veritsus 01.10.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mure järgnevalt. olen 27aastane sünnitanud naine. Mul on olnud tsükklihäireid üsna tihti. Ükski rasedusvastased pillid ei ole sobinud. On hakanud edasi määrima. 7ndl augustil tegin tablettidega aborti ja siiani pole menses hakanud, vaid viimast 3 ndl on ainult määrinud ja mingid sodi tulnud. Ju see on vana ja hüübinud veri. Veel avastati mul PAP ning vähirisk oli 30% ja segatüüpi.. Vähi analüüsi pean andmas käima iga 4 kuu tagant.
Kõhuvalusi pole praegust veel olnud. Küsimus selles, kas mul võb olla mingi põletik? Sest pärast aborti, ei kirjutaud ühtegi põletikuvastast tabletti välja. Või on olemas teisi ravimeid, mis paneks tsükli paika ja ei suurendaks veelgi vähiriski?
Mida arvate rohust nagu (metronidasol).Kas see võtaks põletiku vähemaks?
Panin küll aja kinni, kuid sooviks siiski veel infot teie käest.

Oeh, :)) loodan, et saate aru, millest ma siin kirjutasin :)

Diana

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Metronidazoli määratakse alati abordi järgselt 5-7 päevaks. Seega soovitaks seda võtta. Emakakaela muutust peaks jälgima.Ühe analüüsi põhjal ei ole võimalik midagi otsustada, seega käige regulaarselt PAP analüüsi andmas.Tsüklihäireid on mitmeid ja tuleks leida põhjus, siis saab ka ravi määrata.Peaks tegema horkmoonuuringud.Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

beebipillid ja päevad

Tere

Detsembris stressi, ebatervisliku toitumise jne tõttu jäi menstruatsioon peaaegu,et ära - ehk kestis ainult kaks päeva ja oli pruun veritsus. Jaanuaris kirjutati mulle pillid välja (mercilon). ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillega alustades on üheks sagedasemaks kõrvaltoimeks esimese paari kuu jooksul tekkiv ebakorrapärane vähene veritsus või harvem ka pidev määrimine. Sellisel juhul on soovitav pille skeemi ...

Loe edasi

ESCAPELLE ja veritsus

Tere!
Olen 20aastane. Pühapäeval 30. oktoobril sai mul menstruatsioon läbi ning teisipäeval olin vahekorras, kus tuli kondoom ära ning järgmisel hommikul kohe võtsi Escapelle pilli sisse. Nüüd 8. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale SOS pilli võtmist tekib veritsus tavaliselt 1 nädala jooksul. Nädal peale pilli võtmist tekkinud veritsus on rektsioon SOS pillis sisalduvale hormoonile ja muretsemiseks pole mingit põhjust. ...

Loe edasi

Pillid ja päevad

Võtan pille juba pikemat aega, aga viimasel 7- päevasel pausil ei hakanud päevad nii nagu peaks, viimase pilli võtmisest oli möödas 7 päeva (tavaliselt kulub selleks 1-2 päeva), kui päevad hakkasid ja ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
veritsus pillide võtmise ajal toimub pillide skeemi järgi. Kui pillide võtmine katkestada, tekib nädalase pausi ajal veritsus, kuid alati ei pea veritsus tekkima täpselt samal päeval peale ...

Loe edasi

Cerazette ja veritsus

Olen võtnud umbes seitse kuud Cerazette tablette. Laps on praegu 11-kuune ja saab rinda hommikul ja õhtul, kuid vahest ei taha ta sedagi.

Kui olin tablette kolm lehte äratarbinu ja alustasin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt on m.tsükkel taastunud ja nüüd sobiks rasestumisvastase vahendina juba kombineeritud rasestumisvastased vahendid.Võite Cerazette tablettidega lõpetada.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Mure järgmine: mõnikord on peale vahekorda tupest olnud vähene veresegune eritis, mis möödub poole tunniga. Millest see võiks tingitud olla? Kusjuures partneri mõõtmed ei ole ka kõige väiksemad....

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Probleemi nimetus on postkoitaalne veritsus.
Täpsustamiseks tuleks plaanilises korras pöörduda naistearstile, et lülitada välja emakakaela -, tupe -, sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

veritsus peale emakaeemaldust

Millest on tingitud veritsus? Op. ist on 3 nädalat möödas. Opereeriti kõhu kaudu.Ise olen 48 aastane.Kas on sisemised niidid lahti?Arstile saan 2 nädala pärast.

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Teil on veritsus pöörduge koheselt kas ennast opereerinud arsti poole või valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

murelik

Kasutasin aasta Logesti, siis jäi vahele pool aastat ja kui nüüd uuesti alustasin ei taha vereeritus lõppeda. Esimesel korral sellist muret ei olnud. Nüüd aga kestab veritsus juba nädal aega, kas peaksin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna pillide võtmisel on olnud 0,5 aastane paus, siis nüüd pillidega alustades on võimalik esimestel kuudel ebaregulaarne veritsus. Kui veritsus pole lõppenud, soovitan mitte teha 7-päevast pausi ...

Loe edasi

ujumine menstruatsiooni ajal

Tere!

Käisin menstruatsiooni tsükli 5.päeval ujumas. Veritsus jäi vähemaks ning nüüd on alakõhus kergelt vaevav tunne. kas ma olen võinud saada mingi bakteri?

Vastuse eest ette ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui menstruatsiooni päeval esineb vähene veritsus, võib minna ujuma, (tampoon tuleks siis vahetult peale ujumist eemaldada). Suguhaigustesse või muudesse haigustesse ei nakatu ujudes.
Kui ...

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Lp. doktor!
Olen 45 aastane naine, käinud hiljuti günekoloogilises kontrollis ja arsti sõnul on minuga kõik korras. Kuid - peale vahekorda tekib verejooks, õigemini küll veritsus, mis paari päeva ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus peale vahekorda pole normaalne nähtus ja on sageli emakakaela põletiku tunnus. Soovitan täiendavateks analüüsideks pöörduda arsti poole.
dr. K.Seemen

Loe edasi

veritsus vahekorra ajal

Tere!

millest võib olla tingitud veritsus vahekorra ajal? veritsus ei ole suur, peale vahekorda kaob paari tunni jooksul ära. muul ajal veritsust ei ole. ja muid probleeme nagu ka ei oleks. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Anna!Soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi poole,et kontrollida emakakaela seisundit. Võimalik,et emakakaelas on väike polüüp või põletik.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi