Probleemid suguelu alustamisel 15.10.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Mõistan küll, et järgnevale probleemile ei ole õige lahendust otsida anonüümselt interneti vahendusel, kuid ehk oskate anda mõned soovitused. Proovime nimelt oma mehega vahekorda astuda, mis aga ei tundu õnnestuvat (peenis ei lähe piisavalt sisse). Üleliia krampis ma ei ole, kuna meil on väga hea usaldusväärne suhe. Samas pean aga tunnistama, et ennastunustavalt erutunud ma ka ei ole. Kuid see ei tohiks ju vahekorda takistada, kasutame ka libestusainet. Ka ei ole peenise mõõtmed ebatavaliselt suured. Peapõhjus on tõenäoliselt selles, et olen hiline suguelu alustaja (25a), kuid mis teha? Kas tuleks kohe arvata, et mul on vaginism? Tänan ette mõnede nõuannete eest.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere!

Olete tubli, kuna otsite probleemile lahendusi.

Suguelu alustamiseks ei ole 25.a. hilja.

Teil on õigus, põhjusi võib olla mitmeid ja patsienti uurimata on raske vastata.

Ei tule kohe arvata, et on tegemist vaginismiga, eriti siis, kui olete käinud günekoloogilises kontrollis. Kas Teid on vaadatud günekoloogilise peegliga? See on ka üks psühholoogilise treeningu meetoditest vaginismist ülesaamiseks.

Mõelda tuleks ka erektsioonihäiretele.

Soovitan Teil tulla/minna naistearsti vastuvõtule ja rääkida oma probleemist. Kui Teil ei ole anatoomilisi takistusi jm., soovitame partneril pöörduda androloogi vastuvõtule. Kindlasti on olemas lahendus.

Teile edu soovides,

naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

valu vahekorra ajal pärast operatsiooni

Käisin kaks kuud tagasi tupeplastikaoperatsioonil- tegemist oli tupeseinte allavaje korrigeerimisega ja paigaldati ka põiele toetuseks ling. Pärast operatsioonist taastumist on aga vahekord muutunud valulikuks. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kahjuks unustasite kirjutada oma vanuse!
Arvan, et tegemist on östrogeendefitsiidiga ja tupekuivusega peale operatiivset ravi.
Soovitused:
-kasutage intiimhügieeniks ...

Loe edasi

määrdumine

Tere!
Olen 20. a neiu. Ja minu probleem seisneb selles, et 3 kuud tagasi hakkasid probleemid. Nimelt umbes kolm kuud tagasi hakkasin võtma ka Mercilon ( ma loodan et ma mäletan õieti) antibeebi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmisega alustamisel on sageli esimese kahe kuu jooksul ebakorrapäraseid määrimisi, seda enam, et hakkasite võtma ja siis katkestasite ja alustasite uuesti. Sellisel juhul on enamasti ...

Loe edasi

valu

Tere!

Olen oma poiss-sõbraga koos olnud juba 3 kuud!Seksuaalelu alustasime umbes kuu aega tagasi kuid viimasel ajal on see läinud eriti aktiivseks!Mõni päev seksime isegi kolm korda!Nüüd 3 ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui teil on üliaktiive suguelu, siis tõesti limaskestad võivad olla sellest pisut hellad. Soovitaks kasutada vahekorra ajal libestusaineid(apteegist), mis hoiavad tuppe vajalikult niiskena. Kui limaskestad ...

Loe edasi

vahekord

tere!
olen 19aastane neiu. ma pole veel vahekorras olnud, kuid nüüd, mil mu on oma partner, oleme me püüdnud seda teha. kuid meil on probleem. me nimelt ei saa sellega hakkama, sest minul on jube ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kindlasti pöördu naistearsti poole, et läbivaatuse käigus saaks öelda, milles võib olla probleem, et vahekorda astumine ei õnnestu. Sageli on mängus hoopiski psühholoogilised probleemid ja ...

Loe edasi

Üleminekuea probleemid

Tere!
Olen 47 a. naine, kellele hetkel on suureks probleemiks pikaleveninud menstruatsioon(5. nädal). Seni ei ole varem mingeid gün. probleeme esinenud(põletikke, mens häireid, jnne.) Günekoloogile ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Hormoonasendusraviga alustades võib esineda esimestel kuudel ebaregulaarset veritsust. Pakitsus on üks võimalikest kõrvaltoimetest. Kui probleemid jäävad ka jätkuval kasutamisel püsima, peab konsulteerima ...

Loe edasi

suguelu probleemid

Hakkasin kasutama rasedusvastaseid tablettet Novynette. Usu et sellega seoses muutusid ka mu rinnad üsna valulikuks. KAs võb olla, et tabelettid muudavad ka suguelu mingil määral valulikus? Mõnikord on ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Tõenäoliselt on tegemist tupeseene ägenemisega.
Palun reserveerige plaanilne aeg naistearsti vastuvõtule.

Loe edasi

Valulik suguelu

Alates aastatagusest ajast, mil mul diagnoositi klamüdioos, on olnud suguelu valulik. Arst on kirjutanud tupeküünlaid, kuid abiks pole need olnud. Külastasin ka teist doktorit, kes ei leidnud läbivaatusel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Anneli !

Kui vana Te olete? Kas klamüüdiainfektsiooni ravi järgselt koos partneriga teostati kontrollanalüüsid ? Kas partner on sama?

See on väike osa hädavajalikust informatsioonist. ...

Loe edasi

probleemid vahekorraga

Tere!

Alustasin sugueluga suhtliselt hilja (26 aastaselt) ja esimene vahekord oli eriti valus. Vahekord ei paku mulle mingit naudingut, sest mingi valutunne on ikkagi olemas. Kas on tõenäoline, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Pingul fibrootiline neitsinahk on harva suguelu häirete põhjustaja. Günekoloogilise uuringu käigus tuleks selgitada, kas pole asi hoopis vaginismis.Kui tegemist on orgaaniliselt paksu koega,on häire ravitav ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi