Päevade ära jäämine 02.08.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere
Võtan antibeebipille ja päevad pidid üleeelmisel reedel hakkama, siiani pole hakanud. Tegin rasedustesti, mis oli negatiivne. Mul pole niimoodi päevi ära jäänud, mingit stressi mul ka pole, pigem on kõik väga hästi. Vahepeal on naba kõrval selline torkav valu, kas see võib seotud olla?? Ja kas tohib üldse pille edasi võtta, kui päevi pole tulnud?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
pillide võtmisega võib kaasneda olukord, kus tabletivabal nädalal veritsust ei teki. Pillide toimel on emaka limaskest õhuke ja pillivabal perioodil tekib vähene veritsus või puudub üldse. Seega tuleb pille skeemi järgi edasi võtta. Kui pille pole korralikult võetud, s.t. on jäänud mõni tablett õigel ajal võtmata, tuleb teha rasedustest.
Mis puutub valusse naba kõrval, siis ilmselt pole tegu günekoloogilise probleemiga, pigem võib tegemist olla seedetegevuse häirega, gaasivaludega(?).

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Veritsus enne päevade algust

Tere! Olen 24, rase pole olnud, hormonaalseid rasedusvastaseid vahendeid ei kasuta, püsipartner (kasutame kondoomi) ning teadaolevalt pole ka suguhaigusi esinenud.
Probleem on selles, et ~10 päeva ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
tsüklivälise veritsuse võimalike põhjusi on palju. Igal juhul soovitan pöörduda arsti poole, et teha vajalikud analüüsid ja ultraheli uuring. Võimalusel pöörduda kas lähiajall enne menstruatsiooni ...

Loe edasi

Jeanine kõrvaltoime

Tänud Teile siinse nõustamise eest. Esitan siis ka oma mure.
Hakkasin esmakordselt kasutama Jeanine tablette, enne seda olnud tablettidest pikem paus, varem kasutasin teisi tablette. Eelmisel kuul ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Kui te alustasite alles Jeanine võtmist, siis esimesed 2-3 kuud võib olla vahepealne määrimine. Kui kaebus ei möödu 3 kuga, siis peate pille vahetama. Kõike head soovides Dr Kadastik

Loe edasi

Menstruatsiooni puudumine

Tere!

Olen 16-aastase tütre ema. Mure,mille kohta tahaksin nõu saada on seotud tema menstruatsioonide ärajäämisega.

Juba 6 kuud ei ole tal päevasid olnud. Esimene mens oli tal ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsioonid algavad 12-15 aasta vanuses ja reguleeruvad tavaliselt 1 aasta jooksul. Stress(eksamiperioodid), emotsionaalsed üleelamised ja kaalu muutused põhjustavad sagedamini tsüklihäireid. ...

Loe edasi

Mure!

On selline mure:
Mul algasid esimesed päeva 12 aastaselt. Mind vägistai aasta hiljem ära.
Nüüd olen 16 ja siia maani käivad päevad ebakorrapäraselt. Päevade vahe on 20-25 päeva. Kas see on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Inge!
Menstruatsioonide vahe 20-25 päeva on normaalne , ravi pole vajalik.
K.Seemen

Loe edasi

Päevade ära jäämine

Tere.
Palun öelge, mis põhjustel veel - peale raseduse ja stressi - võivad päevad ära jääda? ( päevad jäid ära - rasedustestid negatiivsed, stressi ka pole)
Aitäh
Mari

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Päevad võivad ära jääda peale stressi ka kehakaalu muutustest, kliima muutustest (näiteks lõunamaa-reisi järgselt).
dr. Seemen

Loe edasi

menstruatsiooni puudumine

Tere! Kasutasin aasta aega rasedusvastaseid tablette Cilest. Kaks kuud tagasi jätsin tablettide võtmise ära, algas menstruatsioon, aga rohkem pole siiani "päevasid" enam olnud, s.t. "päevad" pidid algama ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.

Vabandan hilinenud vastuse pärast.

Mõnikord võib peale pillide kasutamist tekkida mensruatsioonide puudumine. Kui Teil enne pillide kasutamist oli regulaarne tsükkel võite ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi