Päevad ja reisimine 10.02.08 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Alustan sellest, et mai 2007 paigaldati mulle Mirena(vererohke mensese pärast) ja nov.2007 eemaldati hüsteroskoopia teel müoomi sõlm(Mirena asetati op.lõpus tagasi). Nüüd on päevad sama vererohked kui enne Mirenat ainult et kestavad määrimisega kokku umbes kolm nädalat. Jaanuaris külastasin arsti ja kõik olevat korras.Mure selles et veebruari lõpus on reisile minek ja sel ajal hakkavad jälle päevad. Enne Mirena paigaldust pidin ka reisile minema ning arst kirjutas mulle Norcolut´i tablette, et päevi natuke nihutada, kuid reis jäi ära. Kas ma nüüd võiksin neid tablette samal eesmärgil kasutada, sest päevad on tõesti vererohked või Mirenaga pole see lubatud? Mida teha?
Ettetänades Maria.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Soovitaks juurde võtta rasestumisvastaseid pille , sellega määrimne ja veritsus jääks ära(põhjuseks hormoone esialgu juurde võttes probleem laheneb.). Tavaliselt piisab 1-2 kuud ravi koos Mirena olemasoluga. Norcolut ei pruugi olukorda lahendada. Dr kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

peaaegu veretud päevad

Tere,
pool aastat tagasi lõpetasin beebipillide võtmise. Esimesel 4 kuul käisid päevad kenasti (tsükkel täpselt 27 päeva ja ka muidu kõik tavaline), eelmisel kuul kestsid vaid 2 päeva, sel kuul saabusid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Peale pillidega lõpetamist taastub tavapärane tsükkel. Kui tsükkel oli enne pillidega alustamist korrapärane, siis on tsükkel regulaarne ka kohe peale pillidega lõpetamist. Kui esines ka varem ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi