Verejooks päevade välisel perioodil 02.04.09 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Minu mure seisneb selles, et olen juba pikaaegne antibeebipillide tarvitaja (Lindynette20). Siiamaani on menstruatsioon käinud väga korrapäraselt. Nüüd aga tekkis verejooks, olgugi, et päevad lõppesid juba umbes nädal tagasi ja olen juba nüüd kuuendat päeva võtnud uuest tabletilehest tablette. Tabletimarki pole juba ammu vahetanud, nii et seega ei saaks vist see olla seotud kõrvalnähtudega (neid pole mul kunagi varem esinenud). Millest see võib olla tingitud? Kas see võib ka rasedust tähendada? Omast arust olen tablette korralikult võtnud, nii nagu ette nähtud.

Tänud

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Ilmselt on Lindynette 20 Teie jaoks juba madala hormoonisisaldusega pill ja mina soovitaksin preparaadi vahetada Lindynette 30 vastu.Siis peaksid kaduma ka vahevereeritused.Rääkige sellest oma günekoloogiga.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pillid ja verejooks

Tere,
alustasin pillide LOGEST kasutamist nüüd siis juba kolm kuud tagasi, nagu ette nähtud päevade esimesel päeval. Järgmisel kuul, kui alustasin uue pakiga, siis algasid päevad tablettide võtmise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Logestis on suhteliselt väike östrogeenisisaldus ja seetõttu tuleks niisuguste probleemide korral vahetada need suurema östrogeenisisaldusega preparaadi vastu.näiteks Lindinette 30 vastu.
Preparaate ...

Loe edasi

Pillid ja verejooks

Kasutan Cerazette beebipille ja unustasin võtta 8. pilli ja seejärel ka 11. pilli, mille võtsin järgmisel päeval ja sama päeva õhtul nagu tavaliselt pilli.
Aga 11.pilli päeval hakkas veritsus, selline ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Pillid võtta ikka edasi, vahepeal lihtsalt veritseb ,sellelt pole midagi. DR kadastik

Loe edasi

Verejooks

Tere!
Selle aasta varakevadel mul mitu kuud päevi ei olnud. Arvasin, et tegemist on nii-öelda sooliste ja ealiste iseärasustega ja kuna muid kaebusi ei olnud, ei muretsenud ma eriti.
Aga mais ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
menopausile eelneval perioodil e. premenopausis tekkivad ebakorrapärased verejooksud on kõige sagedamini seotud hormonaalsete muutustega sellel perioodil. Verejooksude põhjuseks on enamasti ...

Loe edasi

rohke verejooks vahekorra ajal

Tere,
minul mure selline, et vahekorra lõpus avastasin, et tupest jookseb verd, nagu päevade ajal üpris rohkelt, kuigi päevadeni oli veel kuus päeva aega ja eelnevalt polnud ka "määrinud", nagu ikka ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Unustasite märkida oma vanuse.
Tegemist on postkoitaalse veritsusega. Kui see peaks korduma, siis vajab probleemi lahendamine uuringuid.
Välistada ei saa ovulatoorset ...

Loe edasi

üleminekuiga - verejooks

Tere Dr. Galina Litter!
Olen 47.a, suvel saan 48. Jaanuaris eemaldati Mirena, kuna 5. a sai täis. Naistearst ütles, et kuna emaka limaskest on nii õhuke, siis tõenäoliselt on alanud üleminekuiga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Õigus on mõlemil arstil.
1. juhtum: emakasisese süsteemi Mirena hormoonkapsli mõjul muutub emaka limaskest üliõhukeseks. Seetõttu muutusid ka menstruatsioonid märkamatuks. ...

Loe edasi

menses plaastriga

Kasutan evra-plaastreid ja nende kasutamisest alates on vabal nädalal tekkiv verejooks iga kord hästi tükiline ja paks. Normaalset vedelat verd ei tulegi, ainult klimppe. Kas see on midagi ebanormaalset ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kuna Evra-plaastrid on meil olnud kasutusel vaid eelmise aasta lõpust, siis pole piisavat tagasisidet veel olnud. Arvestades sellega, et tegemist on hormonaalse rasestumisvastase vahendiga, ...

Loe edasi

valu

hakkasin kaks kuud tagasi tarvitama mirelle rasedusvastaseid pille. esimese tsükli ajal esines enne menstruatsiooni ka verejooks. käesoleval tsüklil sellist verejooksu ei ole. on vähem verd, kuid uriinis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide kasutamise perioodil võib esineda tupe keskkonna muutusi, tupekuivust, valulikku suguühet jm. Vähene veritsus tupest ilmselt püsib ja sellest ka verd uriinis. Kui need kaebused jäävad püsima ...

Loe edasi

Müoomsõlmed

Mul avastati seoses kõhuvaluga müoomsõlmed, mis kasvavad emakasse sissepoole. Spiraal võeti välja ja haiglas sterilisatsiooni ajal olles ütles arst, et varem või hiljem tuleb emakas välja lõigata, sest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teie kasvaja nimi on emka müoom. Arstil on õigus, need sõlmed, mis kasvavad emaka õõne poole, põhjustavad verejookse. Neid ei ole võimalik muud moodi ravida, kui operatsiooni teel.
Loe edasi

tampoon

Tere Dr. Seemen!
Minul selline juhtum...
Olen 17... Päevad muidu regulaarsed ja kõik korras...
Aga ükskord kui kasutasin tampooni, siis päevad jäid justkui poolikuks...
See oli ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kasutage tampooni nii harva kui võimalik, siis selliseid probleeme ei tule.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruatsioontsükli häired

Tere! Viimase kahe kuu jooksul on mul päevad hilinenud ja kestnud kauem kui tavaliselt. Käisin ka arsti juures eelmine nädal - tehti ultraheli, mis oli korras. Ultraheli viitas sellele, et päevad on just ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Menstruatsiooni lõppemise järel esinevat määrivat vereeritust täheldatakse tihti seoses emakasisese kaitsevahendi kasutamisega.Kuna Teil spiraali sees ei ole ja ka ultraheli näit oli normis,arvan,et Teil ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi