Pikaajaline vereeritus 17.07.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Kolm päeva pärast menstruatsiooni lõppu tekkis uus veritsus, keskmisest väiksema tugevusega, mis on kestnud juba kaks nädalat ning ei näi lõppevat. Veritsus on tükiline, ühtase tugevusega ja kohati kerge ebamugavustundega alakõhus.
Olukorrale eelnes 2 kuu pikkune tsükkel, st ei esinenud menustruatsiooni. Tegin siis rasedustesti, mis oli negatiivne.
Aasta tagasi jätsin Jeanine pillide kasutamise ning kõik on korras olnud. Elan regulaarset suguelu ning ei ole sünnitanud (25 a.).
Mis võib olla toimuva põhjuseks?
Tänan.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Kui rasedustest on negatiivne, siis on tegemist menstruaaltsükli häirega juhul, kui suguhaigused ja muud põletikud on välistatud.

Soovitused:
-broneerige plaaniline aeg naistearstile
-otsustage, kas soovite rasestuda ja sünnitada või hoiduda soovimatust rasedusest, sellest sõtub ravi otsus
-korrake rasedusteste 1x nädalas, kui ei alga menstruatsioon või seni, kuni pääsete naistearstile
-kirjutage üles menstruatsioonide 1. päevad ja lugege menstruaaltsüklite pikkused selle aasta jooksul
-oma perearstil on võimalik kontrollida kliinilise vere analüüs, koopia võtke naistearstile kaasa
G.Litter, www.naistearst.ee, Pärnust

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere! Mul on viimase aasta aja jooksul päevad järjest lühemaks jäänud. Selles mõttes, et vereeritus kestab vähem aega. Varem kestis 3 päeva suurem vereeritus ning pärast seda 2 päeva kergem, ehk kokku ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Põhjuseid võib olla mitmeid. Oluline on vanus ja teie hormonaalne staatus. Teadmata jääb teie vanus ja sünnituste kohta info. Soovitaks pöörduda günekoloogi poole, kes vajadusel määrab hormoonid. ...

Loe edasi

Vereeritus Yasminellega

Käisin septembris prooviabrasioonil. Kahtlustati polüüpi emakaõõnes ja emakakaela kanalis. Tarbisin enne ja ka pärast protseduuri Yasminelle tablette.
Emaka limaskest oli õhuke ja protseduuri käigus ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale prooviabrasiooni ja polüübi eemaldamist pillide võtmise jätkamisel emaka limaskest ei taastu, jääb väga õhukeseks ja vereeritus pillivabal perioodil ongi seetõttu väga vähene. Tegemist ...

Loe edasi

Pillidest

Tere!

Pöördun Teie poole küsimusega pillidest. Hetkel olen 20.aastane, kuid varasemalt olen tarvitanud pille päris mitu aastat. Esimesed pillid kirjutas günekoloog välja 14.aastaselt, põhjuseks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Olete väga tubli, et küsite teisest nõu. Olete ka kursis kaasaegsete seisukohtadega.
Naistearstid on dilemma ees kui te pöördute menstruatsioonivalu kaebusega.
Kui ...

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

menopausile üleminek

Kas on loogiline et vereeritus menopausile üleminekul on kestnud juba 2 kuud ja üsna tugevalt? Igasugused muud nähud (valud, vaevused, torked jne) puuduvad. Olen 51 aastane. Olen sellel teemal kuulnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TERE KUI teil vereeritus kestnud nii kaua, siis see ei ole normaalne. Kindlasti peate pöörduma naistearstile. DR Kadastik

Loe edasi

Vereeritus peale vahekorda

Tere,
Pöördun Teie poole järgneva murega. Viimase paari nädala jooksul on mul juba kolmas kord peale vahekorda vähene vereeritus. Tupest välja voolav sperma on veresegune. Hilisemat määrimist ega ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Suure tõenäosusega on tegemist probleemiga emaka kaelal (põletik, polüüp vms). Ilma läbivaatluse ja analüüsideta on raske täpselt öelda, millega on tegu.
Kui veritsus kordub võite pöörduda ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

"Päevadest"

Tere. Olin menstruatsiooni kolmandal päeval vahekorras. Spiraali pole ja pidevaid rasestumisvastaseid tablette ei kasuta. Kuna polnud eriti kursis rasestumisvõimaluse kohta päevade ajal, siis võtsin pärast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Põhjuseks on Postinori tablett, vereeritus peaks iseenesest siiski peatselt lõppema.
dr. Seemen

Loe edasi

lühike tsükkel

Tere!
Mul on olnud algusest peale lühike menstruatsioonitsükkel - menstr. käivad vaid 17-19 päevaste vaheaegadega. Vereeritus ei ole küll eriti rohke ega pikaajaline, kuid tüütult sage menses muutub ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirja põhjal ei oska küll m.tsüklit reguleerida.Siin tuleks määrata vereseerumis hormoonide sisaldus ja vastavalt sellele ordineerida ka ravi.Pöörduge oma günekoloogi vastuvõtule ja rääkige temale ...

Loe edasi

Veel Proverast

Tänan kiire vastuse eest! (Vt. 7.07) Jätkasin Provera võtmist, nüüd 20 mg päevas, mensesetaoline vereeritus aga kestab. Kahjuks on minu raviarst puhkusel augusti keskpaigani, seega otsin endiselt abi ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kui veritsus on määriv, siis jätkake, kui tugev verejooks peate pöörduma erakooraliselt muu günekoloogi poole ja peaks kontrollima teid läbivaadates , vajadusel teha ultraheli uuring.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi