Juba kaks nádalat voolus verine. 16.11.05 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 29 aastane vabaabielus naine, kaks korda súnnitanud, aborte pole olnud. Núúd on selline mure, et mul on juba peaaegu kaks nádalat tulnud sellist verist voolust, vahel rohkelt, vahel váhem. Praegu on mul muidu ka selline aeg, et peaksid páevad olema. Arsti aeg on mul 29.11.2005. Kas mul kannatab selle ajani oodata ja kas úldse selliste pooleldi páevadega arsti juurde minna saab? Viimati káisin arsti juures póhjalikumal kontrollil tápselt aasta tagasi. Siis tehti kolposkoopiat (avaldasin selleks ise soovi), PAP analúús ja ultraheli. Kóik olid absoluutselt korras. Ka HPV on tehtud, mis oli samuti korras. Ainus mis korras polnud, oli see, et mul leiti beetahemolúútiline streptokokk. Selle vastu sain mitu korda AB ravi, mis kahjuks ei aidanud. Loodan, et minu probleemi kirjeldus on piisav, et vastata, millest selline asi tingitud vóib olla? Teid ette tánades. K

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Igasugune tsükliväline veritsus vajab täpsustamist. On võimalik, et veritsus on tingitud ka põletikust, seega võiksite pöörduda naistearsti juurde varem kui 29.11.05. Kui Teie omal arstil ei ole võimalik Teid varem kutsuda, pöörduge valvekabinetti. Analüüse suguhaiguste diagnostikaks saab võtta ka veritsuse ajal, samuti saab teha UH uuringut, et välistada munasarja muutused (näiteks tsüstid)
Edu Teile soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Verine voolus

Tere!

Mure järgmine: olen kasutanud Jeanine pille juba pea pool aastat. Tänaseni oli kõik korras, ei olnud ei määrimist ega miskit imelikku. Kuid nüüd, pärast urineerimist ja enne magamaminekut ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 20-aastane. Kui tarvitate antibeebipille, siis järgige skeemi 21+7, kalendrisse märkige 7-pillivaba päeva ja öelge see info igale arstile, kuhu pöördute. Veritsuste ...

Loe edasi

Probleemne voolus

Tere!
Eelmise aasta augustis eemaldati mul spiraal, narkoosi all, sest teisiti ei saadud kätte. Spiraaliga menstruatsioone ei olnud, kuid pärast eemaldamist hakkasid uuesti ning muutusid kohe regulaarseks. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
limane ja veidi veresegune voolus tsükli keskel on enamasti seotud ovulatsiooni perioodiga ja sellega seotud hormonaalsete muutustega. Kuna PAP analüüs ja testid põletikutekitajatele (sealhulgas ...

Loe edasi

Ebameeldiva lõhnaga voolus pärast aborti

Tere!
Mulle tehti nädal aega tagasi tabletiabort(16 nov) ja tänaseks(23 nov) on verine pruunikas voolus väga ebameeldiva lõhnaga, koht muidu ei valuta. Kas tegemist võib olla põletikuga? Abordi põhjuseks ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
halvalõhnaline voolus on põletiku tunnus ja vajab ravi. Soovitan helistada oma arstile, et saada varem vastuvõtule. Ilmselt on põletikuvastane ravi vajalik, selline ravi on vaid retsepti alusel. ...

Loe edasi

Pikk menstruatsioon

Tere! Olen mures juba peaaegu pool aastat pikale veniva menstruatsiooniga. Õigemini menstruatsioon tavalises mõttes ei kesta kaua - umbes 5 päeva, aga sellele järgneb veel 6-7 päeva verine voolus. Viimasel ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui põletikku ei ole, siis võiks arvata,, et tsüst põhjustab antud kaebusi. Pillide ravi esialgu 2-3 kuud peaks piisama. Teadmata on teie vanus, sageli tekivad tsüklihäired prekliimaksis ja ka varem ...

Loe edasi

hormoonspiraal

Tere
4- kuud peale sünnitust (keisrilõige) lasin paigaldada hormoonspiraali.Päevad ei olnud alanud. Toidan last rinnaga. Peale paigaldamist on veidi verine voolus- kas see on normaalne,kui kaua see ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Hormoonspiraaliga võib olla pidev või väikeste vahedega määrimist kuni 3 kuud. Vahekorras võite olla ja kõike muud teha ka saate nagu ujumine jne. Dr Kadastik

Loe edasi

rasedus ja ad

olen 33 aastane ja kuskil 5 nádalat rase! Aga enne rasedust hakkasin vótma antidepressante paanikahoogude parast! Laps vága oodatud aga kas ad ohtlikud ja pean ara jatma! Aga kui paanikahoogude parast ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Antidepressandid pole küll soovitavad raseduse ajal, kuid kui teie paanikahäired on probleemiks, siis peate ju võtma. Täpsemalt konsulteerige oma arstiga- Dr kadastik

Loe edasi

verine voolus

Tere
Probleem on selline,et peale ohtlikku aega on u.18 päev on õrnalt verine- voolus olen 32a. vana ja ei ole sellist asja enne olnud.Rasestumisvastaseid vahendeid pole kunagi kasutanud.Menstruatsioon ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Mõingatel naistel võib oletatava ovulatsiooni ajal pisut määrida.(mõned päevad) Kuigi teil oli määrimine pisut hiljem , siis välistatud ei ole, et ovulatsioon näiteks toimuski teil seekord hiljem. ...

Loe edasi

verine voolus

Olen 24. aastane naine. Mul onüks laps. Kui laps sai aastaseks, algasid mul päevad (imetan siiani). Kolmed päevad olid normaalselt aga nüüd viimased kaks korda on verd olnud vähem kui enne. Ja esimestel ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Esimesed menstruatsioonid peale sünnitust võivad olla ebaregulaarsed, eriti imetamise perioodil. Ebakorrapärane veritsus on samuti põletiku tunnus, seetõttu on vajalik analüüsideks pöörduda arsti ...

Loe edasi

verine voolus

Olen siis öelda see õnnetu õnnelik ema kes juba kord teilt nõu küsinud kui menses ei alanud õigeaegselt nii kui sain vastuse hakkas ka menses nii, et sellega praegu enam probleemi pole. Kahjuks aga avaldus ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere jälle! Võimalik,et tegemist on emakakaela kanalis oleva polüübiga,mis peale vahekorda hakkab veritsema.Selle probleemiga võiksite küll pöörduda kohaliku günekoloogi poole,kes kontrollib ära emakakaela ...

Loe edasi

Määriv voolus

Minu mure seisneb selles. Üle kuu aja tagasi katkestasin ma raseduse. Ilmnes et mul oli tupes põletik ja arst kirjutas mulle välja tupekuule, teisel kautamise päeval tuli tupest verist voolust. Üx päev ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Arvan,et peaksite siiski pöörduma günekoloogi poole ja alles siis saab midagi öelda. Tegemist võib olla põletikuga või hoopis määrimine tablettidest. Vahel esimesel kuul organism harjub pillidega ja annab ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi