Kas jälle katkemine? 17.05.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
15. märtsil katkestati mul kirurgiliselt rasedus, menstruatsioon on aga siiani tulemata- ootasin seda juba aprilli keskel, aga kuu lõpu poole tekkis vaid vähene määriv voolus. Selle kuu alguses oli tunda survet alakõhus nagu algaks kohe menstruatsioon, see kestis 2 päeva, menstruatsioon jäi aga tulemata. Tegin täna ka rasedustesti, see oli negatiivne. Milles võib olla probleem? Olen 24 aastane, on üks terve laps ja üks varasem iseeneslik katkemine.
PS- aeg arstile on juba kinni pandud, kuna mure ei anna aga asu küsin ka Teie käest.

Terje

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Terje!
Peale kirurgilist raseduse katkestamist peaks menstruatsioon tulema ~4-6 nädala pärast. Tubli, et tegite rasedustesti. Kui test on negatiivne, siis on tegemist ühe tüsistusega ehk menstruaaltsükli häirega peale aborti.
Vajalik on günekoloogiline kontroll, tupekaudne ultraheliuuring ja suure tõenäosusega ravi kollakeha hormoonpreparaadiga menstruaaltsükli toetamiseks.
Kindlasti arutage naistearstiga Teile sobiva rasedusest hoidumise vahendi valikut.
G.Litter
www.naistearst.ee

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

põletik

tere. mures selles, et ravaisin mingiaeg tagasi tupepõletikku (arst kirjutas raviküünlad), kõik sai korda, aga nüüd on jälle valgevoolus liiga valge ja rohke. kas jälle põletik? on see normaalne? kas selle ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Kui te saite ravi, siisi võüimalik, et tegemist on ravijärgse tupeseene või mikrofloora muutusega. Soovitaksin osta apteegist Floragyn tupeküünlad. need parandavad tupe mikroflorat DR kadastik

Loe edasi

folikulaarne tsüst

Tere minu probleem oleks järgmine 3 a.tagasi mulle pandi diagnoosoks folikulaarne tsüst,peale seda arst määras reguloni kasutamist,ma kasutasin seda kuni 8 kuud.Peale seda käisin jälle arsti juures ja ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TEre. KUi tsüstid kaovad pillidega või iseeneslikult teatud aja jooksul , siis need on funktsionalsed tsüstid. Tõelised tsüstoomid ei kao. Kui naisel on tsüklihäired, siis kipuvad sellised muutused tekkima ...

Loe edasi

Harmonet

Tere!
Mul on selline küsimus.Hakkasin eelmise tsükli alguses kasutama Harmonetti.Nüüd saab esimene leht läbi ja peaksid hakkama päevad.Millisest päevast tuleb mul uuesti pille võtma hakata?Kui enne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale 21-päevast tsüklit tuleb 7- päevane paus ja jälle tuleb alustada neljapäevast.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi