3 nädalat järjest mentsruatsioon 22.09.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

minul on selline mure, et 1 nädal peale menstruatsiooni hakkas uuesti ebamäärane pükste määrimine. see on nüüd kestnud pea kaks nädalat, arsti juurde on aga oi kui pikad järjekorrad...



igapäev määrib pükse pruunikaks-punakaks ja kohati on ka limased pruunikad tükid, jätab sama mulje kui menstruatsiooni viimased päevad, kui oluliselt enam verd ei tule ainult mõneti määrib veel. paremal pool all kõhus on tuim valu või õigemini pakitsus, samasugune mida tunnen 1 päev enne menstruatsiooni algust. Mis võib selle põhjuseks olla, kuidas ravida? ( võtan logest beebipille)

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere!

Informatsiooni on vähe soovituste andmiseks. Lisaks on vaja teada: Kui vana Te olete? Kui kaua tarvitate antibeebipille? Kas tarvitate õigesti? Kas 7-päevase tablettide vahe ajal oli menstruatsioonisarnane vereeritus? Kas tarvitate praegu muid ravimeid? Kas Teil esines kõhulahtisust või oksendamist? Kas Teil on uus partner?

Peaksite tulema/minema naistearsti vastuvõtule. Mõelda tuleb põletikele, mis võivad põhjustada veresegust määrimist ja pakitsust ja ka tablettide vahetamisele.

Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Endometrioosi ja adenomüoosi kahtlus

Tervist,

Olen 28 aastane, rasedusi pole olnud. Elan õpingute tõttu alaliselt Soomes.

Tsükkel on lühemapoolne, kõikudes 21-26 päevani, kuid u. neli korda aastas esimeneb ka väga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Teie pikka kirja lugedes on tegemist viljatu paarisuhte probleemi uuringutega. Enamasti ongi viljatusel mitmeid põhjusi, üks neist endometrioos. Kuid, endometrioosi väikevaagnas ...

Loe edasi

menstruatsioon ei alga....

Tere, tarvitasin Diane-35te 8 aastat. Löpetasin vötmise 2 kuud tagasi. Kuid päevad pole alanud. Kuna olin ka viimase pooleteistkuu jooksul seksuaalvahekorras (korra kondoom purunes), siis olen teinud 2 ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tavaliselt taastub tsükkel peale pillide võtmise lõpetamist kohe, kuid on võimalik, et taastumine võtab aega mitu kuud, eriti situatsioonides, kus enne pillidega alustamist olid tsüklid ebaregulaarsed ...

Loe edasi

"päevade" ajal vereeritust ei toimu

Tere, lugupeetud Aire!
Olen võtnud 5 kuud Jeanine'i tablette ning seitsmel tabletivabal päeval on mul mentsruatsioon justkui teoreetiliselt- pooltel juhtudel pole absoluutselt verd tulnud, isegi ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Mary.
Kui rasedustest on negatiivne on veritsuse puudumine tingitud sellest, et pillide mõjul on emaka limaskest õhuke. Ohtlik see ei ole. Kui aga veritsuste puudumine Teid tõsiselt häirib ...

Loe edasi

hilinenud päevad

Tere!
Olen 27 aastane ja menstruatsioonitsükli pikkus on olnud üldiselt 31 päeva.
Sel kuul olid mul väga suured üleelamised ja närveerisin palju mitu nädalat järjest ning päevad on hilinenud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud M.M.!
Kahjuks ei selgu, kas olete sünnitanud.
Normaalsed m.tsüklid on 21-35 päeva. 36. päevast alates raseduse mitte olemasolul saab diagnoosida m.tsükli häiret. Ravi vajaksid kindlasti ...

Loe edasi

menstruatsiooni ärajätmine

mul oleks soov jätta järgmine menstruatsioon ära. kasutan harmonet pille. kas selleks tuleb vötta kohe järgmine karbitäis otsa? kas selline asi vöib póhjustada järgmiste päevade suure vererohkuse? kunagi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Seekord võtke tablette järjest,ilma vahet tegemata(juhul,kui soovite menstruatsiooni edasi lükata 3 nädalat).Provera on kollaskeha hormoon ja seda tuleb võtta teist skeemi kasutades.

Loe edasi

raseduse katkemine ja põiepõletik

Tere !

Minu mure on järgmine, et olen 25 aastane ja üritanud partneriga juba aasta aega last saada, kuid tulemuseta. Viimane mentsruatsioon hilines 7 päeva, tegin ka testi kuid see oli negatiivne.tavaliselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Hilinenud menstruatsioon polnud varane raseduse katkemine, sest rasedustest oli ju negatiivne. Vererohke menstruatsiooni põhjus võib olla seotud ka põletikuga suguteedes. Kuna Teil on urineerimiskaebused, ...

Loe edasi

menstruatsiooni häired, pillide lõpetamine

Tere!
Võtsin 2 kuud Jeanine nimelisi pille, siis otsustasin lõpetada ja panin tavalise spiraali. Nüüd on nii, et mens. algab enamvähem õigel ajal, aga verejooks kestab juba 3 nädalat järjest ja ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan ikka minna selle günekoloogi juurde,kes spiraali paigaldas.Võib-olla on spiraal langenud emakakaela ,põhjustades sellega mehhaanilist traumat.

Loe edasi

menstruatsioon

Tere, olen 20 aastane neiu ja pole veel kordagi gynekoloogi juures käinud. Olen hetkel välismaal ja tunnen veidi hirmu, sest mul tuleb see esimene käik siin ette vôtta. Pôhjus nimelt järgmine: mentsruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus tsükli keskel võib olla tingitud põletikust emakakaelas, selguse saamiseks peaks võtma analüüse. Pöördu julgelt arsti poole. Dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: