postinor-2 26.11.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 20-aastane neiu, olen mitu aastat võtnud antibeebipille Jeanine, kuid sel sügisel otsustasin tervislikel põhjustel, et teen paarikuuse pausi. Kasutasime elukaaslasega kondoomi, eelmisel nädalal juhtus meil aga õnnetus, seetõttu olin sunnitud võtma Postinori (see oli kohe pärast menstratsiooni, tsükli 8. päeval), tabletid võtsin sisse paar tundi pärast õnnetust, tsükli 13. päeval hakkas aga suhteliselt tugev verejooks, mis on ilmselt tavaline pärast Postinori võtmist (tegelik menstruatsioon oleks alles paari nädala pärast pidanud hakkama). Nüüd tahaksin aga uuesti antibeebipille võtma hakata, seetõttu sooviksingi teada, millal oleks nende võtmist soovitatav alustada. Kas siis, kui praegune vaheverejooks (Postinorist tingitud) on möödas ning uus nö pärismenstruatsioon algab? Olen väga mures ka praeguse verejooksu pärast, kuna see on päris tugev juba kaks päeva olnud, aga väga loodan, et see on tavaline Postinori puhul.

Ette tänades!

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Neiu!
Teil on õigus, reeglina tekib SOS pillide kasutamisel m tsükli häire tüüpi veritsus.
Kui alustada uuesti antibeebipillidega, siis peab rasedus olema välistatud ja peaks ära ootama menstruatsiooni.
Õige oleks teha rasedusteste kord nädalas hommikusest uriinist.
Kui te ei suitseta ja soovite rasedusest hoiduda, on arukam kasutada kindlamaid meetodeid: madaladoosilised uuemad antibeebipillid, EVRA plaastrid, Nuvaring.
Verejooks on tugevam suure tõenäosusega seetõttu, et te ei tarvitanud antibeebipille sügisest. Kombineeritud kontratseptiivide üheks positiivsetest toimetest on vereerituse vähenemine. Seda siis, kui sugulisel teel levivad suguhaigsed ja sugulisel teel levivad inektsioonid on välistatud.
Alati võite pöörduda noorte nõustamise keskustesse www.amor.ee
G.Litter, naistearst.ee, hetkel Maarjamäelt
Palun vabandust hilisema vastuse pärast portaali tehnilistel põhjustel.
Saate juurde lugeda:
http://www.apollo.ee/product.php/0761893

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

postinor

Tere, tegin tableti aborti 29.03 ja olin kaitsmata vahekorras 15.04. 16.04 hommikul võtsin Postinori 2 tabletti korraga. Kui suur on tõenäosus ikkagi rasestuda ja millal peaksid päevad algama. Kas ja millal ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Tõenäosus raseduse tekkeks on üliväike. Samas tsüklihäire võib küll tekkida ja menses võib varem tulla või hilineda. Reeglina peale aborti tuleb menses 4-5 nädala möödudes. Kui abordi tegemisest ...

Loe edasi

pillide ja doksütsükliini koosmõju

Tere! Olen kasutanud Triquilar 1,5 aastat. Tsükkel on alati korras olnud. Viimane menses oli korras ei mingeid erisusi. Ainult peale mensest teine nädal hakkas määrima (kuskil nädala). Antibeebipille olen ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Arvan,et menstruatsiooni hilinemine on tingitud Postinor tablettide võtmisest.Suure tõenäosusega algab Teil menstruatsioon alles 10 päeva möödudes.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Postinor

Tere!
Võtsin Postinori eelmisel kuul korra ja ka sellel kuul korra. Eelmisel kuul algas menstruatsioon 21 päevase vahega, tavaline on 28 päeva. Sellel kuul hakkas menstruatsioon aga juba 14 päevase ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Postinori kasutamise järel tekib sageli vereeritus 1-2 nädala jooksul, mis on reaktsioon sellele tabletile, mitte menstruatsioon. Menstruatsioonid reguleeruvad iseenesest.

Loe edasi

postinor

Tere!
Kasutan praegu Micro30 tablette. Kuna olen vahekorras kõige enam korra kuus, soovin nende tablettide võtmisest loobuda (põhjuseks ka halvenenud näonahk ja soov kasutada naistepunapreparaati). ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Tiia!
1. Postinori ei sobi kasutada plaaniliselt väga kõrge hormoonsisalduse tõttu.
Need tabletid on vaid hädaabipillidena mõeldud väga noortele.
2. Võiksite kasutada harvade ...

Loe edasi

postinor

Vahekorra ajal purunes kondoom (seemnepurset ei olnud veel toimud, tean, et et see ei välista rasestumis võimalust). Võtsin Postinori kolme tunni pärast, järgmise nagu ette nähtud 12 tunni järel. Menstruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Postinori võtmise järgselt tekivad tihti menstruatsioonitsükli kõikumised, seetõttu ei soovita SOS pille kasutada rohkem kui 2 korda kuus ja üldiselt nii harva kui võimalik.
dr. Seemen

Loe edasi

postinor - lisa

Dr Galina Litter,

vabandan, kui oli liiga segane küsimus

natuke siis lisaks - reguloni kasutamist alustasin u 4 päeva enne postinori.
postinori võtsin 2 tabletti.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud a !
Antibeebipillide õige tarvitamise korral ei ole vajalik lisaks juurde võtta Postinori.
Tekitate m.tsükli häire.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi