Mure 26.11.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Noorest peast olid mu päevad ebaregulaarsed, vahest jäi mõni kuu täitsa vahele. Umbes 4-5 aastat tagasi hakkasin kasutama pille (Reguloni) ning sellest ajast peale on päevad alati alanud päeva pealt ning kestnud 3-4 päeva (hetkel olen 21.a). Viimased päevad jäid aga päeva hiljaks, kuid siiski algasid, kuid kestsid ainult ühe päeva, mis minu arust on imelik. Tegin igaks juhuks ka rasedustesti hommikuse uriiniga, see oli negatiivne. Tahan teada, kas on põhjust muretsemiseks või ootan ja vaatan veel, mis järgmiste päevade ajal toimub. Kas peaksin veel ka rasedustesti millalgi kordama? Viimasest vahekorrast on rohkem kui nädal möödas. Hetkel on mul ka tundmatu põletiku pärast antibiootikumi kuur (Zinnat) ega need ometigi sellist asja ei põhjusta? Olen rohkem just mitte raseduse vaid muu pärast mures, äkki on midagi muud viga.
Ette tänades Liis

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Liis!
Antibeebipille tarvitatakse skeemi 21+7 järgi. Kuna siis reguleerivad menstruaaltsüklit ravimid, siis märkige kalendrisse 7-tabletivaba päeva.
Medistiiniliselt ei nimetata seda veritsust menstruatsiooniks, sest ovulatsioone ei toimu. See on nn. menstruatsioonitaoline veritsus.

Kas saan õigesti aru, et tarvitate ka praegu entibeebiplle?
Antibeebipillide tarvitamise ajal väheneb menstruatsioonoitaoline vereeritus.
Kui rasedustestid on negatiivsed, siis jätkake pille skeemi 21+7 järgi.
Kindlasti külastage regulaarselt naistearsti sugulisel teel levivate haiguste uuringuteks ja nõustamiseks.
G.Litter, www.naistearst.ee, Piritalt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

menstruatsiooni mure

Sooviksin teada kas midagi on valesti ja kelle poole pöörduda kui mul on järgmine mure: nimelt on asi selles, et umbes viimase poole aasta jooksul on menstruatsiooni ajal olnud veri (tume) pruun, ja viimastel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Reserveerige plaaniline aeg naistearstile.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi