Mure seoses rinnanibudega 13.07.10 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Pöördun Teie poole suure murega. Nimelt- pabistan juba mõnda aega oma rinnanibude seisundi pärast ja kardan ja mõtlen juba halvimat. Rinnanibud on väljanägemiselt justkui lõhenenud või tükilised, osaliselt pruunikad. Olen kasutanud ka Palmersi nibukreemi, mis põhjustas selle, et osalt tulid need pruunikad tükikesed ära. Küll aga on nibu ikkagi lõhesid täis. Muretsen praegu väga, kuna ootan oma esimest beebit- 30nes nädal just algas; ja ei ole täheldanud ka mingit eritist rindadest- ja eriti muretsen imetamise pärast. Ajuti on rinnad hellad, nagu ikka, rindades enestes mingeid tükikesi tunda pole; aga lihtsalt ei oska praegu ise kuidagi oma murele lahendust leida, või kuhugi pöörduda enne kui pole probleemis päris kindel- kunagi sai ka oma günekoloogiga asjast räägitud, aga ikka päris ei usu, et see seisund päris õige on... Jään Teie vastust ootama.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Loen teie kirjast, et olete 26-aastane ja olete esmakordselt 30 nädalat rase.
Suure tõenäosusega ei ole tegemist rinnavähiga.
Kui väga muretsete, siis pöörduge omal soovil ise tasudes www.mammograaf.ee. Rinnakliinikus töötavad professionaalsed radioloogid-diagnostika arstid. Rasedatele saab teostada vaid piimanäärmete ultraheliuuringu. Siis rahunete. Tähtis on piimanäärmete ja nibude palpatsioon.
Tasuta saate pöörduda imetamisnõustajate poole, kes võtvad vastu suuremates naistenõuandlates.
G.Litter, www.naistearst.ee, hetkel puhkuselt Pärnust

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

hormoonsüsti tagajärg

Tere Doktor!

Mul on selline mure. Novembris tehti mulle seoses artroosiga, põlve, hormoonsüst. Arst hoiatas, et menstruaaltsükkel võib korrast ära minna. Nüüd see ongi käes. Kui enne oli tsüklivahe ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Antud hormoonpreparaadid võivad tõesti menstruaaltsükilt muuta, seda enam kui teil on kogu aeg olnud ebakorrapärased. Kui teil on tsükkel korrapäraselt 19-20 päeva vahega, siis ehk kannatate oma ...

Loe edasi

mure valusate rindadega

Tere dr Galina Litter!
Olen 31 aastane naine, lapsi pole. 3 aastat olen võtnud Logesti ja nüüd paar kuud Loette rasestumisvastaseid tablette. Mure on see, et rinnad on väga tundlikud ja valusad. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud 31.a. Naine!
See on tüüpiline hormoontablettide tarvitamise korral. 7-päevase pausi ajal ebamugavus kaob. Pillidel on ka vähene kurvameelsust ja vahel ka hirme põhjustav toime. Mammograafia ...

Loe edasi

Rinnanibud

Olen 21 aastane ja rindadel pole nibusid. Mõned aastad aastat tagasi, kui olin umbes 18, nähvas kohalikus perearstikeskuses vastuvõttev günekoloog, et inimestel suuremaidki probleeme, küll nad teil kasvavad. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tõepoolest on rinnanibude suurus väga individuaalne ja loomulikult ei ole tegemist mingi arenguhäirega vaid pigem kosmeetilise probleemiga (Teie enda jaoks).Ega siin mingeid erilisi preparaate ei ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi