Ebakorrapärne mensruatsioon 12.02.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Ma olen 15.aastane tydruk ja mul hakkasid päevad 2 aastat tagasi.Mul pole yhtegi korda päevad korrapäraselt olnud ja see on väga vastik...kunagi ma ei tea millal mul päevad algavad. Kas mul ei muutugi see kunagi korrapäraseks ja mix ta on ebakorrapärnae? Kas see ka mõjutab, et olen alakaaluline???palun aidake!!!

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud 15-aastane Tüdruk!
Teil on õigus, alakaal kahjustab hormoonide ja munasarjade tööd. Suguhormoonide tootmiseks on vajalik kolesterool. Sööge eesti võid.
Aidata saab reaalsel vastuvõtul.
Soovitan pöörduda lastegünekoloogile, minu asutuses dr.Edda Väin.
Üldregistratuur 6061670.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pillide lõpetamine poole paki pealt ja rasedus

Tere!
Mul on selline mure, et ma kasutasin mitu aastat Yasminelle pille. Nüüd 4ndal augustil võtsin viimase pilli ja olin kaitsmata vahekorras 11ndal augustil. 12 august hakkasid mul menstruatsioon. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
ilmselt on kuupäevadega väike segadus, sest märgitud päevad on alles ees. Peale pillidega lõpetamist võib esimene ovulatsioon olla 12-16 päeva peale viimase pilli võtmist. Suurim tõenäosus ...

Loe edasi

tsüklihäire

Tere!
Olen just 40 aastaseks saanud naine. Viimane mensruatsioon (regulaarne) oli väga kummaline. Esimesel päeval ainult määris veidi. Ka rinnad palju hellemad kui tavaliselt. Seejärel tekkis paus. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
menstruaaltsükkel allub hormonaalsele regulatsioonile ja igasugused hormonaalsed muutused organismis võivad sellele mõjuda. Stress, ärevused, ravimid- kõik need võivad mõjutada ka tsüklit. ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

Olen 25 aastane naisterahvas. Hakkasin beebipille võtma u 18 aasaselt (Harmonet). Mensruatsioon muutus korrapäraseks, kaal ei tõusnud, kuid u 20 aastaselt hakkasid mul ägedad põiepõletikud mis kordusid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Ebe!
Loen Teie kirjast, et tarvitasite antibeebipille ~2 aasta jooksul. Suure tõenäosusega oli tegemist düspareuuniaga-valulike vahekordadega ja düsuuriaga-ebamugavustega urineerimisel, ...

Loe edasi

postinor

Vahekorra ajal purunes kondoom (seemnepurset ei olnud veel toimud, tean, et et see ei välista rasestumis võimalust). Võtsin Postinori kolme tunni pärast, järgmise nagu ette nähtud 12 tunni järel. Menstruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Postinori võtmise järgselt tekivad tihti menstruatsioonitsükli kõikumised, seetõttu ei soovita SOS pille kasutada rohkem kui 2 korda kuus ja üldiselt nii harva kui võimalik.
dr. Seemen

Loe edasi

Verejooks vahekorra ajal

Mis võib olla kui võtan regulaarselt rasestumisvastaseid tablette (Diane 35) ja vahekorra ajal tuli verd (helepunast, voolas, tuli päris palju). Ja pärast kui veelkord vahekoras olime ( ca 2 tunni pärast) ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus vahekorra ajal võib olla põhjustatud põletikust jt. muutustest emakakaelal. Igal juhul tuleb nüüd pöörduda analüüsideks arsti poole.
dr. Seemen

Loe edasi

Novynette pillid!

Tere!

Mure on selline, et olude sunnil pean viibima välismaal planeeritust kauem. Minul said
Novynette pillid otsa ja alustama peaksin pühapäeval so 21.09. uuesti. Planeerisin küll, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võite jätta 1 kuu pillidega vahele, oodata ära mensruatsioon ja alustada siis uuesti esimesest menstruatsioonitsükli päevast. Uuesti alustades peate arvestama sellega, et esimesed 2 nädalat veel ...

Loe edasi

spiraal

tere
Olen 19, mais oli abort, nüüd augusti lõpus lasin spriraali panna. Enne seda olin tablettide (logest) peal. Spiraal on olnud kuu aega. Valutab ja torgib vahetevahel, oma arst väitis, et see ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Mina sünnitamata naistele spiraali ei soovita ja reeglina ka ei paigalda. Ilmselt on nüüd 10 päeva varem tekkinud veritsus niiöelda menstruatsioonieelne veritsus ja mensruatsioon alles tuleb. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi