Imelik verejooks 04.12.05 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 17 aastane tüdruk ja kasutan suukaudseid rasestumisvastaseid ravimeid (Lorette).Ei ole elanud suguelu. Viimased kaks kuud on nädal enne tablettide lõppu hakkand mul verejooks,eelmine kord polnud nii hull, aga see kord on selline erpunane verejooks,eelmine kord käisin arsti juures,tehti ultraheli,kuid midagi ei leitud.Aga siiski see pole juu normaalne kui tableti võtmise ajal selline erepuanane verejooks on,peale selle on samal ajal alakõhus ka valud. Üldse olen kasutanud pille 4 kuud ja kaks esimest kuud oli kõik normaalne.Peale tabletilehe lõppu tuleb ka veel vaheveritsus.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Loette pakend sisaldab 21 roosat toimeainega tabletti ja 7 ilma toimeaineta tabletti ja läbimurdeverejooks algabki Teil kohe siis,kui toimeainega tabletid on tarvitatud.Kui Teid häirib see,et valgete tablettide tarvitamise ajal on vereeritus,siis paluge arstil välja kirjutada mingit teist ravimit,kus pakendis on ainult 21 tabletti.Ilmselt on ravim Teile välja kirjutatud akne tõttu,sest muidu puudub Teil vajadus kasutada rasedusvastaseid tablette.Võiksite proovida kas Jeanine või Harmonetti.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere, minu mure selline:
Olen 19 aastat vana, käisin alles neli kuud tagasi ka günekoloogi juures, aga peale günekoloogi juures käiku kirjutati mulle välja rasedusvastased tabletid, nüüd olen neid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Antibeebipillide tarvitamine ehk KOK kombineeritud oraalne kontratseptsioon on ravimeetod, millega peavadki muutuma tavapärased menstruatsioonid, kuna pillid on ju hormoonravimid.
Loe edasi

Kollane lima päevad ajal

Tere!
Mul toimub alati menstruatsioon niimoodi, et esimesel 2 päeval tuleb rohkem verd ja alates 3. päevast juba vähem, kokku kestavad päevad 5 päeva. See kord aga oli nii, et esimesel kahel päeval ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
rohke kollane limane eritis võib olla emakakaela põletiku tunnus. Soovitan ära oodata PAP analüüsi tulemuse. Kui analüüs näitab põletiku reaktsiooni, soovitan ravi ja edasiste testide osas ...

Loe edasi

Emakakaelavähk

Tere
Esimene laps sündis aastal 2007. Teise lapse ootele jäin aastal 2009. End arvele võttes ja PAP-testi tehes selgus, et on emakakaelavähk HSIL CIN3. Rasedus katkestati 12. nädala pealt ja tehti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 36-aastane.
Emaka kaela vähk ja emaka limaskesta vähk ehk endomeetriumi vähk on erinevad haigused. Emaka keha vähki ehk sarkoomi esineb harva.
Loe edasi

verejooks tsükli keskel

Tere, tsükkel on muidu 34 päeva, praegu 19 päeval algas ootamatult verejooks, mis on kestnud kaks päeva. (olen 40 aastane) väike palavik 37,2
Hiljuti kasutasin Gasec 20 tablette, muidu elu tavaline, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kindlasti mõjutab tsüklit stress. Soovitaks minna arsti juurde ja kontrollida. Võimalik on ka põletik. Dr kadastik

Loe edasi

Väga imelik menstruatsioon!

Tavaliselt on mul menstruatsioon korrapärane alati kuu alguses ja ainult 3-4 päeva ja siis muidugi ikka korralikult,et tunne on et hakkan uppuma.Kuid seekord hakkasid 1.12 ja ainult määris ja suisa 15.12-ni ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Mann!
Kindlasti on vajalik tegelda probleemile lahenduste leidmisega. Tegemist võib olla iseenesliku heidendiga, menstruaaltsükli häirega, peetunud rasedusega jpm.
Soovitused:
Loe edasi

verejooks

Tere. 4 kuud tagasi tehti keisrilõige,sünnitusjärgsel kontrollil kirjutati välja micro 30 tabletid.Võtan neid regulaarselt nagu ette nähtud, ainult peale vahekorda järgmisel päeval on tekkinud väike verejooks,mis ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna Micro-30 sisaldavad ainult progestiini,põhjustavad nad sageli menstruatsioonihäireid.Kui Te toidate rinnaga,siis on need tabletid õigustatud,sest östradiooli sisaldavad tabletid on rinnaga toitmise ...

Loe edasi

emaka puhastuse järgne määrimine ja voolus

Tere!
Detsembri alguses oli mul raseduse peetumise tõttu (6+4 peetunud, avastati 12. nädalal, sest hakkas veidi määrima) kõigepealt tabletiga katkestus, verejooks oli 1.päeval väga rohke, edasi ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Peale puhastamist võib olla määrimist kuni 4 nädalat. Lõplikult toimubki puhastus peale korralikku menstruatsiooni. Seega teie puhul 2 nädalat peale raseduse katkemist on normaalsed sellised veritsevad ...

Loe edasi

verejooks

Tere!
Olen 36a. 2 lapse ema. Mure on selline: juba kolmas päev on mul verejooks, viimane menstruatsioon oli 2 nädalat tagasi ja erines tavalisest (oli pikem - 9 päeva ja ka voolus oli tavalisest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ega müoomisõlm ja emakasisene spiraal päris hästi kokku ei käi.Seetõttu tuleks paluda günekoloogil kontrollida ultraheli uuringut,kontrollimaks spiraali asendit ja emaka suurust.Edu soovides,Maie ...

Loe edasi

verejooks

olen 5o. aastane ja pool aastat pole mensest olnud, arvasin, et on tegemist menopausiga, aga nüüd algas taas verejooks, mis on vererohkem kui oli mensese ajal kuid tagasi. kas on tegemist normaalse nähtusega ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud küsija!
Viimaseks menstruatsiooniks elus ehk menopausiks peetakse menstruatsiooni, kui 1 aasta jooksul ei ole järgnenud teist. Siis ei tohiks ka enam m. tulla, see võiks olla ohu tundemärk.
Loe edasi

imelik voolus

Mis see peaks tähendama kui on imelik suurenenud valgevoolus(väga suur )ja selline rohekas-valge ja lõhnab ka teistmoodi kui tavaliselt?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rohke halvalõhnaline rohekas voolus on tupepõletiku tunnus, tuleb minna naistearsti juurde.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi