menstruaaltsükli häired 19.09.05 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

lõpetasin juunikuus beebipillide võtmise, kokku olin neid võtnud 9 aastat järjest. Viimane menses oli 24-27 juuli. Rasedusteste olen teinud mitmeid, viimase nendest 12 september, test on negatiivne. Oma naistearsti külastasin viimati 25.08.2005, kuna oli ebameeldiv voolus tupest, selle raviks kirjutati Dalacini tupekuulid. Sel päeval kui arsti juures käisin, oli ka tunne , et kohe hakkab menses, õrnad valud nagu alati ja õhtupoole ka hästi hästi vähene, peaaegu olematu vereeritus. KUna mul menses ikkagi ei hakanud ei pannud ma ka neid kuule tuppe, kuna lugesin infolehelt, et kui arvate et olete rase, siis ärge neid kasutage. Peale viimase testi tegemist 12.09.2005 helistasin naistearstile, et testid on negatiivsed ja menses ei ole hakanud, et kas ma võin need tupekuulid ära kasutada ja ravi äraz teha. Arst ütles, et loomulikult te ei ole siis rase ja et tehke ravi ära, aga et miks menses pole hakanud ei saanud ma ka nagu vastust või soovitust, et mida edasi teha. Ravi tegin ära, menses pole hakanud. Mida ma nüüd peaksin ikkagi tegema, naistearstid on nii pealiskaudsed ja ükskõiksed, kuidas ma saa teada, kas olen ikkagi rase ja kas see ravi võis lootele kahjulik olla, kui ma peaksin ikkagi rase olema??

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
peale pikaajalist pillide kasutamise lõpetamist võib munasarjade töö käivitumine ja normaalse tsükli taastumine võtta aega pikemalt kui 1 kuu.
Juhul , kui tänaseni pole menstruatsioon alanud, on võimalik esimene menses esile kutsuda 7-10 päevase tablettraviga(retseptiravim). Peale seda tsükkel peaks reguleeruma, juhul, kui ka enne pillidega alustamist oli tsükkel korrapärane. Kui tsüklihäireid esines enne pillide võtmist, siis sageli tekivad nad taas peale pillide kasutamise lõpetamist. Mis puutub tuperavisse Dalaciniga, siis isegi, kui selgub, et ravi ajal olete rasestunud, ei kahjusta see loodet.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rinnas 1cm. tsüst

TERE!

OLEN 38.AASTANE KAKSIKUTE EMA.4 AASTASED LEITI VASAKUST RINNAST TSÜST MILLEST VÕIB TEKKIDA? ON TEKKINUD KA MENS.HÄIRED

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Loen Teie kirjast, et Teil esinavad menstruaaltsükli häired.
Ka piimanäärmed on hormonaalsed organid, ning nende töö sõltub mitmetest hormoonidest.
Kuna tsüst leiti ...

Loe edasi

?

millest võib olla tingitud menstruaaltsükli häired? Kui "päevad" pole hakanud juba pea nädalat? Vahekorras ei ole olnud

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kõige sagedamini põhjustab tsüklihäireid kaalu muutus, eriti just kiire kaalu langus ja muidugi stress ja emotsionaalne pinge! Kui päevad iseenesest ei hakka, on võimalik neid ravimitega esile ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere!
Menstruaaltsükel tavaliselt 30-35 päeva, kuid viimasest päevadest on möödas 45 päeva. Kas on loomulik, et mõnikord, lihtsalt jääb tsükkel vahele? Rase ma ei ole.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui m.tsükkel aastas 1-2 korda on ebaregulaarne,võib seda lugeda normi variandiks.Tavaliselt eelneb sellele stresssituatsioon või kiire kehakaalu kõikumine. Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

tere!
Mul oleks selline probleem, et ligi 2 kuud pole menstruatsiooni olnud, samas rase ei saa ma kohe kuidagi olla ja enne on menstruatsioon regulaarne olnud. Lõpetasin aprillis rasedusvastaste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Sageli esineb peale rasestumisvastaste tablettide lõpetamist nn.postpillamenorröa. Teil aga esines veel kolm kuud korralik menstruatsioon. Seetõttu soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi vastuvõtule,kes ...

Loe edasi

Menstruaalsükli Häired!

Lp. dr. Seemen! Kasutasin esimest korda rasestumisvastast vahendit Postinor. Mu päevad olid lõppenud umbes 4-5 päeva enne vahekorda, ja siis peale rohtude võtmist tulid nädala pärast uuesti. Nüüd on mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale Postinori võtmist tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus, see on reaktsioon sellele hormoonile. Menstruatsioon tuleb seejärel kuu mõõdudes või ka õigeaegselt. Postinori üks kõrvalmõjudest ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Kasutasin kuu aega rasestumisvastaseid pille Diane-35. Jätsin tarvitamise olles esimese tsükli vastavalt õpetusele läbi teinud. Seejärel algas menstruatsioon. Järgmisest tablettide lehest võtsin esimese ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus pilli(de) võtmise järel on kui reaktsioon emaka limaskesta poolt ,s.t. on tavaline pillide lõpetamise korral.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere.

Mul ei käi menstruaaltsükkel regulaarselt ja esinevad pikad pausid. Sellega seoses on mul 15 päeva pärast ultraheli. Praegu lõppevad aga pahad päevad ja tahaksin hakata raseduse vältimiseks ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal ovulatsiooni ei toimu ja emaka limaskest muutub õhemaks . Seega muudab see ultraheli leidu. Kuna pilledega taas alustades tuleb neid hakata võtma menstruatsiooni esimesest päevast ...

Loe edasi

rasestumisvastane süst

Mida kujutab endast rasestumisvastane süst?
Millal seda tegema peaks?

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Arvatavalt mõtlete Te Depo Provera süsti. See on depoovormina gestageenne preparaat, mida süstitakse lihasesse iga 3 kuu tagant. Et tegemist on küllalt suure hormooni annusega (rasedusvastane ...

Loe edasi

Pärilikkus

Tere.

Minu emal on probleeme tugeva karvakasvuga näopiirkonnas. Kui palju on see päritav? Kas see lööb välja mul raseduse ajal? Milliseid uuringuid võiks enne rasedust teha ja millised arstid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kergekujulist hirsutismi e. liigset karvakasvu esineb suhteliselt sageli.
Kui sinu emal on liigne karvakasv, ei tähenda see, et sinul kindlasti ka tulevikus sellega probleeme on. Täpsemaid ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere!

Eelmisel kuul, kui pidid algama päevad, ainult määris natuke umbes kolm päeva. Igaks juhuks tegin ära rasedustesti - see oli negatiivne. Mõnikord tunnen kõhus valusid ja seljas sellist ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Informatsiooni on väga vähe: oluline on, kui vana Te olete, kui kaua teate müoomist, kui suur on emakas või müoomisõlm, kas tarvitate praegu ravimeid?

Alati on võimalikud ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi