Vereeritus-2 10.12.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere.

Esitasin hiljuti küsimuse SOS-pillide ja vereerituse kohta. Sain vahepeal aja arsti vastuvõtule ja mulle kirjutati tabletid Demoxytocinum, 3tbl päevas. Võtsin neid 4 päeva, 2 päeva jagu tablette jäi veel alles.. Lõpetasin võtmise, kuna tundub, et need tegid asja hoopis hullemaks, verd tuleb kordades rohkem. Jube uimane ja nõrk olemine on. Kas need tabletid peaksidki niimoodi mõjuma, ja kui kaua on normaalne, et selline m-tsükli häire kestab. Murelikuks teeb just see, et kui enne oli vereeritus vähene, siis nüüd nagu mensese esimestel päevadel.

Aitäh.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Need tabletid on desaminooxytocin ja need on emaka kokkutõmmet soodustavad rohud, millega võib vereeritus olla esialgu pisut suurem . Suure tõenäosusega on teil tekkinud uus menses. Üks võimalus on alustada nüüd pillide võtmisega ühe tsükli jooksul. ,mis reguleeriks teie menstruaaltsüklit. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere! Mul on viimase aasta aja jooksul päevad järjest lühemaks jäänud. Selles mõttes, et vereeritus kestab vähem aega. Varem kestis 3 päeva suurem vereeritus ning pärast seda 2 päeva kergem, ehk kokku ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Põhjuseid võib olla mitmeid. Oluline on vanus ja teie hormonaalne staatus. Teadmata jääb teie vanus ja sünnituste kohta info. Soovitaks pöörduda günekoloogi poole, kes vajadusel määrab hormoonid. ...

Loe edasi

Vereeritus Yasminellega

Käisin septembris prooviabrasioonil. Kahtlustati polüüpi emakaõõnes ja emakakaela kanalis. Tarbisin enne ja ka pärast protseduuri Yasminelle tablette.
Emaka limaskest oli õhuke ja protseduuri käigus ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale prooviabrasiooni ja polüübi eemaldamist pillide võtmise jätkamisel emaka limaskest ei taastu, jääb väga õhukeseks ja vereeritus pillivabal perioodil ongi seetõttu väga vähene. Tegemist ...

Loe edasi

vereeritus

tervist!
selline probleem. olin eelneval õhtul seksuaalvahekorras oma poisiga, kasutasime ka kondoomi. järgmine päev eritus tupest veidi verd. Menstruatsioon oli ära vähem kui 2 nädalat tagasi. Kas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ühekordne määrimine ei tohiks veel ärevust põhjustada,kui see aga korduma kipub,siis soovitan kindlasti günekoloogi konsultatsiooni.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

menopausile üleminek

Kas on loogiline et vereeritus menopausile üleminekul on kestnud juba 2 kuud ja üsna tugevalt? Igasugused muud nähud (valud, vaevused, torked jne) puuduvad. Olen 51 aastane. Olen sellel teemal kuulnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TERE KUI teil vereeritus kestnud nii kaua, siis see ei ole normaalne. Kindlasti peate pöörduma naistearstile. DR Kadastik

Loe edasi

vähene vereeritus

8 kuud tagasi lõpetasin Logesti tarvitamise (3 a), tsükkel jäi samaks ja mingeid muutusi ei täheldanud. Nüüd umbes oktoobrist alates on menstr. vereeritus väga vähene, verd tuleb ainult esimesed 2 päeva ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Menstruaaltsükkel võib elu jooksul muutuda . Kui vana Te olete? Miks lõpetasite Logesti kasutamise? Kas kasutate praegu mingit teist rasestumisvastast vahendit? Milline oli Teie tsükkel enne ...

Loe edasi

Triregol

Tere,

mul on järgmine mure. Otsustasin võtta tablette Triregol 2 kuud järjest. Tean, et sellist nippi päevade vahelejätmiseks saab kasutada. Umbes 5 päeva pärast teise ringiga alustamist tekkis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Ketlin,
Tri-Regoli tablette ei saa tõepoolest selliselt 2 kuud järjest võtta. Kui on soov menstruatsiooni edasi lükata, tuleb pillide lõppedes võtta järgmisest karbist 10 viimast tabletti. ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

Suur vere eritus

Tere
Minu mure on järgmine.Poolteist nädalat hakkasid väikese hilinemisega päevad. Tugeva kõhuvaluga ja sellele järgnesi suured nn. klimbid nagu kergelt hüübinud veri umbes 2*2 sm. Peale seda kõhuvalu ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kas tegite ka rasedustesti? Võimalik, et tegemist oli raseduse katkemisega ja sellest ka suurem ja pikem vereeritus. Veritsuse peatamiseks on olemas ravi( retseptiga) ja selleks peate ikkagi pöörduma ...

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid.

Tere!Kasutan juba peaaegu 6kuud rasestumisvastased tablette Jeanine,kui ma alustan kohe uue lehega kas siis jääb menses ära?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui soovid menstruatsiooni edasi lükata, tuleb ilma pausita võtta pille edasi. Kui lõpetad teise lehega, tuleb 2-3 päeva pärast viimast tabletti vereeritus.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi