menstruatsioon ei alga.... 26.02.05 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere, tarvitasin Diane-35te 8 aastat. Löpetasin vötmise 2 kuud tagasi. Kuid päevad pole alanud. Kuna olin ka viimase pooleteistkuu jooksul seksuaalvahekorras (korra kondoom purunes), siis olen teinud 2 rasedustesti (3 nädalase vahega). Tulemus negatiivne.

Samas käitub organism 4 nädalaste vahedega nagu menst.tsykli algades (näonahk kohutav, rinnad valusad, keha paistes).

Kas on pöhjust muretsemiseks vöi ei?
Tuttaval taastus mentsruatsioon 7,5 nädala pärast (15 aastat tablette vötnud).

Tänud ette,
Köike head soovides,
Triin

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Tavaliselt taastub tsükkel peale pillide võtmise lõpetamist kohe, kuid on võimalik, et taastumine võtab aega mitu kuud, eriti situatsioonides, kus enne pillidega alustamist olid tsüklid ebaregulaarsed või harvad. Juhul, kui tsükkel ei taastu, on võimalik menstruatsioon esile kutsuda. Soovitan praegu veel oodata. Kuna Teil on menstruatsioonile eelnevad tunnutsed olemas, on väga tõenäoline, et menstruatsiooni tsükkel taastub ja menses algab paari nädala jooksul.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle tarbimise lõpetamine ja menstruatsiooni algus

Olen Yasminelle pille võtnud ca 4 aastat. Vahepeal oli paus seoses neeruvaagna põletikuga. Viimasel aastal oli pidev probleem see, et tabletikuuri ajal eritus mitu nädalat verd. Samas menstruatsioon hakkas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade hellus ja menstruatsioonitaoline kõhuvalu on märk peatselt algavast menstruatsioonist. Hilinenud menstruatsioon ja tuim alakõhuvalu esinevad sageli ka funktsionaalsete munasarja tsüstide ...

Loe edasi

SOS-pillid ja võimalik rasedus

Tere!!

Olin pärast päevade lõppu kaitsmata vahekorras ja mees katkestas vahekorra, kui toimus seemnepurse. Hommikul peale vahekorda võtsin 4 tunni pärast veega sisse ka SOS-pilli ühe tableti. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
On teada, et õigeaegselt võetud SOS pill kaitseb soovimatu raseduse eest 90% tõenäosusega. Mingit märki, mis koheselt viitaks, kas pill toimis või mitte, ei ole. Kui menstruatsioon oodatud ...

Loe edasi

Menstruatsioon peale aborti

Seotud abordijärgse menstruatsiooniga.
Nimelt on kirurgilisest abordist möödunud 5 nädalat, kuid päevad ei ole veel alanud, on olnud vaid vähest pruunikat määrimist paar päeva.
Kas peaksin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
tavaliselt algab menstruatsioon 4-6 nädalat peale raseduse katkestamist. Kui menstratsioon ei alga, võta ühendust naistearstiga.
dr .Katrin Seemen

Loe edasi

Tsüklihäireid

Tere!Mina olen 19-aastane. Mul on niisugune probleem, et mul ei alga menstruatsioon,peaks algama 4-6 oktoobril, aga ei alganud.Ma ei tea,millega see võib olla seotud. ja oli ka et ühel kuul ei olnud, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Soovitaks teha raseduse test ja minna günekoloogi poole. Põhjuseid on mitmeid, et tsükkel ei ole regulaarne.DR kadastik

Loe edasi

Norcolut ja Harmonett

Tere

Arst kirjutas mulle menstruatsiooni esilekutsumiseks Norcolut`i, et seda 5-7 päeva võtta, siis peaksid algama mul päevad. Kas see on võimalik? Täna on 5. päev, aga hommikul ainult kergelt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni esilekutsumiseks kasutatakse Norcoluti , mida tuleks võtta 7-10 päeva ja tavaliselt peale nädalast kuuri 2-3 päeva möödudes algab veritsus. Veristsuse esimesest päevast tuleks ...

Loe edasi

häired vms

mind vaevab selline probleem, et päevad on u.5 p hiljaks jäänud ja ma ei kujuta ette miks. vahekorras olen olnud ainult kondoomiga, seega rasedust ei tahaks uskuda ?!! väga stressirohke kuu on olnud üldiselt, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Stressirohke periood on üks võimalik tsüklihäire põhjus. Tsükkel võib siis kõikuda päevi või isegi ka nädalaid. Kui Te pole 100% veendunud,et rasedus on välistatud, tehke rasedustest( kui menstruatsioon ...

Loe edasi

probleem päevadega

Sünnitasin 10 kuud tagasi.Toitsin rinnaga 1,5 kuud.Siis paigaldasin spiraali(mitte hormoonspiraal).Nüüdseks olen spiraaliga juba 8 kuud.Peale seda on väga korras menstruaaltsükkel.30-32 päevaste vahedega.Üldiselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rasestumise võimalus spiraaliga on väga väike, kuid mitte olematu. Seega soovitan teha rasedustesti, kui menstruatsioon 2 nädala jooksul ei alga.
Ka põetud haigus võib tsüklit nihutada ...

Loe edasi

Päevade kõikumine

Tere!

Merciloni võtmise ajal olid päevad täiesti korras (tsükkel 28 p/3p veritses), vahe regulaarne ja veritsus normaalne. Peale tablettide ärajätmist ei ole tsükkel enam korras. Esimene ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui enne Merciloniga alustamist olid tsüklihäired, siis nüüd peale pillidega lõpetamist võib eelnev olukord korduda. Normaalseks võib lugeda "päevade" kõikumise +/- 7 päeva. Mis saab edasi? Võimalik ...

Loe edasi

pillid ja menstruatsioon

Olen võtnud üle viie aasta järjest erinevaid rasestumisvastaseid tablette. Nüüd otsustasin pillide võtmise lõpetada. Pillide võtmisest ja viimasest menstruatsioonist on möödunud juba poolteist kuud, kuid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tavaliselt taastub tsükkel peale pillide võtmist kohe. Kui rasedustest on negatiivne ja menstruatsioonid lähema 2 nädala jooksul ei alga, pöördu arsti poole. Vajadusel on võimalik menstruatsioon ...

Loe edasi

tsüklihäire

Olen 20-aastane neiu ning võtsin 3,5 aastat antibeebitablette Marvelon, lõpetasin nende tablettide võtmise kaks kuud tagasi, kui päevad pole siiamaani hakanud. Tegin igaks juhuks ka rasedustesti, see oli ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise lõpetamise järgselt võib harva juhtuda, et menstruatsioonid ei alga või on alguses ebaregulaarsed. Kui Sul järgmise kuu jooksul menstruatsiooni ei tule, pöördu arsti poole. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi