Jälle basaalist... 03.12.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Käisin siin naistearsti juures, sest 1,5 aastat oleme abikaasaga tulutult last proovinud saada, kuid ei midagi...
Võeti kõiksugu analüüsid - suguhaigustest põletikeni välja. Tulemused puhtad (2002 põdenud gonorröad).
Anti "koduülesanne" basaali mõõta ja mees androloogi juurde saata.
OK mõõdan basaali, kuid tahaks sellest asjast ka nati aru saada. Menses algas 16.11. temp 36,8 püsis kuni 26-ndani. (11päeva) 27-ndal langes see 36,5 -le, misjärel järgmisel päeval tõusis jälle 36,8-le. Laupäevast ehk siis 01.12 - ndast on temperatuur aga 37.1 (reedel oli 36,9) ja püsib. Tsükkel on korrapärane nii 27-29 päeva.
Siit ka minu küsimus - olles uurinud igasugu kodu- ja välismaist kirjandust räägitakse alati vajalikust 0,4 kraadisest tõusust, kuid mitte kusagil ei mainita, et kas see peaks siis nüüd toimuma ühe ööpäeva jooksul või toimub ov. ka siis kui temperatur tõuseb mitme päeva jooksul?
Häda lihtsalt selles, et hetkel lohutaks isegi õlekõrs ehk siis teadmine, et ov. ikkagi toimub...
Tänades
Kristi

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere,Kristi! Ovulatsioon toimubki ja täiesti nõuetekohaselt.Isegi see,et peale esimest tõusu on järgmisel päeval langus on ideaalne.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

põletik

tere. mures selles, et ravaisin mingiaeg tagasi tupepõletikku (arst kirjutas raviküünlad), kõik sai korda, aga nüüd on jälle valgevoolus liiga valge ja rohke. kas jälle põletik? on see normaalne? kas selle ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Kui te saite ravi, siisi võüimalik, et tegemist on ravijärgse tupeseene või mikrofloora muutusega. Soovitaksin osta apteegist Floragyn tupeküünlad. need parandavad tupe mikroflorat DR kadastik

Loe edasi

folikulaarne tsüst

Tere minu probleem oleks järgmine 3 a.tagasi mulle pandi diagnoosoks folikulaarne tsüst,peale seda arst määras reguloni kasutamist,ma kasutasin seda kuni 8 kuud.Peale seda käisin jälle arsti juures ja ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TEre. KUi tsüstid kaovad pillidega või iseeneslikult teatud aja jooksul , siis need on funktsionalsed tsüstid. Tõelised tsüstoomid ei kao. Kui naisel on tsüklihäired, siis kipuvad sellised muutused tekkima ...

Loe edasi

Jälle menstruatsioon?

Olen 32 a..Kasutan antibeebipille("Allesse").Juba mitu korda on olnud nii,et olen 7.-8.-nda päeva juures kui hakkavad jälle "päevad".Votan tablette kindlalt igapäev hommikuti.Millest on see tingitud?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega alustades võib esimeste kuude jooksul sellist veritsust esineda.
Kui veritsused jäävad püsima, tuleb pille vahetada.
dr. Seemen

Loe edasi

Harmonet

Tere!
Mul on selline küsimus.Hakkasin eelmise tsükli alguses kasutama Harmonetti.Nüüd saab esimene leht läbi ja peaksid hakkama päevad.Millisest päevast tuleb mul uuesti pille võtma hakata?Kui enne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale 21-päevast tsüklit tuleb 7- päevane paus ja jälle tuleb alustada neljapäevast.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi