Päevad või verejooks? 06.02.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 31,a.sünnitanud 2 last.Teise lapse sünnitasin 9kuud tagasi,toidanrinnaga.Päevi polnud kuni 8kuud,siis hakkasid nn.päevad või hoopiski verejooks(veri tuleb vahel tükkidena).Siis käisin gün.vastuvõtul,kus ultraheli näitas, et on olnud väike raseduse katkemine,endomeetrium(kui ma õieti nimetan)on väga paks,teised näitajad kõik korras,ka veri korras.Verejooksu peatamiseks kirjutati cyklokaproni.Paari päeva möödudes paigaldati MIRENA spiraal.Arst ütles ,et minu puhul on normaalne kui nädal kestavad päevad.Päevad pole aga siiani lõppenud ,möödas spiraali panekust 3 nädalat.Kokku on olnud päevad v. verejooks juba üle 2 kuu.Kas see on normaalne,kas poleks pidanud peale ras.katkemist emaka puhastust tegema või mida peaks sellisel puhul üldse tegema?Teid ette tänades ja vastust ootama jäädes murelik lapsevanem.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

ere. Kui limaskest oli paks, siis oleks õigem enne puhastus teha ja siis panna spiraal. Kui nüüd on spiraal asetatud, siis limaskest ise irdub, sellest pikk määrimine. Mirena spiraaliga üldse on esialgu kuni 3 kuud määrimine, hiljem kas menses üldse kaob või jääb korra kuus vähene määrimine. Dr kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Hormonaalsed probleemid?

Tere.
Olen 31aastane naine. Mul on probleeme näonahaga, vistrikud tekivad lõuale enne menstruatsiooni verejooksu algust mõned päevad. Lisaks on juuksed lahti ja meelekohtadelt on juuksed hõrenenud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Menstruatsioonieelne vistrike teke näonahale esineb paljudel naistel ,ilma et esineks mingi hormonaalne häire.Kuna kaebate,et ka juuksed on lahti,võiks esmalt pöörduda endokrinoloogi vastuvõtule.Kontrollida ...

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere. Olen mures oma tsükli pärast. Kuni viimase menstruatsioonini on olnud tsükliga kõik korras (kestab 28 päeva). Viimane tsükkel algas mõned päevad oodatust hiljem, pruuni, isegi võiks öelda, et tumepruuni ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Tsüklihäirete põhjuseid võib olla väga palju. Välja peaks lülitama põletikud, selleks peate minema arsti juurde. Põhjus võib olla ka hormonaalsel tasandil, väljalülitama peaks ka võimalikud polüübid ...

Loe edasi

Päevad peale prooviabrasiooni

Tere.Olen varsti 44 aastane, on olnud kaks keisrilõiget. Aasta alguses käisin arstil, kuna päevade määrimine ei tahtnud lõppeda .Arst avastas polüübi emakakaelal ja eemaldas Mirena, mis oli olnud 2,5aastat(enne ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. peale puhastust tõesti määrib ja siis algab menses umbes kuu möödudes. Kuna teil oli Mirena, mis eemaldati, siis seoses sellega võivad tekkida tsüklihäired. Mirenaga ongi menstruatioonid väga vähese ...

Loe edasi

tere!

Selline küsimus, et arvasin, et mul hakkasid päevad ja hakkasin kohe logestit tarvitama. Olen juba ühe tableti ära võtnud, kuid arvan, et mul siiski polnud neid. MIks selline mõte? Sellepärast, et esimene ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Arvan,et sain Teist aru ja Te ei ole rase.Alati,kui on kahtlus,võib ja teha rasedustestiga kontroll.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

vastuvõtt

Tere, lp. Galina Litter!

Kõigepealt tahaksin Teid tänada vastuste eest, mida olete andnud ja mis alati süstivad positiivsust. Teiste muresid lugedes saab siit leheküljelt ka enda omadele tihti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Kadri!
Tänan Teidki, et tunnustate minu missioonitööd.
Vaid naistearsti juurde võibki minna nii menstruatsiooni ajal kui ka günekoloogilise verejooksu tõttu.
Menstruatsiooni ...

Loe edasi

tere

mulle tehti 12 päeva tagasi abort.hakkasin kohe samal õhtul logesti rasestumisvastaseid tablette võtma.siiamaani on määrinud.suurt verejooksu pole olnud.see asi on korras aga ma tahaksin teada kas ma võin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Määrimist esineb nüüd Logestiga alustamise tõttu. Kui peale 3-nädalast pillide võtmist tekib "menses", võid kasutada tampoone. Tahaksin vaid informeerida selles, et pillide võtmise ajal on päevad ...

Loe edasi

Päevade ära jäämine

Tere.
Palun öelge, mis põhjustel veel - peale raseduse ja stressi - võivad päevad ära jääda? ( päevad jäid ära - rasedustestid negatiivsed, stressi ka pole)
Aitäh
Mari

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Päevad võivad ära jääda peale stressi ka kehakaalu muutustest, kliima muutustest (näiteks lõunamaa-reisi järgselt).
dr. Seemen

Loe edasi

Müoom ja päevad

Tere.
Ka müoom võib põhjustada menstruatsiooni ära jäämist?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Ei.

Loe edasi

pikaajaline veritsus

Tere,
minu mure on selline: 13. juuni oli viimane kord kui mul päevad hakkasid pihta õigel ajal, järgmine periood oli aga juba 29. juuni (ise seostasin seda äkilist verejooksu tupeküünaldega, sest ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Arvan, et sellise pideva veritsuse üks põhjus võib olla pillid. Soovitan võtta pille edasi ilma 7 päevase pausita 2 kuud. Kui siis veritsused ei kao, soovitan hakata võtma 3-faasilisi pille( näit. ...

Loe edasi

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi