kaal ja hormoonid 16.02.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Lõpetasin 2002 a oktoobris Minuleti võtmise, pärast mida muutus aasta jooksul tsükkel ebaregulaarsemaks, päevad kestavad 10-13 päeva ja aastaga tõusis ka kaal ligi 20 kg. Samuti ei õnnestunud aasta jooksul rasestuda. Arst määras 2 kuud ravi estrofem0+duphastone, loodan, et ravi aitab rasestuda, kuid kas on võimalik, et nende hormoonide tarvitusel hakkaks ka kaal langema?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Ei usu hästi,et kehakaalu tõus on seotud Minuleti järelejätmisest.Estrofem ja Duphaston peaks aitama rasestuda,kas kehakaal sellega langeb,on väga individuaalne ja reeglina see ravimkombinatsioon kaalu ei langeta.Pigem tuleks ikka toiduga kaalu korrigeerigeerida.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstr. tsükkel

Tere!!
olen 26 a. naine. Muret teeb menstr.tsükli kõikumine. Pille ei tarvita. Kaks viimast korda oli tsükli pikkuseks 51 ja 52 päeva, eelnevalt oli 37 ja 40,väga erinevate vahedega. Arst kirjutas ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. KUi teil on tsüklihäired ja sünnitada hetkel ei soovi, siisi soovitaks pille või näiteks plaastreid või ka tuppe asetamiseks Nuvaringi. Igal juhul on need hormoonid, mis reguleeritrvad tsüklit. Muud ...

Loe edasi

tsüst munasarjas

Tere

Mure siis järgmine. Pärast rasedusvastaste tablettide võtmise lõpetamist (soovin rasestuda nüüd) tekkisid mul erinevad põletikud ja probleemid, rasestuda ei õnnestunud kuidagi. Arsti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Unustasite kirjutada oma vanuse ja rasedusanamneesi, kui rasedusi on olnud.
Kui soovite rasestuda, siis ei saa kasutada antibeebipille ka mitte raviks ja menstruaaltsükli ...

Loe edasi

kaaluprobleem

Olen aastaga juurde võtnud 15 kg. Varem ei ole kunagi kaaluprobleeme olnud, tavaline +/- 2kg. Süüa võisin kõike ja dieetidest ei teadnud midagi. Kui olid lisandunud esimesed 5 kg, hakkasin huvi tundma ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Pean Teie teadjaid eakaaslasi kiitma - hormoonides arvatavasti Teie probleemi põhjus peitubki. Sel puhul peaksite pöörduma endokrinoloogi poole, kes määrab hormoonid, teeb uuringud ja paneb ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi