Dalacin 14.10.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere doktor!



Minul diagnoositi bakteriaalne vaginoos, raviks määrati DALACIN (VAG. CR 2%), olen ravimit kasutanud 4 päeva. Selle nelja päeva jooksul on sügelus suurenenud ning on hakanud tulema valkjat eritist (seda tuleb kohe päris palju), enne selle ravimi kasutamist mul midagi sellist polnud ja pole eluaeg olnud. Kas see valkjas eritis võib olla ravimi kõrvalnäht ning kas ta kaob, kui ravimi kasutamise lõpetan?



Ette tänades,

murelik tallinnlanna

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere murelik tallinlanna!

Soovitan lugeda ka eelnevaid vastuseid samal teemal. Teid nägemata võib oletada, et antibiootikumi manustamisest on tekkinud sage kõrvaltoime ehk tupeseene ägenemine.

Elukvaliteeti kahandavate kõrvaltoimete ilmnemisel tuleb ravimi manustamine lõpetada ja pöörduda arsti poole, et täpsustada olukord ja korrigeerida ravi. Iga antibiootikumi puhul tuleks mõelda ka allergia võimalusele.

Pöörduge arsti poole korduvaks läbivaatuseks.

Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Emakakaela põletik

Tere! Pöördun Teie poole järgneva murega, olen 23-aastane mittesünnitanud naine: Mul diagnoositi sept 2005 emakakaela põletik. Mingeid haigustekitajaid välja ei tulnud. Arst kirjutas Dalacin tupeoovuleid. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Triin! Tservitsiit ongi üldiselt sümpoomidevaba,sageli kaasneb tservitsiidiga bakteriaalne vaginoos,mistõttu saite Te ka esialgu Dalacin tupeoovuleid.Papa-analüüs toobki tavaliselt esile tservitsiidile ...

Loe edasi

bakteriaalne vaginoos

Arst diagnoosis bakteriaalse vaginoosi ning määras raviks Dalacin küünlad 3 tk. Olen jõudnud ära kasutada 1 küünla ning tundub, et kohe algavad päevad. Kas kasutada ülejäänud 2 küünalt ära vaatamata alanud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui menstruatsioon on möödas,siis viige järelejäänud 2 küünalt tuppe.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Äge põletik

Tere! Olen 42-a. naine ja minu suguelu on üsna kaootiline - näiteks 2 korda kuus ja siis väga intensiivne. Partner on kindel. Mitu korda aastas olen peale vahekorda jäänud ägedasse põletikku - kõik alt ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud E.!
Suure tõenäosusega on tegemist tupekuivusega ja suguelujärgse seisundiga (postkoitaalne trauma). Sageli ägeneb mitmetel põhjustel tupeseen. Peale läbivaatust võiks naistearst kirjutada ...

Loe edasi

Tupeküünlad.

Soovin teada sellist asja, et kui kiiresti need küünlad sulavad ja kas neid kasutades võib olla vahekorras?
(Dalacin küünlad on)

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Kui te kasutate küünlaid, siis need sulavad 24 h jooksul, kuid võib olla, et mingid jäägid siiski veel erituvad ka hiljem. Kui on tegemist põletikuga, siis vahekorras ravi ajal ei tohiks olla. Peale ravi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi