agnucastoni mõju 28.09.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Naistearsti külastades kurtsin unetuse( ei jää üldse magama), närvilisuse ja depressiivse meeleolu üle. Menstruatsiooni tsükkel on kõikuv aga seda juba pikemat aega. Üks munasari on eemaldatud ja teisel raviti antibeebipillidega tsüsti. Arst soovitas agnucastoni ja unetuse vastu Stilnoxi. Kumbki ravim ei mõju. Und on ööpäevas max 2 tundi. Annust suurendada ei taha. Lisaks sellele hakkas tupest pruuni värvi ja tükiline voolus, mis kestab teist nädalat. Hakkasin kasutama ka hüpericumi. Kuidas need rohud koos mõjuvad, kas kindlasti peab ettenähtud kuuri lõpuni tegema ja kas naistearstil on õigus kirjutada välja ka kergeid antidepressante. Kõige rohkem tahaks korda saada unetsükli.
Parimat lootes
Eve

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere Eve.
Soovitan Teil pöörduda psühhiaatri poole- vajate korralikku spetsialisti nõustamist ja ravi. Kui olete öösel magamata, põhjustab see kindlasti närvilisust, väsimust, depressiivsust. Ka menstruaaltsükli häired põhjustavad naisele ebamugavust, närvilisust, muret ja võivad süvendada depressiooni. Samas depressioon ise süvendab kindlasti unehäireid jne. Mida pikemalt selline olukord kestab seda rohkem tekib lisaprobleeme . Kasutate praegu taimseid preparaate, mille mõju ei ole Teile piisav. Depressioon on väga tõsine haigus, mis tihti on alahinnatud.
Ka naistearstil on õigus välja kirjutada antidepressante, kuid soovitan esialgseks konsultatsiooniks ikkagi pöörduda spetsialisti poole.
Jõudu ja edu soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rinnapiirkonna vaevused

Tere,

Juba pikemat aega olen täheldanud kummalist tunnet rinnaku piirkonnas. Õrna valu, ei teagi, nagu luulist valu, igal juhul pinnapealne, vahel nagu kergelt sügelev või põletav pakitsev. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tundub,et midagi tõsist ei ole.Kuna aga probleem on väljendunud premenstruaalses perioodis ,soovitan Teil apteegi käsimüügist osta Agnucastoni ja tarvitada seda 3 kuud üks tablett päevas.Tegemist ...

Loe edasi

Rinnanibude valulikkus

Olen 42aastane.4 aastat tagasi sündis mul kolmas laps. Peale lapse sünnitamist paigaldati mulle MIRENA spiraal. Menstruatsioone mul ei ole.
Nüüd on juba 2 nädalat rinnanibud väga valulikud. Millest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 42-aastane. Mirena nimetus ongi ESS- emaka sisene (hormoon) süsteem. Munasarajad töötavad endiselt, kuid menstruatsioonid ei ole tajutavad, sest emaka limaskest ...

Loe edasi

Valutav rind!

TERE!
Olen 40 .aastane ja olen mures oma vasaku rinna pärast. See valutab pidevalt. ( natuke üle 1 kuu ) ja nüüd tuli sealt pigistades vedelikku, valkjas - kollane. Käisin vähem kui aasta tagasi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Vajalikud uuringud on tehtud,võiks ju kontrollida m.tsükli teisel poolel ka hormoonide sisaldust.Paluge oma günekoloogil määrata vereseerumis östradiool,progesteroon,prolaktiin ja TSH.Kui need on ...

Loe edasi

valulikud rinnad

Tere. Mina olen 25-aastane mittesünnitanud neiu. Elan vabaabielu ja mul on regulaarne intiimelu. Viimase paari kuu jooksul olen märkanud, et rinnad hakavad valutama ja suurenevad kuskil mentruatsiooni ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Anamneesi järgi on Teil tegemist premenstruaalse sündroomiga,põhjuseks tõenäoliselt suhteline progestiini puudus.Esialgu soovitan Teil apteegi käsimüügist osta AGNUCASTONi tablette ja kasutada neid ...

Loe edasi

pco + mungapipar

Tere,

Hakkasin tarvitama Dostinex'i pool tabletti nädalas ja prolaktiini tase oli ideaalses korras. Tarvitasin tol hetkel prooviks ka mungapipart (Agnucauston), mida läks kahjuks meelest oma ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kadri! Siin oleks vaja kontrollida prolaktiini sisaldust vereseerumis.Võib-olla oli tegemist funktsionaalse hüperprolaktineemiaga ja siis piisaks ainult Agnucastoni tarvitamisest.Pool tabletti Dostinexi ...

Loe edasi

probleemid enne menopausi

Olen 43 aastane naine. Juba aastaid on mul aegajalt öised higistamishood ja rinnad muutuvad valusaks, just enne menstruatsiooni. Viimase paari aasta jooksul on tsükli pikkus hakanud rohkem kõikuma, 20-58 ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Olete piisavalt noor naine,aga kirjelduse järgi on Teil tõepoolest hormoonide defitsiidist tingitud kaebused.Pöörduge oma günekoloogi poole palvega määrata vereseerumis günekoloogilised hormoonid.Küllap ...

Loe edasi

Rinnad pidevalt valusad

Olen 42 aastane naine. Menstruatsioon kestab, aga tihti on just enne päevi
ja nende ajal öiseid higistamishoogusid. Sel aastal avastati müoom, aga
lõikust pole see veel nõudnud. Probleemiks ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ostke apteegi käsimüügist AGNUCASTONi ja võtke igal hommikul 1 tablett 2 kuu jooksul. Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

hormoonid

5 aastat tagasi olid tõsised hormonaalsed häired, mille tulemusena lakkas menstruatsioon (testosterooni tase oli normist kõrgem ning progesterool oli madal) Sain aasta ravi ning nüüdseks on mens. taastunud. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui rinnad on turses ja valulikud,võiks kahtlustada kollaskehafaasi puudulikkust.Kuna aga teised probleemid on taandunud,siis soovitan Teil apteegist käsimüügist osta AGNUCASTONI ja 30 päeva jooksul ...

Loe edasi

valulikud rinnad

Olen 36 aastane kahe lapse ema. (Viimasest sünnitusest seitse aastat)
Rasestumisvastase vahendina paigaldati üheksa kuud tagasi Mirena. Selle tagajärjel lakkasid menstruatsioonid olemast. Naistearstil ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! MIRENAga muutub hormoonide tase organismis madalamaks ,seetõttu kaob menstruatsioon ja võib esineda rindade valulik pingsus.Rindade hellus peaks siiski iseenesest taanduma,aga Te võite osta apteegi ...

Loe edasi

On see rohust?

Hakkasin kasutama agnucastoni. Nüüd pidevalt kergelt määrib. On see sellest rohust? Kas peaksin neist tablettidest loobuma? Mul on ka spiraal. Tänan!

Vastas dr Aire Sekavin

Kui määriv eritus ilmus peale Agnucastoni kasutamist, on võimalik ,et määrimine on põhjustatud sellest ravimist. Samas võib määrimine olla põhjustatud ka emakasisese vahendi nihkumisest või põletikust. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi