Beebipillid ja Postinor 31.08.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 23. aastane ja vötnud Belarat ca 5 kuud. Beebipille olen kasutanud 8 aastat.
Mure järgnev: 15. augustil oksendasin pärast Belara tableti vötmist. 19.augustil olin vahekorras ning 20.augustil kasutasin Postinori kuna kartsin et 15 augustil vöetud tablett ei möjunud. Belara tablette vötsin edasi ning nn skeemi löpetasin 21.augustil. Nn päevad algasid 25 augustil. Siit ka mu mure kuna olin vahekorras ilma täiendavate kaitsevahenditega 28, 29 august. Uute tablettide vötmist alustasin 29.august st siis nagu ettenähtud 7 päeva hiljem (21+7 skeem). Ning nüüd teist päeva rinnad pakitsevad. Kuna lähen nädala pärast välismaale elama on mure suur ning hirm raseduse ees on suur. Mida peaksin tegema vöi arvate et muretsemiseks pole pöhjust. Ette tänades...

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipillide tarvitamine 8 aastat on väga pikk aeg. Iga 4-5 aasta järel on vajalik korduv nõustamine, põhjalik kontroll, vererõhu mõõtmine perearstil jm.
Sünnitamata naisel antibeebipillide tarvitamine üle 10 aasta tõstab rinnavähi riski. Nii väidavad rinna onkoloogid-mammoloogid.
Kas sain õigesti aru, et peale 15.08 tarvitasite Belarat edasi? Nii peabki.
Suure tõenäosusega on probleem seotud hormoonide "löökannusega", mis on SOS pillides ja lisaks veel antibeebipillides.
Kui kardate rasedust, siis tehke rasedustest hommikusest uriinist enne uue tabletilehe alustamist.
Rasestumise tõenäosus on väike, kuid mitte olematu.
G.Litter, www.naistearst.ee, Maarjamäelt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Beebipillid

Tere
Eelmine laupäev võtsin Postinor 2 tablette. Neljapäeval käisin naistearsti juures ja lasin kirjtuada rasestumisvastased tabletid. Neid pidin võtma hakkama menstruatsiooni esimesel päeval, mis ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Postinor võib tekitada tsüklihäireid. Võib vallandada mensese või lihtsalt pisut määrida. Tegelikult oleks pidanud ära ootama mensese ja siis alustama pillide võtmist. Kuna teie alustasite pillide ...

Loe edasi

Postinor ja rasedus

Tere dr.Väli

Selline lugu, et võtsin postinor2-e ja hiljem selgus, et võisin sel ajal juba rase olla (1 nädal).
Samas lugesin sos- pillide infolehelt, et postinor ei mõjuta kulgevat ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Postinor sisaldab suures koguses kollaskehahormooni,aga see üks tablett ei põhjusta küll mingisuguseid tüsistusi võimaliku raseduse korral.Kollaskehahormooni kasutatakse tavaliselt raseduse katkemise ...

Loe edasi

tere

Tere olen 17.aastane ja mul on järgmine mure:selle kuu jooksul(Novembri) on olnud mul juba 3 korda menstruatsioon .Menstruatsioon on toimunud nädalase vahega. Varem on päevad möödunud tugevate valudega ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Postinor põhjustab menstruaaltsükli häireid, peale tableti võtmist tekib sageli vereeritus. Menstruatsioon reguleerub peale seda ise. Kui veritsused jäävad ka järgmisel kuul püsima, pöörduga naistearsti ...

Loe edasi

beebipillid juuste väljalangemise vastu?


Tere,
olen 25-aastane naine, kes hakkab paari nädala pärast beebipille tarvitama.
Kas Follimin beebipillidest on abi juuste väljalanguse vastu?

Kati

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ei usu et beebipillid aitavad.Ostke apteegi käsimüügist FEMIDANi ja tarvitage neid tablette 1 tbl 2 korda päevas 2 kuu jooksul. Beebipille võtke loomulikult ka ,aga need on teise otstarbega.

Loe edasi

Postinor

Tere!
24 h peale vahekorda võtsin Postinor`i tableti ja siis 12 h pärast uuesti.
Aga kahe tableti võtmise vahepeal juhtus selline lugu et vahekorra ajal
läks kondoom katki ja nüüd on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Vabandan,et kiiresti ei vastanud,aga toimib küll.

Loe edasi

beebipillid

Tere, tarvitan Logesti juba mitmeid aastaid.Soovin teada, mis nimetusega beebipillid on logestist nõrgemad.
Tänud ette.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Mirelle tabletid on Logestist nõrgemad.

Loe edasi

beebipillid

Tere! Kas beebipillid on vastunäidustatud, kui mul on olnud munasarjas tsüst?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija !

Antibeebipillid ei ole vastunäidustatud healoomuliste tsüstide ja tsüstoomide puhul anamneesis (eelnevalt). Pahaloomulistega on teisiti.

Naistearst Galina Litter,
Loe edasi

Menstruatsioonitsükli häired

Tere! Minu probleem on järgmine: "pahad päevad" lõppesid umbes 05.august. Vahekorras olin uuesti kahe päeva pärast, järgmisel päeval võtsin POSTINORI tableti. Kõik oli paar päeva korras, kuni hakkas uus ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Postinor võib tsüklit muuta ja sageli tekivad vahepealsed veritsused. Seetõttu Postinor on tõesti ainult hädaabi pill ja seda kasutada sageli ei soovitata. Reeglina veritsus möödub ise, samas peate hoiduma ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi