imelik voolus 18.01.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere,
mul on kindlasti plaanis minna naistearsti vastuvõtule, kuid kuna aega ei õnnestu saada 1 nädala jooksul , siis küsin ka siin, kuna mure on väga suur.
Nimelt võtsin ma sos-pille( umbes 10 tunni möödudes) 5 päeva pärast alagas menstruatsioon, mis kestis 2 päeva.siis umbes 2 päeva pärast alags uuesti ja kestis nädal aega. Nüüd kui menstruatsioon on lõppenud on tekkinud selline imelik voolus. See ei määri pükse, vaid tuleb enamasti peale urineerimist kergelt pingutades. See on kergelt hallikat tooni, täiesti vedel ja väga tugeva happelise lõhnaga. See on kestnud umbes nädal.
olen 22 aastane, pole sünnitanud ja pole mingeid haigusi old. Kas oskate umbes öelda millega on tegu?
tänades

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
SOS pillides on väga kõrge annus, nn. löökannus, hormooni, seetõttu põhjustavad reeglina need tabletid veritsust ehk menstruaaltsükli häiret. Kui ei olnud õige menstruatsiooni aeg, siis 5 päeva pärast alanud veritsus ei pruukinud olla menstruatsioon vaid tablettidest tekkinud menstruaaltsükli häire.
Võimalik, et tegemist on bakteriaalse vaginoosiga. Saate esilehel lugeda e-raamatut sugulisel teel levivatest haigustest.
Pöörduge naistearstile, et saada rasedusest hoidumise vahendid, vajadusel uuringud ja ravi.
Enne arstile pöördumist võiksite teha hommikusest uriinist rasedustesti.
G.Litter
www.naistearst.ee

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

imelik voolus

mul selline mure.olen 35 aastane .abielus olnud 16 aastat.nüüd viimasel ajal on hakanud peale vahekorda tekkima halvalõhnaline voolus,mis paari päeva pärast kaob.olen käinud arsti juures.tehtud kõik proovid.mingit ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
võimalik tõesti, et probleem on seotud partneriga. Soovitan sellisel juhul mehel anda põletiku analüüsid uroloogi või androloogi juures, et välja selgitada, kas pole tegemist põletikuga suguteedes. ...

Loe edasi

voolus

Tere!

Selline mure. Käisin 4 nädalat tagasi naistearstil, kaebusteks oli väike voolus (kollakas/valkjas) ja kipitus tupes - kõik analüüsid olid OK.
16.01 lõpetasin Logesti võtmise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirjelduse järgi Teil ongi tupeseen.Nii rasedus kui ka rasedusvastaste tablettide kasutamine soodustavad pärmseene esinemist.Intiimpesuvahenditest soovitan kasutada apteegivõrgus müüdavat dr.Wolfi ...

Loe edasi

voolus...

Terve aasta on kimbutanud mind imelik kollaka värvusega (vahest väga vesine ja rohkem valget tooni) voolus. Naistearst on teinud2x põhjalikud analüüsid. (Vaadatud ultrahelis spiraali). Tulemus-mingit põletikku ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tupe seeninfektsiooni korral võib voolus olla väga erinev: valge-tükiline, kollakas või vesine, ja kui tupeseen kordub aastas 4 ja enam korda, on tegemist retsidiveeruva e. kroonilise protsessiga. ...

Loe edasi

tsükkel

tere, olen 16-aastane neiu.mul hakkasid päevad aasta tagasi. siiamaani on olnud enam-vähem korrapärane(veel vist ei peagi täpne tsükkel olema)menstruatsioon kestab 7 päeva, kuid pärast on umbes 2 päeva ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Soovitan pöörduda naistearsti poole. Menstruatsiooni ajal ei ole tavapäraselt tupes valusid. Võib olla aga vähene emaka valulikkus (alakõhu valu) emaka kontraktiilsuse tõusust. Rohke vooluse ...

Loe edasi

imelik tupeeritus

olen 19.aastane ja mu probleem seisneb selles,et peale igat vahekorda esineb mul vere taolist limajat eritust tupest.Märkida tuleb ka seda,et alustasin just rasestusvastaste tablettide kasutamist (Logest).Millest ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kuna alustasite just pillide kasutamisega, on veresegune voolus suure tõenäosusega seotud just sellega. Sellist ebaregulaarset määrimist esineb tavaliselt kuni kahe esimese kuu jooksul ja see ...

Loe edasi

tupepõletik

Tere! MA olen väga mures . ma olen alles 15 aastane ning mul ei ole isegi veel päevad alanud, kui nüüd on mul juba teistpäeva kõhus imelik valu ja tupp on natuke valuline ,mis kõige hullem mul on imelik ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tegemist on ilmselt algava esimese menstruatsiooniga ja enne selle algust võib esineda pakitsustunne alakõhus ja pruunakas voolus. Muretsemiseks pole praegu küll põhjust.

Loe edasi

imelik voolus

Tere!
Mul on selline mure, et viimasel ajal esineb mul päevade vahel pruuni voolust, seda pole küll palju. Päevad käivad ja on käinud kogu aeg ebaregulaarselt, aga olen sellega juba harjunud. Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
vähene veritsus (pruunakas voolus) 1-2-päeva tsükli keskel on seotud ovulatsiooniga ja on normaalne nähtus, tingitud hormoonitaseme muutusest organismis sellel perioodil.
Katrin Seemen

Loe edasi

imelik voolus

Tere, head uut aastat!
Minul selline probleem, et voolus on juba pikemat aega selline limajas, veniv ning valkjas-läbipaistev. Olen 18 aastane, kasutan jaenini tablette(5kuud, kõik eelmised pillid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide üheks kõrvalmõjuks on tupeeritise muutused, sageli muutub vooluse hulk ja konsistents. Kui kaebused on tekkinud ajal, mil hakkasid pille kasutama, on seos pillidega kõige tõenäolisem. ...

Loe edasi

Imelik voolus

Tere!
Olen 25-aastane mais 2003 sünnitanud naine. Umbes kuu tagasi lõpetasin Micro 30 tablettide võtmise. Nüüd umbes poolteist nädalat tagasi on alakõhus imelik tunne (munasarjades arvan). Nagu pakitseks ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Reet! Suur tänu heade soovide eest! Tegemist on pillide lõpetamise järgse m.tsükli häirega.Micro 30 pillid sisaldasid ainult kollaskehahormooni.Nüüd toimuvad munasarjades füsioloogilised muutused ...

Loe edasi

imelik voolus

Mis see peaks tähendama kui on imelik suurenenud valgevoolus(väga suur )ja selline rohekas-valge ja lõhnab ka teistmoodi kui tavaliselt?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rohke halvalõhnaline rohekas voolus on tupepõletiku tunnus, tuleb minna naistearsti juurde.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi