tupekuivus 03.12.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tänu Harmoneti pillide võtmisele on vahekorras olemine täiesti võimatu, sest ma ei lähe üldse märjaks, kuigi olen vaimselt ja ka füüsiliselt mujalt erutunud. Tunnen end nagu puudega ja lõpuks tekivad hiigelkompleksid, kuigi mu mees on väga mõistev. On kellelgi olnud samasugune probleem? Muidugi on selleks libestusained, aga sooviksin ikkagi naturaalselt ise erutuda nagu erutusin enne pillide võtmist. Võiks ju ka pille vahetada, aga Logestiga lisandus kohe 15 kg minu rasvapolstrisse, spiraali mulle kui mittesünnitanule ei panda ja kondoomi ei usalda.

Täitsa masendus tuleb peale.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere!

Ei ole otstarbekas end võrrelda teistega. Iga organism on maailmas ainulaadne.

Teie elu ja ootused selle kvaliteedile on Teie kätes. Vajadusel kasutage konsultantide (arstide) abi.

Naistearstid on erikoolitusega spetsialistid kontratseptsiooni alal. Palun tulge/minge naistearsti vastuvõtule.

Psühholoogilisi tundeid ja komplekse aitavd Teil lahendada psühholoogid. Masenduse ja depressiooniga tegelevad psühhiaatrid.



Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsüklihäired?

Tere! Olen 25 a. Kindla seks.partneriga. Tarvitan Logesti üle 5 aasta, täiesti korrapäraselt, ei unusta võtmata, pole seedehäireid või muid ravimeid, mis võiksid tablettide mõju nõrgendada. Viimase 3 kuu ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Võib olla tuleks Logest välja vahetada mõne suurema hormoonisisaldusega kontratseptiivi vastu.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Femoden

Olen 29aastane naine,kahe poisi ema.
Olen tarvitanud rasestumisvastase vahendina femodeni juba mitu aasatat ja alles hiljuti sain teada,et need on küllaltki kõrge hormoonisisaldusega pillid.
Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! "Femoden" on keskmise hormoonisisaldusega pill. Kõikide pillidega
võib kõrvaltoimena esineda kaalu tõus , rindade hellus, tupekuivus või liibido langus. On võimalik leida sobivaim pill, mis ...

Loe edasi

valulikkus vahekorra ajal

Tere!

Minul on selline mure, et umbes kuu aega tagasi muutus mu tupe sein seest väga valulikuks ja see pole siiani ära läinud, vahekorra ajal on väga valus ja isegi tampooni on valus panna ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võimalik, et valu põhjus on liigne tupekuivus. Soovitan tampoone mitte kasutada. Kui probleem endiselt jääb, pöördu naistearsti poole.
dr. Seemen

Loe edasi

kahtlane

Tere,

Probleem selline, et viimasel ajal on tekkinud kuivus tupes, seda just vahekorra ajal. Kuna midagi sellist ei ole eelnevalt esinenud (olen 26, kindel partner), siis tean et probleem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Arvan , et antud juhul on tupekuivus põhjustatud pillidest . Vajadusel tuleb kasutada libestusgeel.
dr. Seemen

Loe edasi

kuivus

tere,
võtan 2,5 aastat antibeebipille. esimene aasta probleeme polnud, kuid teisest aastast muutusin äkki nii kuivaks. väga erutudes lähen natuke märjaks, kuid see kaob kiiresti. seened ja rohkem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tupekuivus ja ebapiisav märgumine vahekorra ajal on seotud pillidega.
Pillide vahetamine siin tavaliselt mingit efekti ei anna. Soovitan kasutada libestus-geeli, mida saab osta kas apteegist ...

Loe edasi

pillide mõju

Olen oma probleemiga pöördunud oma naistearsti poole, helistanud ka naistenõuandlasse aga abi pole saanu. kasutan Logesti tablette juba üle 3 aasta, ning seksuaalelu on varsti juba pea olematu. tekkinud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupetud 20.a. neiu!
Teil on õigus, tupekuivus ja meeleolu muutus võivad olla seotud pikaaegse antibeebipillide tarvitamisega.
On olemas veelgi madalama hormoonsisaldusega pillid.
Minu ...

Loe edasi

seksuaalerutuse vähenemine

Tere, kas pillid pärsivad seksuaalerutust väga palju? Arvan, et minuga on nii juhtunud. Mida peaksin ette võtma - kas on olemas pille, mis nii ei mõju, kuigi jah, kõik on individuaalne. Ise kasutan Femodeni. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide üheks kõrvalmõjuks võib tõesti olla tupekuivus ja liibido langus. Soovitan pille vahetada väiksema hormoonisisaldusega pillide vastu. Kõik inimesed on erinevad ja reageerivad ka pillidele ...

Loe edasi

valulikkus ja hirm

Tere!
Esitaksin veidi teiselaadse küsimuse, mis pole küll otseselt haigusega seotud, kuid peaks siiski siia valdkonda kuuluma. Olen olnud partneriga mõned korrad vahekorras, kuid kuna ta oli mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna valu vahekorra ajal võib olla tingitud erinevatest põhjustest( põletik tupes, tupekuivus jt.), peaks eelkõige naistearsti juures tegema günekoloogilise läbivaatuse. Võimalik, et põhjuseks on ...

Loe edasi

tupe ärritatus pärast vahekorda

Tere

Selline probleem, et pärast vahekorda on tupe suue ärritatud, kipitab ja "tulitab". Kas see võib olla midagi, mis kaasneb pillide kasutamisele? Enne pille, kui kasutasime partneriga ainult ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

tere!
Võimalik, et ärritus tupes on praegu tingitud seenpõletikust. Ravi järgselt peaks siis see probleem lahenema. Samas on väikesel osal pillide kasutajatest probleemiks tupekuivus ja sellest tingitud ...

Loe edasi

Pele sünnitust

Peale sünnitust on mul eriti õhtul ja öösel päraku piirkonnas väljakannatamatu sügelus tunne.Kas need võivad olla hemoroidid? On ka nagu väiksed lõhed.Tualetis käies valus ei ole ja ka ei ole kõht kinni.Võtan ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Imetamise ajal on tupekuivus sage probleem, see laheneb peale imetamise lõpetamist. Abi on vahekorra ajal kasutatavast libestusgeelist. Sügelus päraku piirkonnas võib olla tingitud kas candidast(pärmiseeenest), ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi