Sügelus ja imelikud moodustised nahal 12.07.10 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere, mõned päevad tagasi hakkasin tundma suguelunditel ja päraku ümbruses sügelust. nüüd avastasin päraku ümbrusest ka kolm imelikku nahavärvi moodustist, nagu nahanäsad vms. ühte olin tundnud ka varem, aga mingeid kaebusi ei põhjustanud.
muidu kasutan rasestumisvastased pille, partnereid on ja on olnud üks.
hetkel tarvitan ka antibiootikume seoses angiiniga (võibolla on seotud?)
millest võib säärane asi tingitud olla? kas peaksin pöörduma naistearsti poole? Ette tänades

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Kuna tarvitate nii antibeebipille kui ka antibiootikume, siis on suure tõenäosusega tegemist tupeseene ägenemisega. Soovitused:
-ostke apteegi käsimüügist intiimpesuvaht Multi-Gyn FemiWash ja kasutage seda 2x päevas, pesemiseks kasutage jahedamat vett
-apteegi käsimüügist saate Klotrimasool kreemi, mida määrige vähemalt 2x päevas kuni kaebuste kadumiseni
-näsad võivad olla genitaalkondüloomid, kuid neid peaks nägema; saate juurde lugeda www.hpv.ee
-vaktsineerige end genitaalkondüloomide ja emaka kaela vähki põhjustavate (uute) viiruste vastu
Võite broneerida aja www.naistearst.ee kaudu. Vabad ajad on augustisse.
G.Litter, www.naistearst.ee, hetkel puhkuselt Pärnust

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

kondüloomid

Olen 43a.kahe lapse ema,suguelu ei ela 5aastat.Täheldan juba mõningaid kliimaksi märke(ebaregulaarne tsükkel,meeleolumuutused,südame kloppimine).Umbes 2a. vaevavad mind välissuguelunditel ja limaskestal ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui analüüs HPV-le on negatiivne., siis ei saa olla kondüloomid. Tõenäoliselt on need nahal tekkivad paksendid, mis seotud vanusega ja ei ole ohtlikud(loomuliok nähe). Dr kadastik

Loe edasi

imelikud moodustised

Tere!
Avastasin imelikud liigliha meenutavad ümmargused ja piklikud moodustised enne tuppe. Olen mures, mis see võib olla ja kas nendest on võimalik kuidagi vabaneda?
Ette tänades Elisabeth ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Elisabeth!
Pöörduge plaanilises korras naistearstile, et saada selgust moodustiste kohta ja vabaneda asjatust murest ja hirmust.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi