Kas hormoonravi tagajärg? 30.09.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

V.a. Doktor!



Olen 45.aastane,peaaegu aasta olen günekoloogi soovitusel võtnud TRISEQUNSI tablette.6 aastat tagasi opereeriti mul emakamüoom,munasarjad on alles.Ja umbes aasta tagasi "kadus huvi" abikaasa vastu. Kas võib selle põhjuseks olla tabletid? Tahaksin oma mehele mõned aasatad(või kümneid aastaid) naine olla.Muid kõrvalmõjusid TRISEQUENSI tarvitamisel pole tähele pannud. Tänan!



Hille.



Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere Hille!

Sümpaatne on lugeda positiivsete mõtetega naise soove.

Kaasaegne arst soovitabki hormoonasendusteraapiat. Need ravimid asendavad vähenenud munasarja toodetud hormoone. Seetõttu peaks vastupidiselt tekkima libido tõus (taastumine).Tabletid ei ole libido languse põhjuseks. Me soovitame ju hormoonasendusteraapiat langenud libido raviks. Ühlasi ravivad need tabletid tupekuivust ja hoiavad tupe limaskesta atroofia (taandarengu) eest.

Kaebuste jätkumisel võib kaaluda ka tablettide vahetust. Hetkel on meil valida 3 erineva ravimfirma preparaatide vahel.

Lugupidamisega,

naistearst G.Litter





Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

mida teha?

Tere. Olen 33 aastane naine. Tarbisin üle 10 aasta Marveloni, mille võtmise lõpetasin ja lõppesid ka päevad. Käisin seoses tsüklihäiretega hormoonuuringutel, mis olid korras. Ilmselt stress. Määrati ravi: ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Loomulikult võite kohe peale 1 kuulist ravi uuesti Marveloniga alustada.Menstruatsioon jäi Teil kõige tõenäolisemalt ära pikaajalise pillide tarvitamise järgselt.Siin ei ole mingit vahet,kas teete ...

Loe edasi

Hormoonravi - Activelle

Tere!
Olen 41.a. Avastatud I staadiumi emakakaela vähk, opereeriti kõik seesmised suguorganid. Ühesõnaga mind tehti 10.a. vanemaks ja määrati hormoonravi -
Activelle. Olen nüüd siit ja sealt ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Teid raviti kaasaja nõuetele vastavalt, et pikendada Teie eluiga.
Olete ikka nii vana, kui sünniaeg näitab.
Kuid mõtlete operatsioonijärgset varajast menopausi.
Loe edasi

kliimaks

Kas kliimaksi vaevuste vähendamiseks(kuumahood,valutavad jalad,rahutu uni jms.) kasutatav hormoonravi ja kilpnäärme alatalitluse ravi sobivad kokku?
Aitäh vastuse eest!

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Olge mureta,need ravimid sobivad ideaalselt kokku.

Loe edasi

hormoonravi

Tere!

Olen saanud kunagi (vist) hormoonravi, sest menstruatsioon ei olnud veel 16 eluaastaks alanud ja siis tuli stimuleerida. vahepeal aga olid tsüklihäired ja seda raviti minu mäletamist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kaie! Chlostilbegyt on tegelikult antiöstrogeen(seega mitte hormoon,vaid ovulatsiooni stimulaator).Kui see ravim reguleeris Teie menstruatsioonitsükli,siis hormoonravi Te otseselt saanud ei ole.Nii ...

Loe edasi

hormoonasendusravi

Olen 22-aastane neiu ja saan hormoonasendusravi Turneri Sündroomi tõttu. Mul tekkis küsimus seoses eelseisva (veebruari lõpus) mandlite operatsiooniga. Hormoonravi mõjutab verehüübivust ja ma tahaksin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ravi ei pea katkestama,sest Teie organismis on ju tavaolukorras väga madal östrogeeni ja progesterooni sisaldus.Tarvitage rahulikult edasi Teile määratud hormoonasendusravi. Hoin Teile pöialt,et operatsioon ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi