mentstruaaltsükli vaheline veritsemine 12.05.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Kasutasin 4 kuud beebipille Mercilon.Viimased päevad olid 24.04-29.04.Mreciloni enam ei kasuta,kuna soovin rasestuda.Paar päeva oli kõik korras aga alates 3.05 on vähene veritsus(veri on punane mitte pruunikas).Nii et poolteist nädalat on juba veritsus.Arsti juurde sain aja alles 24.05.On ka valud,mis on samasugused nägu päevade ajal.Kas see veritsus on tingitud sellest,et organism harjub beebipillideta toime tulema või on tegemist mingi põletikuga või hoopis on tegemist emakakaelahaavandiga.Kas sellel ajal võib olla vahekorras või ei tohiks ma see kuu rasestuda?Olen 26.aastane.Ette tänades.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik


Tere. Suure tõenäosusega on teil ehk ovulatsiooni aeg, mis võib anda veritsust paar kolm päeva. Kuna te pille enam ei võta, siis tugevnenud ovulatsiooni võimalus on olemas. Kindlasti minge arsti juurde kinnipandud ajal ja laske end üle vaadata, kuid vahekorrast ei peaks hoiduma(Kui see muidugi ebaugav pole) . Tõenäosus rasestumiseks on suurem just vahetult peale pillidest loobumist. Dr kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

munasarjad

tere! mul on selline mure, mul hakkasid järsku munasarjad valuta ja ei saa erit vetsus käia, st peale urineerimist munasarjad ning suguelund hakkab jubedalt valutama ! ma ei tea mis pärast ja siis toimub ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Võib olla on tegemist ovulatsiooni ajaga.Sel juhul peaks see olukord paari päevaga normaliseeruma.Kui ei,siis pöörduge oma vaevustega perearsti vastuvõtule.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

harmoneti tabletid ja veritsemine

Tere!

Lapsele enam rinda ei anna ja alustasin Harmoneti võtmist tsükli esimesel päeval. Tavapärase 5-6 päeva veritsemise asemel on see kestnud juba 13 päeva. Nüüd ei tea mida teha, kas jätkata ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Esimesed kuud (kui alustada pillide võtmist)võivad olla vahepealsed määrimised. Jätkake pillide võtmist. Kuna olete varem neid pille kasutanud, sobivad teile need suure tõenäosusega.Dr Kadastik

Loe edasi

kõhuvalu

Lugupeetud dr. Sekavin,

probleem on alakõhus esinev kõhuvalu, mis tekib peale vahekoda, mitte kohe, aga mõne aja möödudes. Lisaks esineb peale vahekorda verejooksu, mitte palju aga selline ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Pöörduge naistearsti poole, et teha kindlaks valude ja vahekorra järgse veritsuse põhjus. Veritsuse põhjus võib olla emakakaela patoloogia, emaka või emakakaela põletik, suguhaigus jne.
Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Kasutasin kuu aega rasestumisvastaseid pille Diane-35. Jätsin tarvitamise olles esimese tsükli vastavalt õpetusele läbi teinud. Seejärel algas menstruatsioon. Järgmisest tablettide lehest võtsin esimese ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus pilli(de) võtmise järel on kui reaktsioon emaka limaskesta poolt ,s.t. on tavaline pillide lõpetamise korral.
dr. Seemen

Loe edasi

Duphaston ja veritsemine

Tänan nõuande eest( 20.06 ),täpsustan, et mul on II faasi puudulikkus. Kuid tekkis uus küsimus, et kui võtta duphastoni 0,5 tbl 5-15 päevani ja edasi 1tbl päevas(16-25p), siis kas rasestuda on võimalik? ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

See on hea küsimus! Kuna dufaston sisaldab ainult kollaskeha hormoone,siis emakakaela lima muutub sitkeks ja see raskendab spermatosoidide edasipääsu.Ka endomeetriumi näärmed vähenevad mõõtmetelt ja nende ...

Loe edasi

Dupaston ja veritsemine

Kuna probleemiks on määrimine enne menstruattsioon umbes 10 päeva, siis kirjutati raviks duphastoni 6 kuuks. (m tsükli 16-25 päevani) 1 tbl päevas. Praegu tarvitan seda ravimit kolmandat kuud, kuid sellel ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ilmselt on Teil kollaskeha puudulikkus,muud diagnoosi ma Teie küsimusest välja ei loe.Kui veritsemine tõesti nii vara algab,võiks m.tsükli 5-15 päevani kasutada pool tabletti dufastoni ja 16-25 päevani ...

Loe edasi

valu rinnas

Tere!

Olen 29 aastane ja arvatavasti seoses eelneva stressiga tekkisid mul mentstruaaltsükli häired, vasakusse rinda tekkis tükk ja rind valutab (pidevad pisted) veel seniajani, kuigi tükk ...

Vastas dr Aire Sekavin

Stress võib põhjustada nii hormonaalseid muutusi, kui ka mao-sooletrakti häireid. Kui Teie rinnas on tükk ja valulikkus oleks soovitav teha edasised uuringud. Teieealisel naisel võiks alustada rinnanäärme ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi