Vereeritus 04.12.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,
3 nädalat tagasi võtsin SOS-pilli.
Menses hakkas mul enamvähem õigel ajal, aga oli kuidagi teistsugune kui muidu. Veri oli väga vedel. Peale 7 päeva hakkasid krambid-valud ja pidevalt on vähene vereeritus, esineb nii verist voolust kui ka vereklompe. Täna on juba 5 päeva üle normaalse mensese kestuse (7p).
Naistearstile sain aja jaanuari keskpaika. Kas oleks vajalik pöörduda tasulise arsti vastuvõtule?

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. SOS pillid sageli põhjustavad tsüklihäireid. Kui suurt verejooksu ei ole, siis jääge ootama ikkagi oma vastuvõttu ja kiiret pole. DR Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere! Mul on viimase aasta aja jooksul päevad järjest lühemaks jäänud. Selles mõttes, et vereeritus kestab vähem aega. Varem kestis 3 päeva suurem vereeritus ning pärast seda 2 päeva kergem, ehk kokku ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Põhjuseid võib olla mitmeid. Oluline on vanus ja teie hormonaalne staatus. Teadmata jääb teie vanus ja sünnituste kohta info. Soovitaks pöörduda günekoloogi poole, kes vajadusel määrab hormoonid. ...

Loe edasi

Vereeritus Yasminellega

Käisin septembris prooviabrasioonil. Kahtlustati polüüpi emakaõõnes ja emakakaela kanalis. Tarbisin enne ja ka pärast protseduuri Yasminelle tablette.
Emaka limaskest oli õhuke ja protseduuri käigus ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale prooviabrasiooni ja polüübi eemaldamist pillide võtmise jätkamisel emaka limaskest ei taastu, jääb väga õhukeseks ja vereeritus pillivabal perioodil ongi seetõttu väga vähene. Tegemist ...

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

menopausile üleminek

Kas on loogiline et vereeritus menopausile üleminekul on kestnud juba 2 kuud ja üsna tugevalt? Igasugused muud nähud (valud, vaevused, torked jne) puuduvad. Olen 51 aastane. Olen sellel teemal kuulnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TERE KUI teil vereeritus kestnud nii kaua, siis see ei ole normaalne. Kindlasti peate pöörduma naistearstile. DR Kadastik

Loe edasi

Vereeritus peale vahekorda

Tere,
Pöördun Teie poole järgneva murega. Viimase paari nädala jooksul on mul juba kolmas kord peale vahekorda vähene vereeritus. Tupest välja voolav sperma on veresegune. Hilisemat määrimist ega ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Suure tõenäosusega on tegemist probleemiga emaka kaelal (põletik, polüüp vms). Ilma läbivaatluse ja analüüsideta on raske täpselt öelda, millega on tegu.
Kui veritsus kordub võite pöörduda ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

"Päevadest"

Tere. Olin menstruatsiooni kolmandal päeval vahekorras. Spiraali pole ja pidevaid rasestumisvastaseid tablette ei kasuta. Kuna polnud eriti kursis rasestumisvõimaluse kohta päevade ajal, siis võtsin pärast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Põhjuseks on Postinori tablett, vereeritus peaks iseenesest siiski peatselt lõppema.
dr. Seemen

Loe edasi

Suur vere eritus

Tere
Minu mure on järgmine.Poolteist nädalat hakkasid väikese hilinemisega päevad. Tugeva kõhuvaluga ja sellele järgnesi suured nn. klimbid nagu kergelt hüübinud veri umbes 2*2 sm. Peale seda kõhuvalu ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kas tegite ka rasedustesti? Võimalik, et tegemist oli raseduse katkemisega ja sellest ka suurem ja pikem vereeritus. Veritsuse peatamiseks on olemas ravi( retseptiga) ja selleks peate ikkagi pöörduma ...

Loe edasi

päevad

Tere!

Alustasin esmakordselt Jeanine võtmist, seda menstruaaltsükli esimesel päeval. Nüüd on päevad kestnud juba pool kuud ja ei ole siiani lõppenud. Kaks nädalat enne menstruatsiooni algust ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Esmakordselt pillidega alustades esineb sageli esimese paari kuu jooksul kas pikemaid või lühemaid veritsusi. Kui pille korralikult edasi võtta, kaob veritsus tavaliselt iseenesest. Juhul, kui veritsus ...

Loe edasi

Veel Proverast

Tänan kiire vastuse eest! (Vt. 7.07) Jätkasin Provera võtmist, nüüd 20 mg päevas, mensesetaoline vereeritus aga kestab. Kahjuks on minu raviarst puhkusel augusti keskpaigani, seega otsin endiselt abi ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kui veritsus on määriv, siis jätkake, kui tugev verejooks peate pöörduma erakooraliselt muu günekoloogi poole ja peaks kontrollima teid läbivaadates , vajadusel teha ultraheli uuring.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi