Jeanine ja menstruatsioon 26.03.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

Olen nüüdseks võtnud Jeanine tablette peaaegu kaks aastat. Eelnevalt ei ole suuri menstruatsioonihäireid olnud, kuid nüüd on viimased paar korda olnud päevad väga erinevad. Kaks eelnavat korda ei tulnud peaaegu üldse verd ning nüüd seekord jälle päris palju - lisaks sellele tegi mulle muret, et kui 'tavaliselt kestavad mul päevad kolm-neli päeva alates pühapäevast, siis nüüd lõppesid päevad kolmapäeval ja reede hommikul tuli jälle verd ning oli samasugune kõhuvalu nagu oleks päevad uuesti alanud. Peale seda alustasin nagu tavaliselt uue lehe võtmist reede õhtul ja veritsus lakkas reede keskpäeval. Kas tsüklihäireid võib esineda ka peale kahte aastat tablettide võtmist? Kas mõjutajaks võib olla stressirohke viimane kuu või paar kuud tagasi võetud SOS pill? Kas peaksin minema selle imeliku tsükli tõttu arsti juurde?

Ette tänades.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
pillide võtmise ajal on regulaarne igakuine vereeritus väiksem või võib ka puududa. Seega ei pea muretsema menstruatsioni puudumise pärast juhul, kui pille on korralikult võetud. Kui aga viimaste kuude jooksul on mõni pill jäänud võtmata või on võtmisega hilinetud, võib see põhjustada ebakorrapärast veritsust. Samuti võib selline tsükli muutus olla seotud SOS pillide ja paljude teiste ravimite( näiteks antibiootikumid) kasutamisega. Alati kui pillide võtmine pole olnud korrektne ja on tekkinud muutusi igakuises veritsuses, tuleb arvestada ka raseduse võimalusega.
Antud juhul peaks pille skeemi järgi edasi võtma, kuid enne seda soovitan teha rasedustesti.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Endometrioos ja pillid

Tere

2011. aastal avastati mul endometrioos ning kuna tekkinud oli suur tsüst, eemaldati see laparoskoopilisel teel. Peale seda määras arst mulle raviks Visannette 6 kuud (tablett sisaldab ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Juhindudes endometrioosist,soovitaksin Teil kasutada Qlaire tablette.Kui Te praegu rasestuda ei soovi,siis ei pea mina ka vajalikuks Teil hormoonide basaalnivood määrata.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Verine voolus

Tere!

Mure järgmine: olen kasutanud Jeanine pille juba pea pool aastat. Tänaseni oli kõik korras, ei olnud ei määrimist ega miskit imelikku. Kuid nüüd, pärast urineerimist ja enne magamaminekut ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 20-aastane. Kui tarvitate antibeebipille, siis järgige skeemi 21+7, kalendrisse märkige 7-pillivaba päeva ja öelge see info igale arstile, kuhu pöördute. Veritsuste ...

Loe edasi

mure

Tere,olen 21 aastane tytarlaps ja murega.
Vähe minevikust:
On vähemalt kaks korda viimase 4 aasta jooksul olnud klamydioos ja korra mykoplasmoos. 2 aasta eest olin haiglas ja l6igati pimesool ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! See pruunikas voolus enne menstruatsiooni võib tingitud olla rasestumisvastaste pillide toimest.Mõnikord võib menstruatsioon isegi ära jääda või esineb vaevumärgatav voolus.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Menstruaaltsükli häire!

Olen 24 aastane,2 kuu pärast 25. Logesti võtsin 5 aastat , võtmise lõpetasin aasta tagasi märtsis, sooviga rasestuda!
4 kuud toimis kõik hästi kord suurema vahega siis jälle väiksem. Juulis jäi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Ilmselt pole peale pillide kasutamise lõpetamist normaalne munasarjade funktsioon taastunud. Soovitan sellises olukorras, kus menstruatsioonide on jäänud harvemaks, kasutada tsükli regulatsiooniks ...

Loe edasi

Jeanine preparaat

Tere. Olen 24 aastane ja olen kasutanud Jeanine rasestumisvastast preparaati 3 kuud. Kui mul ennem oli menstruatsioon kestusega 5-6 päeva ja suhteliselt rohke vere eritusega, siis nüüd viimased kaks korda ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Marika!
Antibeebipillide positiivne kõrvaltoime on menstruatsioonitaolise vereerituse vähenemine. See on normaalne.
Naistearst G.Litter

Loe edasi

Tablettide ärajätmine

Tere!!

Pöördun Teie poole sellise murega. Võtsin 5 kuud Jeanine tablette (Juuli-November) Kui enne tablettide võtmist oli tsükkel ebaregulaarne, siis tablettide võtmise ajal muutus see regulaarseks. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise ajal on menstruatsion väga regulaarne tänu pillidega tekitatud hormoonide tasemele. Peale pillidega lõpetamist käivitub taas munasarjade funktsioon ja kui enne oli tsükkel ...

Loe edasi

antibeebipillid

tere.mure selline:olen mitu aastat võtnud tablette diane-35,tsükkel oli korras,kuidviimane kord hakkas veritsema juba enne paki lõppemist.alustasin uut pakki.aga veritsus jäi umbes kuuks ajaks.arst käskis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Jeanine kasutamise ajal võib pillide vabal nädalal esineda minimaalne määrimine või puudub menstruatsioon üldse. Just Jeanini pillidega on veritsuse puudumist sageli. Kui olete pille korralikult ...

Loe edasi

diane-35

Tere! Olen kasutanud Diane-35 tablette peaaegu aasta (teisi tablette pole kasutanud). Alguses hakkasin neid võtma akne vastu, kuid nüüd olen püsisuhtes olnud ligi pool aastat. Tablettide võtmisega mingisuguseid ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kui teil on nahaprobleemid taandunud, siis võite ju antud pillid vahetada väiksema doosiga hormoonide vastu nagu nt Jeanine. Sellel preparaadil on samuti akne vastane toime kuid nõrgem kui Dianel. Samas ...

Loe edasi

menstruatsioon


Tere!
Selline mure,et päevad on viimase kahe kuu jooxul kestnud üsna kaua...ühes kuus u. 2 nädalat. Küsimus selles,et milles see tuleneb? Kasutan ka Jeanine ras.vast. tablette. Hakkasin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Vabandan hilinenud vastuse pärast. Probleem ongi selles, et tegid vahepeal pausi pillide võtmisesse. Nüüd , alustades uuesti , võibki taas esimese 2 kuu jooksul esineda veritsusi, kuid seejärel kõik ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

24 juunist hakkasin "Jeanine" tarvitama,menstruatsioon pidi ammu lõppetama,aga jätkub külaltki tugev valutu vereeritis,kas kasutada pakki lõpuni?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kindlasti tuleb pille edasi võtta, sest katkestamine ei lahenda probleemi.
Sageli esineb 2 esimese kuu jooksul lühemaid või pikemaid veritsusi. Kui kolmanda pillide paki võtmise ajal on probleem ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi