sos pillid, valulik orgasm 27.08.09 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Lp Galina Litter
Olen 32a , 2 lapse ema. Tsükli pikkus keskmiselt 30 päeva. Viimane iga-aastane gün.kontroll oli 1,5 kuud tagasi. PAP test korras, ultrahelis nähti mikrotsüstilist munasarja, aga see pidavat olema norm. leid. See oli eelinfoks.
Kasutame mehega kondoomi. Ja seda aastaid ning edukalt. 26. juulil aga peale vahekorda tuli välja võttes kondoom pealt nii ära, et kondoom jäi sisse, servad siiski tupeavast peaaegu kogu ulatuses välja, 1 külg oli veidi tupes sees. Kuna oli minu arvutuste järgi ohtlik aeg, siis võtsin igaks juhuks escapelle tableti 1 tund pärast vahekorda.
2 nädala pärast , 9. aug , algasidki nn päevad (enne seda jäid rinnad rohkem valusaks kui tavaliselt). Päevad kestsid aga vaid 3 päeva ning vereeritus oli tunduvalt väiksem. Aga see pidavat olema vist normaalne, peale Sos-i?
Rinnad läksid väiksemaks tagasi, aga nibu ümbrused jäid väga hellaks, samuti päevade möödudes hakkasid jälle rinnad suurenema ja on tänaseks jälle väga valusad, tihked.
Olen teinud mitu rasedustesti (viimase eile), kõik on neg.
Kõige enam paneb mind aga muretsema see, et 2 viimast nädalat on orgasmi ajal alakõhus torked-nagu väikeste nõeltega torgiks. Enam tunnen seda vasakul pool, all kõhus. Mitte kunagi ei ole sellist asja olnud. Viimased korrad olen juba enne orgasmi pinges ja mõtted liiguvad sellele, kas nüüd jälle torkab kõhus..... ja kahjuks ongi see nii olnud.
Muidu kõhuvalu ei esine.
Ootan väga Teie vastust, kas tõesti võib SOS pill ka sellist asja tekitada?
Kuna minu enda arstile on järjekorrad 1-2 kuud, siis tema juurde aja broneerimine ei suudaks mind praegu lohutada.
Ilusat suve lõppu!

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Teie kirja lugedes on tunda ärevust. Mida te kõige rohkem kardate, kas soovimatut rasedust, kas suguhaigusi või midagi veel?
Igasuguste tsükliväliste määrimiste ja alakõhuvalude korral peavad olema välistatud rasedus ja sugulisel teel levivad haigused.
Soovitused:
-korrake rasedusteste 1x nädalas hommikusest uriinist
-kui kahtlustate suguhaigusi, siis minge suguhaiguste tasulisele kasvõi anonüümsele kontrollile
-edaspidiseks oleks arukas valida kaasaegne soovimatust rasedusest hoidumise meetod: kui te ei suitseta ja olete terve, siis Nuvaring ja alates 35-eluaastast munajuhade sterilisatsioon
-kui teil on mikrotsüstilised munasarjad, siis võivad ovulatsioonid olla valulikud, selle raviks on komboineeritud vahendid, n. Nuvaring, väga hea
-tasulistele vastuvõttudele saate kiiremini, kui mure on suur, siis tuleb kasutada seda võimalust
-seniks märkige menstruatsioonide 1. päevad kalendrisse
G.Litter, www.naistearst.ee, Piritalt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

SOS-pillid ja võimalik rasedus

Tere!!

Olin pärast päevade lõppu kaitsmata vahekorras ja mees katkestas vahekorra, kui toimus seemnepurse. Hommikul peale vahekorda võtsin 4 tunni pärast veega sisse ka SOS-pilli ühe tableti. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
On teada, et õigeaegselt võetud SOS pill kaitseb soovimatu raseduse eest 90% tõenäosusega. Mingit märki, mis koheselt viitaks, kas pill toimis või mitte, ei ole. Kui menstruatsioon oodatud ...

Loe edasi

SOS-pill ja klamüüdia

Tere.
Käisin 3 kuud peale sünnitust sünnijärgses kontrollis ja kui vastused kätte sain, sain teada, et mul on klamüüdia (3.detsember). Aga enne kui olin teadlik klamüüdiast, võtsin peale kaitsmata ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! SOS pillidel ei ole seost klamüüdia tekkes.Küll aga põjustavad SOS pillid vereeritust,sest pillides on väga suur kogus kollaskehahormooni,seetõttu vereeritus,mis tekkis on pseudomenstruatsioon ja ...

Loe edasi

SOS- pillid

Tere
Küsimus selline, et nov kuus võtsin SOS-pillid, järgmine menstruatsioon oli õigeaegselt, kuid väga vererohke ja järgmised kaks menstruatsiooni samuti õigeaegsed, kuid vastupidi vähese verejooksuga!!! ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks pole põhjust. SOS pillidega võib kaasneda erinevaid menstruaaltsükli häired (ebakorrapärane veritsus, verehulga muutus). Seetõttu ei soovitata SOS pille võtta sagedamini kui 1 ...

Loe edasi

SOS-pillid

Kas peaksin võtma SOS-pille, kui mu menses algas 8. ja vahekord oli 17. detsembril (kondoom purunes). Olen paanikas.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kaitsmata vahekord oli 10. tsükli päeval. 28-päevase tsükli korral on ovulatsioon 14. tsükli päeval pluss/miinus 4päeva, s.t. niiöelda ohtlik periood on seega 10.-18.tsükli päev. Samas näiteks ...

Loe edasi

sos pillid

tere

kas see kui olen võtnud sos pille ühe kuu jooksul juba kuu aja jooksul umbes 4 korda kas see mõjutab kuidagi oluliselt ka tervist? kas mõjud piirduvad ainult tsükli häirumisega?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! SOS pille soovitan võtta mitte enam kui 2 korda kuus, sest nad põhjustavad sageli tsüklihäireid. Kui suguelu on regulaarne ja partner on kindel(usaldusväärne), soovitan hakata võtma pille. Pillides ...

Loe edasi

pillid

Antibiootikumid teadupoolest ei lase antibeebipillidel mõjuda nii nagu vaja. Kas kombinatsioon pillid + postinor tuleks kõne alla ja kas see mõjub?
Ette tänades,
A

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Antibiootikumidega ravikuuri ajal võib pillide toime nõrgeneda, seetõttu soovitatakse sellel perioodil kasutada lisakaitsevahendina kondoomi. Võib kasutada ka SOS pille, kuid see võib põhjustada ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi