Segadus tablettidega... 07.12.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere dr. Kadastik! Olen 24 aastane. Elus esimest korda alustasin rasestumisvastaste tablettide võtmist (Logest) nagu ikka mensese esimesel päeval, see oli 7 november. Võtsin tablette 21 päeva. Uus menses algas kolmandal tabletivabal päeval, see oli 30 november. Suures segaduses alustasin teise tabletilehe tarvitamist just sellel päeval, seega jäi tabletivaba periood kahe päevaseks. Kuna kardan hirmsasti rasestuda oleme lisaks kasutanud ka kondoomi. Siit ka minu küsimus: millal algab minu uus menses? Kas rasestumisvastane toime on säilinud? Kas juba selle teise tabletilehe tarvitamisel võiks vahekorras olla ka ilma lisakaitsevahendit kasutamata, seega kas tabletid toimivad? Ja millal siis alustada kolmanda tabletilehe võtmist?

Teie mõistvale suhtumisele ja abile lootma jäädes segadusse sattunud tütarlaps.

Päikest Teie südamesse!!!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Pillide alustamine on tsükli esimesest päevast ja võtmine kestab 21 päeva. Siis peate tegema 7 päeva vahe ning olenemata menstruatsiooni algusest alustate järgmist lehte peale 7 päevast pausi, mitte enam tsükli esimesest päevast. jne edasi kogu aeg. Tsükli esimene päev pillide võtmisel kehtib ainult pillide alustamisel. Rasestumisvastane toime on kohene ja kindel kui te võtate iga päev ja õigesti. Kui nüüd alustasite pisut varem teise lehe pillidega, siis lugu pole sellest midagi. Võtke aga edasi ja peale teise lehe lõpetamist tehke 7 päevane paus

, mil peab tulema ka mingil ajal menses ja kolmandat lehte alustate peale 7 päevast pausi olenemata menstruartsiooni päevast.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsükli häire

Tere.
Olen aastaid võtnud rasestumisvastaseid pille,seda eelkõige seetõttu ,et mul on varasemalt diagnoositud PCO.Aasta lõpus ei alustanud uue paki tablettidega,mõtlesin,et pean ühe kuu vahet,puhkaks ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mina soovitaksin oodata,kui algab uus menstruatsioon ja siis uuesti m.tsükli 1.päevast alustada pillidega.Neid nn.ühekuulisi puhkepause ei ole mõtet rasestumisvastaste pillidega teha.Edu soovides,Maie ...

Loe edasi

menstruatsioon

Kason võimalik menstruatsiooni mõned päevad edasi lükata või vähendada vereeritust menstruatsioon ajal?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni on võimalik edasi lükata pillidega või gestageene sisaldavate tablettidega. Selgituste ja retsepti jaoks peaksite naistearsti poole pöörduma vähemalt 2 nädalat enne oodatavat ...

Loe edasi

Segadus tablettidega

Tere dr. Seemen!

Tarvitan Logesti. Täna märkasin, et olen ühel päeval 2 tabletti korraga võtnud. Igatahes homset, st T tabletti mul ei ole. Mida peaksin nüüd tegema? Kas võtma homme K tableti ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Kaili, kui oled võtnud ühel päeval 2 tabletti, siis võta järgmistel päevadel edasi 1 tablett, s.t. üks nädalapäev ette. Paus tee 5 päeva ja alusta siis uue karbiga.
K.Seemen

Loe edasi

Valud ja segadus päevadega

Tere päevast doktor! Lühidal oma murest..eelmisest kuust lõpetasin rasestumis vastaste pillide tri-regol)võtmise sooviga rasestuda. Detsembris olid päevad 02.12.01 - järgmised algasid 08.01.02 ja kestsid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Rasedus võib saabuda kohe pillide lõpetamise järgsel tsüklil, mille tundemärgiks on menstruatsiooni peetus, kuid on normaalne, kui kulub rohkem aega. Kui Te aasta jooksul ei rasestu , ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi