Verejooks? 15.04.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Sünnitasin augustis, kuna toitsin last rinnaga, kirjutati mulle oktoobris välja rasedusvastased pillid Cerazette. Veebruaris lõpetasin rinnaga toitmise. Arst ütles, et kui tabletid sobisid ja kui probleeme pole, võin jätkata nende võtmist. Olengi jätkanud tablettide võtmist pausideta praeguse ajani. 22 märtsil algas verejooks, mitte määrimine, vaid alguses üsna tugev , hetkel on veidi väiksem. Praeguseks on verd tulnud juba 25 päeva, ei tundu enam eriti normaalne. tablette võtan endiselt. Oma arstile sain aja alles 10 juuni. Kas peaksin tablettide võtmise lõpetama ja pöörduma erakorraliselt arsti juurde, või veel ootama ja lootma ,et kõik normaliseerub.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Jätke siis tänasest tablettravi ära.Ilmselt vajate kombineeritud rasestumisvastast vahendit.Seni aga kasutage kondoomi.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

vedelik munasarjas

Tere!

Mul leiti ultraheliuuringul paremas munasarjas "selge vedelik", mis ei olevat tsüst (ma arsti öeldud nimetust ei mäleta, oli vist seotud lõhkemata kollakehaga) ning mis ei pidavat valu ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Normaalse ovulatoorse tsükli korral võivad ovaariumis tekkivad põiekesed kasvada tsüstiks.Tsüstid võivad olla follikulaarsed või kollaskehatsüstid.Follikulaartsüst tekib siis,kui küps folliikel ei ...

Loe edasi

pillide lõpetamine

Tere,
Mul on selline omamoodi ja pisut ehk kummalinegi küsimus, millele loodan vastust saada. Olen 24 aastane ja tarvitan rasestumisvastaseisd tablette Triquilar. Lugesin tablettide infolehelt, et ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna Triqvilari üks tablett sisaldab nii östrogeenset hormooni kui ka kollaskehahormooni,siis tablettide lõpetamine suvalisel ajal kutsub ka varem esile menstruatsioonitaolise verejooksu(reeglina ...

Loe edasi

antibeebipillid

Tere.
Olen antibeebipille kasutanud alates 2003. aasta maist. Algul kirjutas arst välja Jeanine tabletid. Need ei sobinud, kuna tsüklivälised veritsused ei kadunud. Sama aasta novembris kirjutati ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Üldiselt tundub, et pillid teile väga ei sobi. Küsimus on ka selles, et kui mõned kuud määrib, siis ei pea kohe pille vahetama. Sageli määribki mõnda aega ja siis läheb kõik korda.Usun, et pillide ...

Loe edasi

öine higistamine

Olen 45 a., normaalses kaalus, kontoritööd tegev naine.Peale günekoloogiliste probleemide mingeid teadaolevaid elukvaliteeti vähendavaid haigusi ei põe.Eelmisel aastal olin esimest korda tõsisemalt haige ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Saan aru, et teil on higistamised tsükli eelselt olnud kogu teadlik elu. See on premenstruaalnse sündroomi erivorm. Kuna teil munasarjad veel töötavad, kuigi tsüklit pole eemaldatud emaka tõttu, ...

Loe edasi

Tyytu myoomiprobleem

Olen 43.a.naine, olulisi gynekoloogilisi probleeme pole varem esinenud.2004.a suvel olin sunnitud pöörduma Pelgilinna haigla vastuvöttu, sest päevad olid väga vererohked (pakk "öiseid alweise"päevas) ning ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Keeruline probleem,et kirja teel lahendada.Kui operatsiooni tõesti enne jaanuari ei tehta,siis verejooksu lõpetamiseks võiks kasutada östrogeeni ja kollaskehahormooni,mille toimel emaka limaskest ...

Loe edasi

menstruatsiooni häire!!!!

Tere! Selline mure, et mitte alati aga vahest harva on menstruatsiooni ajal selline probleem, et lihtsalt kas öö jooksul või päeval eritub korraga järsku suur hulk verd koos klimpidega, tunne on selline ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt esineb Teil menorraagia ja seda esineb 10-15%fertiilses eas naistel.Tavaliselt ei ole essetsiaalse menorraagia puhul emakas ühtki orgaanilist haigust ja patsiendil pole ka mitte mingit verejooksu ...

Loe edasi

jalle see myoom

Tere!
On vaga tore,et on selline koht,kus saab esitada sedalaadseid kysimusi.Lugesin siin palju myoomi kohta,kuid tahaks ikka ka ise yle kysida.
Olen 35 aastane naine,3 lapse ema.Pool aastat ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Emakamüoom on sageli vererohkete menstruatsioonide põhjustaja. 7/8 rasedusnädalale vastav müoomiga emakas vajab jälgimist, ravi pole vajalik. Kuna menstruatsioonid on spiraali tõttu samuti ...

Loe edasi

rasestumine peale operatsiooni

Tere!Pöördusin Teie poole juuni alguses probleemiga milleks oli määrimine peale mensest ja kõhuvalud. Soovitasite pöörduda naistearstile ja arvasite, et tegu võib olla emakavälise rasedusega. Arst saatis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
emakavälise raseduse puhul, kui on juba tekkinud verejooks kõhuõõnde ja munajuha on rebenenud, teostatakse tavaliselt laparoskoopiline operatsioon ja eemaldatakse munajuha koos raseduskoldega. ...

Loe edasi

menopaus

Olen 54. Juba 6 aastat olen oma günekoloogi soovitusel kasutanud hormoonasendusravi. Siiani tablette, mis imiteerisid menstruatsioonitsüklit. Neli kuud tagasi vahetasin ravimit (kilane). Nüüd aga tekkis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Hormoonasendusravi põhiliseks näidustuseks on klimakteerilised vaevused ja ebaregulaarsed veritsused kliimaksi perioodil. Hormoonasendusravi tuleb teha nii kaua kui vajalik ja nii vähe kui võimalik. ...

Loe edasi

kas operatsioonita ei saa...

Olen 48 abielus. Mens regulaarne aga luhemat aega kui varem. Esineb raskustunne alakohus seksuaalakti ajal, nagu miski segab. Eile sain vastuse vaikelinna arstilt, et peab loikama, et on kasvaja(nii suur ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kahjuks on informatsiooni väga vähe, et anda Teile ammendavat vastust.
Kui on tegemist emaka lihase healoomulise kasvajaga (müoom), siis ravi taktika sõltub kus müoomisõlm paikneb, kui ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi