Beebipillide kasutamise lõpetamine 25.11.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Selline mure. Olen beebipille kasutanud 6 aastat, aga otsustasin nende võtmise lõpetada. Viimane kuur oli juulis. Kaks järgnevat kuud käisid päevad regulaarselt, aga nüüd oktoober ja november jäid päevad ära. Enesetunne on ka harjumatu, kõht oleks nagu kinni ja kogu aeg oleks nagu punnis, otsa ette ilmusid vistrikud ja kehakaalgi on natuke tõusnud. Rasetustesti tegin- negatiivne. Kas kõik need ilmuingud on seotud organismi uue olukorraga kohandumisega ja kas see on normaalne? Kui kaua üldse võtab see taastumine?
Tänud!!!
J.P

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Antud muutused on seotud tsükli peetumisega. Kui teil rasedust ei ole, siis, see on tingitud menstruatsioonitsüklihäirest , KUi menses tuleb, kaovad ka kaebused. Soovitan pöörduda arsti poole, et selgitada põhjus. Välistatud pole siiski ka rasedus, uriinitest lihtsalt ei näita. Arsti juures saab teha verest uuring rasedushormonile, mis on täpsem ja vajadusekl teha ultraheli uuring. Dr Kadastik.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle tarbimise lõpetamine ja menstruatsiooni algus

Olen Yasminelle pille võtnud ca 4 aastat. Vahepeal oli paus seoses neeruvaagna põletikuga. Viimasel aastal oli pidev probleem see, et tabletikuuri ajal eritus mitu nädalat verd. Samas menstruatsioon hakkas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade hellus ja menstruatsioonitaoline kõhuvalu on märk peatselt algavast menstruatsioonist. Hilinenud menstruatsioon ja tuim alakõhuvalu esinevad sageli ka funktsionaalsete munasarja tsüstide ...

Loe edasi

Beebipillide lõpetamine

Tere!

Võtsin 3 aastat beebipille (Gesytil 70/30). Pidin tugevamatoimelisi võtma, sest esinesid vaheveritsused. Peale lõpetamist võtsin 1. kuul SOS-pilli. Peale seda algas menstruatsioon täpselt ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! see on normaalne reaktsioon pillide tarvitamise järgselt.See ei pruugi ilmneda kõigil,aga kuna tarvitasite kaunis tugevatoimelisi pille,siis on postpillamenorröa küllalt sageli.Tavaliselt reguleerub ...

Loe edasi

Cerazette pillide söömise lõpetamine ja soov uuesti rasestuda

Tere!
Otsustasime mehega, et sooviks saada teist last. Siiani olen söönud Cerazette pille (umbes aasta aega) ning päevi pole kordagi olnud. Nüüd aga tekkis küsimus, et kui lõpetasin 3p tagasi pillide ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale viimase minipilli Cerazette võtmist algab menstruatsioon ühe kuu jooksul. Ovulatoorne tsükkel võib kohe taastuda, seega on esimene võimalus rasestuda juba 2 nädalat peale viimase pilli ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere,

lõpetasin juunikuus beebipillide võtmise, kokku olin neid võtnud 9 aastat järjest. Viimane menses oli 24-27 juuli. Rasedusteste olen teinud mitmeid, viimase nendest 12 september, test ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale pikaajalist pillide kasutamise lõpetamist võib munasarjade töö käivitumine ja normaalse tsükli taastumine võtta aega pikemalt kui 1 kuu.
Juhul , kui tänaseni pole menstruatsioon ...

Loe edasi

tablettide võtmine

Tere!

Pöördun Teie poole sellises küsimuses, et kuidas käituda kui beebipillide võtmises on tekkinud 10 päevane paus. Olen Jeanine tablette regulaarselt võtnud nii 10 kuud, nüüd tekkis vahe, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Katrin!
Kui nüüd peale 10 päevast pausi alustada tablettide võtmisega, siis selle kuu jooksul ei saa arvestada pillide rasestumisvastase efektiga ja tuleb kasutada lisakaitsevahendit(kondoomi). ...

Loe edasi

Beebipillid ja suitsetamine

Mul selline küsimus, et miks soovitatakse beebipillide kasutamise ajal suitsetamisest loobuda? Kas see vähendab kuidagi beebipillide toimet?????
Vastust oodates....
Sandra =)

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Suitsetamine ei vähenda pillide rasestumisvastast toimet. Kirglik suitsetamine ja pillide kasutamine koos tõstavad riski haigestuda südame-veresoonkonna haigustesse.
Suitsetav üle 35-aastane ...

Loe edasi

Tabletid

Tere. Mul on kusimus rasestumisvastaste tablettide kasutamise lopetamise kohta. Olen kasutanud Triminuletti ca 5a ja sooviksin tablette enam mitte kasutada. Kuidas nende kasutamise lopetamine toimub? Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega lõpetamine on lihtne: peale 21-päevast tsüklit pillidega uue karbiga enam ei alustata. Menstruatsioonide vaheline periood võib nihkuda, s.t. tükkel võib tulla pikem või lühem kui pillidega. ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid

Tere,

Umbes pool aastat ei kasutanud ma rasestumisvastaseid tablette. Paar kuud tagasi hakkasin võtma Logesti, kuid ühe tabletikuuri möödudes ei järgnenud mensest. Rasestumistest oli negatiivne ...

Vastas dr Aire Sekavin

Lugupeetud Ly.

Üldjuhul tablettide kasutamisega vooluse hulk ei suurene. Kui tupevoolus on suurenenud just Tri Minuleti kasutamise ajal, võib olla tegemist tableti östrogeense kõrvaltoimega. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi