on vajalik ultraheliga kontrollida emaka limaskesta paksust.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

veritsus tupest peale päevi

tere mul algasid päevad 16.06 ja lõppesid 20.06 kuid 22.06 mustärkasin tualetis käies pühkides taas heledat verd rohkem nagu määriks kui paberiga pühkida ja natuke alakõhus tuikab kergelt justkui enne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Olete 47 aastane, see tähendab, et premenopausis naine. Sellisel perioodil on erinevat tüüpi tsüklihäired sagedased, samuti esineb sellel perioodil paljudel naistel kuumahoogusi. Kuna tsüklivälise ...

Loe edasi

Pillide võtmisega alustamine suvalisel ajal

Tere,
Mul on alati olnud menstruatsioonitsükkel äärmiselt ebakorrapärane. Eelmise aasta esimeses pooles tegin läbi tabletiabordi ning alates sellest ajast on tsükkel olnud veelgi rohkem paigast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pille tuleb hakata võtma menstruatsiooni esimesest päevast. Vaid sellisel juhul on ka sellest tsüklist kohe rasestumisvastane toime tagatud. Kui pillide võtmist alustada hiljem, tekib kogu ...

Loe edasi

Kas ikkagi rase?

Lugu järgmine. Olin 2.juunil vahekorras (üks päev pärast päevi), kondoom purunes. Kohe järgmisel hommikul (umbes 8 tundi peale vahekorda) võtsin sos-pilli, siis algas 6 päeva pärast nn menstruatsioon. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
SOS pillide võtmise järel tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus ja seejärel 4 nädalat hiljem menstruatsioon. Peale SOS pilli võtmist võivad tekkida tsüklihäired. See on ka põhjus, miks ...

Loe edasi

tume voolus

novembris kõrvetati mul emakakaelal haavandit. paranes korralikult ära. paar kuud hiljem hakkas enne päevi musta voolust tulema ja pärast päevi tuli ka. käisin arstil kontrollis, kõik öeldi korras olevat. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Broneerige aeg naistearstile. Vajalik on välistada:
-rasedus, tehke hommikusest uriinist rasedustest enne arsti juurde minekut
-välistada tuleb sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

pillid

Tere!
Olen 24 a. ja mul on 1-aastane tütar. Rinnaga toitmise lõpetasin kui laps oli 9-kuune ja peale seda algasid kohe päevad, mis on siiani kestnud üpriski regulaarselt, 28-30 p tsükliga. Hiljuti ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
alustage pillide võtmist kohe esimesest päevast, kui tekib vähene veritsus. Nii alustades on koheselt ka kindlustatud rasestumisvastane toime.

Loe edasi

määrimine ja päevad

Tere! Olen 20 aastane neiu ja häbiga pean tunnistama, et pole kunagi käinud naistearsti juures,hirm on nii suur ja suguelu olen elanud juba 5 aastat. Ja mul on olund 2 partnerit. Aaga nüüd probeelmi juurde.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päris kindlasti ei ole tegu vähi ega muu hullu haigusega.Võimalik,et oli tegemist raseduse iseenesliku katkemisega varajases järgus.Kindlasti on oma roll ka kehakaalu järsus kõikumises,aga täpsema ...

Loe edasi

hilinenud päevad

Tere, olen 16 aastane tüdruk. Kaalun 59 kilo ja pikk 175 cm. Menstruatsioon algas mul 15 aastaselt. Üldiselt tuleb verd vähe ja vereeritus kestab umbes neli päeva, kuigi ema ja õe menstustratsioonid on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mõnel neiul kulub tõesti pisut rohkem aega m.tsükli korrapäraseks muutumiseks.Ärge muretsege sellepärast.Minul on esmamulje,et olete oma pikkuse kohta pisut madala kaaluga.Sageli on kõhnumine (eriti ...

Loe edasi

äge tupepõletik

Mul on tekkinud ootamatu ja tugev põletik tupes, valu ei lase öösel magada, voolus on hapupiima moodi ja lõhnatu aga ning vahepeal tuleb ka pisut verd (päevi pole). Põletik on kestnud 3 päeva, aga arsti ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kristiina.
Kui Teil on valud , rohke voolus ja veritsus , mis häirivad Teie igapäevaseid tegemisi ja magamist, tuleks pöörduda valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

antibeebipillid

Kasutan Cilesti tablette.Juulikuises tabletikuuris jäi aga kaks tabletti võtmata.Tekkis veritsus nagu päevade puhul,aga veel siis kui tabletivõtmine kestis.Kuna suguelu on regulaarne,kartsin rasestumist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Nüüd tuleb menstruatsioon ära oodata, see tuleb umbes 1 kuu möödudes peale tablettide võtmise katkestamist. Siis tuleb 1. menstruatsiooni päevast taas pillidega alustada.
dr. Seemen

Loe edasi

segadus

Tere dr. Galina Litter



Minu mure seisneb selles, et ma ei saa aru mis toimub. Nimelt eelmine kuu nädal aega peale päevade lõppu hakkas uuesti verd tulema, päris tugevalt, nagu ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud küsija!

Tõenäoliselt oli tegemist verejooksuga. Põhjusi võib olla mitmeid. Peaksite pöörduma naistearstile, et tupekaudse ultraheliuuringuga kontrollida emaka õõne seisundit. Välistada ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi