paevad kaks korda kuus 14.12.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere! mul mure jargmine: juba kaks kuud jarjest on mul menstruatsioon kaks korda kuus, teine tsykkel hakkab umbes nadal peale esimese l6ppu ja m6lemi pikkus on u 6 paeva. Ma synnitasin 11 kuud tagasi ja esimest korda vahekorras, peale synnitust, olin 2 kuud tagasi (siis kohe hakkasid ka esimesed paevad). Ja rohkem vahekorras polegi olnud. Kas see on normaalne v6i pean t6sisemalt arstile poorduma?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Peale sünnitust võivad esimesed menstruatsioonid olla ebaregulaarsed, tsükkel reguleerub tavaliselt ise paari kuu jooksul. Sellist ebaregulaarset vereeritust võib põhjustada Micro 30 pillide võtmine, mida kasutatakse just imetamise perioodil. Kahjuks ei selgu kirjast, kas te imetate ja kas kasutate Micro 30. Juhul, kui veritsuse võimalik põhjus pole pillid ega ka viimastel kuudel imetamise lõpetamine, peaks uurima põletike suhtes, sest ka suguteede põletik võib anda ebaregulaarseid vereeritusi.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rasestusvastased tabletid ja varajased paevad

Tere,

Olen 22 aastane ja kasutan rasestusvastaseid tablette Marvelon. Enne nende kasutamist ei olnud mul menstruatsiooni 6 kuud, arvatavasti tanu tugevale fyysilisele koormusele ja madalale ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Liis!
Kui Te ei soovi rasestuda, siis peab tarvitama antibeebipille nii rasedusest hoidumiseks kui ka menstruaaltsükli raviks skeemi 21+7 järgi.
Alanud veritsus ei ole põhjus tabletilehe ...

Loe edasi

Tupepoletik ja ebaregulaarsed paevad.

Tere Dr Kadastik.
Olen kohe 23 aastaseks saav noor naine. Menstruaaltsukkel on mul algusest peale olnud ebaregulaarne, algasid 14 aastaselt. Enamasti on mul paevad umbes iga 35-70 paeva, seega vaga ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Ebaregularse tsükli põhjuseks on reeglina hormonaalsed häired. Nenede täpsustamiseks vajalikud hormoonuuringud ja seejärel ordineerida ravi. Sageli on tegu kollasskeha puudulikusega, siisi vajalik ...

Loe edasi

pikk veritsemine

Tere,
tegin 2003 a juunis tagasi aborti ja alustasin kohe parast seda ka rasestumisvastaste tablettide votmist (Harmonet, varem pille kasutanud ei ole). Menstruatsioonitsykkel on nyyd juba 8 kuud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kuna pillide võtmise ajal on Teil püsivalt veritsus, tuleb pille vahetada, soovitavalt 3-faasiliste pillide vastu. See lahendab suure tõenäosusega probleemi.

Loe edasi

enesetunne

Tere Doktor.
Minul selline mure. Olen 29-aastane. Minu "paevad" on juba neli kuud ennast oodata lasknud. Kaisin kaks nadalat tagasi oma arsti juures. LAsin teha ULL uuringu, mis naitas, et ments ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt kirjutas Teie arst Teile kollaskeha hormooni,et emaka limaskest irduks kiiremini.See ravim võib küll anda halba enesetunnet.Loodan,et tänaseks on menstruatsioon juba alanud.Kahjuks jääb informatsioon ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere proua Sekavin



Olen 29 aastat vana, viimased 3 kuud kestab menstruatsioon umbes 20 päeva kuus, verd tuleb väga palju, eriti palju siis kui teen füüsilist tööd. Samuti 1 või ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Mina olen küll dr.M.Väli,aga püüan Teie küsimusele vastata.Te peate kindlasti pöörduma günekoloogi vastuvõtule ja mida varem seda parem.Vajalik oleks määrata hormoonid ja vaadata ka ultraheliga emaka mõõtmed ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi