tupeseen? 13.12.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Kaks kuud tagasi olin hädas tupeseenega, kuid sain sellest tänu arsti poolt kirjutatud küünaldega lahti. Eelmine nädal jäin aga haigeks ja tuttav seen tuli taas tagasi. Kuid nüüd esmaspäeval juhtus nii, et tupest hakkas erituma pruunikas-punakat eritist...see nagu pole veri, aga no kipub sinna poole. ostsin apteegist Femigeli ja olen ühe tuubi juba ära kasutanud, teise peaksin panema kolme päeva möödudes, aga eritist tuleb ikka. Arstile saan alles kahe nädala pärast. Mis eriti see olla võib? Ma olen väga mures.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Arvan et tegemist on siiski tupeseenega.Tupe limaskestad on turses ja tugeva põletiku korral kaasnevad limaskesta fissuurid ja leemendavad haavad,mis sageli veritsevad.Võimalik,et ei aitagi ainult lokaalne ravi,vaid peaks kasutama suukaudseid flucinazoli kapsleid,kapslis on 150mg ravimainet ja võtma peaks kolm nädalat ( iga nädal üks kapsel).Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Fibroadenoom

Tere,
Eelmisel aastal avastati mul vasakus rinnas tükk (1,5 x 0,8 cm hästi piirdunud, väikeste vedelikualadega kolle). Tehti biopsia, mille käigus selgus, et tegu on fibroadenoomiga.
Minu küsimus ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, otsest vastunäidustust küll pole , aga ma ei soovitaks teha lümfimasaazi. Me ei tea, kuidas see võib mõjutada fibroadenoomi rinnas. Organismid on erinevad! DRKadastik

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere, olen 22aastane naine. Mul olid päevad 25.03-29.03. Päevad olnud alati regulaarsed aga nűűd 08.04 läksin õhtu jooksma lõi kõhtu valud 09.04 määris õrnalt pruuni lima ja heledam veri ka natuke siis ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Menstruatsiooni lõppemise järel esinevat määrivat vereeritust esineb noortel naistel ovulatsiooni ajal.See võib kesta mõnest tunnist kuni 1-2 päevani. Põhjuseks peetakse kohe munaraku vabanemise ...

Loe edasi

Hilinenud menstruatsioon

Tere!
Lõpetasin eelmise aasta septembris pillide võtmise ning kuni veebruarini käis menstruatsioon regulaarselt. Märtsis hilinesid 5 päeva, aga lükkasin seda selle kaela, et olin eelmine kuu haige ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tetre, Antibiootikumid reeglina ei tekita tsüklihäireid, samas haigus ise võib seda põhjustada. Jälgige oma edaspidiseid tsükleid, kui regulaarsus kadunud, soovitan pöörduda günekoloogi poole. Nädala möödudes ...

Loe edasi

röntken enne ovulatsiooni

Tere!

Mulle tehti 5 päeva enne ovulatsiooni hammastest panoraamrönkten hambaarstil. Põll pandi ka ette. Tean ovulatsiooniaega täpselt, kuna tegin ov-teste ja päev enne ovulatsiooni tehti naistearstil ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere ! Hambaröntkeni pärast ei tasu küll muretseda.Ja tinapõll oli Teil ka ees. see on mõistetav,et raseduse ajal on mure kõikvõimalike väärarengute suhtes .Aga see protseduur,mis on tehtud enne ovulatsiooni ...

Loe edasi

Kas on voimalik, et enne laporoskoopiat olin rase

Peale laporoskoopiat valutab vahest koht, spasmid. Operatsioon tehti kuu aega tagasi. Koht alt on natuke suurenenud. Kas on voimalik et olen rase? Naiteks 11-12 nadalat? Ehk siis enne laporoskoopiat gynekoloog ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Peaksite konsulteerima Teid opereerinud arstiga. Kahjuks ei selgu kirjast , mis põhjusel laparoskoopia tehtud on ja mida opratsiooni käigus tehti. Ilma läbivaatuseta pole võimalik öelda, miks ...

Loe edasi

Tsüst

Tere,

Kirjutan murega, et 2011a juunis avastati, et mul on tsüst. Esialgu panime arstiga paika, et võtan pille, et näha kas see kaob nende abil. Kaebusi mul tol ajal ei olnud (valu). Kuna ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 28-aastane

Teie mure on arusaadav, kuid nii noortel säilitatakse kindlasti teine munasari ja eemaldatakse vaid tsüst-vedelik või tsüstoom-munasarja ...

Loe edasi

pillidest loobumine

Tere.
Selline lugu minuga, olen kasutanud Yarinat 11 aastat. Vanust mul 45 Äkitsi tekkis mõte loobuda tablettide kasutamisest. Põhitõuke andis selleks asjaolu, et mees läheb kaheks kuuks komandeeringusse. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, arvestades teie vanust ma enam väga ei soovitagi pille(risk tromboosile jne), pigem soovitaks hormoonspiraali.Tsüklihäire võiks seotud olla ka vanusega. Kindluse mõttes soovitaks teha rasedustesti. ...

Loe edasi

Pillid yasminelle

Tere! Mure selles et tänaseks olen pille tarvitanud pool aastat ja alati algab menstruatsioon 4-5ndal päeval alles on see normaalne!? Praegugi neljas päev ja pole alanud tablette alati korrapäraselt võtnud

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 22-aastane

Tarvitate KOK kombineeritud oraalset kontratseptsiooni ehk suukaudseid antibeebipille Yasminelle, kirjutage üles alustamise kuu ...

Loe edasi

Endometrioos

Minul mure selline: menstruatsioon väga vererohke ja peale mensest umbes nädal/kaks kohutavad alakõhuvalud, munasarjad pakitsevad ja voolus meeletu. Ajaga on peale mensest valud läinud tugevamaks ja kestavad ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 46-aastane

Lugedes murelikku kirja, on selge, et töö- ja elukvaliteet on häiritud. Tundub, et "oodatakse" aega, kui munasarjad lõpetavad ...

Loe edasi

Hpv vaktsiin

Tere...mul avastati hpv 16. Küsin, et kui juba seda tüüpi viirus on, kas siis vaktsiini enam teha ei tohi...kas see on siis vastunäidustatud. Kas on võimali, kui immuunsüsteem saab kuidagi jagu sellest, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Vaktsiini ikka võib teha, kuna vaktsiin on ka teistele HPV tüüpidele mõeldud. Mitte kuidagi see vaktsiin ei mõjuta olemasolevat tüüpi. Kindlasti soovitan vaktsineerida.
DRKadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi