murelik 10.03.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Lugesin eelnevaid vastuseid aga enda probleemile lahendust kahjuks ei leidnud. Mure nimelt järgmine. Veebruari alguses olin vahekorras päev peale päevade lõppu. Tarvitan antibeebipille Femoden, kuid peale tableti võtmist oli järmisel hommikul kõhulahtisus. Tsükkel 28 päeva. Nüüd olen hakanud ennast halvasti tundma... valud alakõhus, pearinglus, meeletu väsimus. Päevad olid õigel ajal. Vahetasin ka äsja Femodeni Diane 35 vastu. Kas minu vaevused võivad olla tablettide vahetusest tingitud? Suured tänud vastuse eest!

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Enesetunde muutused võivad olla seotud pillide vahetusega. Kui üldine enesetunde muutus (pearinglus, iiveldus jm.) võiks olla seotud Diane-35-ga , siis kindlasti pole pillid kõhuvalu põhjustajaks.
Kui kaebused jäävad püsima, siis soovitan teha rasedustesti, et välistada võimalikku rasedust. Negatiivse rasedustesti korral ,juhul kui Diane-t võttes ei tunne ennast endiselt hästi, siis pöörduge peale tavapärast 1-nädalast pausi tagasi endiste pillide (Femoden) juurde.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

kihelemine

Tere! Küsiksin, mida halba võib teha mesi, kui ta tuppe satub?
Sai väheke vallatletud mehe ja meega ja nüüd tuleb valget paksu voolust ning kohutavalt ajab kihelema. Kas see võib olla meest või on ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Murelik Küsija!
Mesi ei ole kindlasti kahjulik, kui Teil ei esine meele allergiat. Ammustel aegadel on kasutatud isegi raviks tupetampoone meega.
Suure tõenäosusega on tekkinud tupeseene ...

Loe edasi

kange rohi!?

tere! tekkis väike küsimus, kas decarise tabl. (150.mg) tohib võtta, kui pole kindel kas rasedust on või mitte, sest kaitsevahendeid ei kasuta, kuigi ei usu rasedust aga on olnud kurbi kogemusi kangete ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Murelik!
Konsulteerige ravi ordineerinud arstiga ja lugege ravimi patsiendiinfot.
Otsustage, kumb on hetkel tähtsam.
Arukas oleks ravi Decarisega lõpetada ning sel ajal hoiduda.
Loe edasi

rohekas voolus

Tere!

Tänan, et vastasite mu eelmisele küsimusele.
Nüüd mure selles, et olles läbinud tupeküünalde ravi (viimati arsti juures käies öeldi, et kõik paistab ok, aga võiksite neid kasutada), ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Murelik!
Tegemist võib olla tupeseene ägenemisega.
Pöörduge plaanilises korras naistearstile. Ravimid on retseptiravimid.

Loe edasi

clotrimazolum 1% ?

millisele haigusele määratakse clotrimazoli 1% kreemi?ette tändes murelik tüdruk?kas tegemist võib olla suguhaigusega?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Murelik Tüdruk!
Clotrimazol kreemi ordineeritakse seenhaiguste, n. tupeesiku põletiku ja meestel eesnaha aluse seenpõletiku puhul.
Seenpõletik ei ole klassikaline suguhaigus,
Loe edasi

naistehaigused

Tere dr.Galina Litter.
pöördun teie poole küsimusega miks ma hommikuti oksendan Rasedust mul kindlaks tehtud ei ole aga igal hommikul peale üles tõusmist pool päeva veedan oksendades.kõht ka valutab ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Murelik Patsient!
Kuna olete kuu aega oksendanud, peate koheselt pöörduma haigla valvegünekolooglie (hommikul). Temperatuuri tõus võib olla vedeliku puudusest.
Vajate uuringuid ja ...

Loe edasi

antibeebipillid

Olen 20.aastane. Umbes viimased pool aastat on mu menstruaaltsükkel muutunud ebakorrapäraseks (esimesel päeval sageli suured valud), samuti olen hädas vistrikega (akne). Kas lahenduseks võiks olla antibeebipillide ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kallis Murelik neiu! Enne,kui alustada anibeebipillide kasutamist,oleks vaja kõigapealt määrata ära Teie enda hormoonide sisaldus vereseerumis.Sellest sõltuvalt toimub ka antibeebipillide valik.Pöörduge ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi