Logest ja võimalik ovulatsioon? 04.02.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:


Lp doktor!
Võtan juba pool aastat Logesti. Uue pakiga alustasin 30.jaanuaril. Veebruari esimesel nädalal külmetusin, haiguse ajal oli ka iiveldus ja oksendasin veidi (1x, paar tundi peale Logesti võtmist). Seoses külmetusega võtsin Paracetamoli; mõõtsin sageli ka oma temperatuuri ja avastasin, et see oli mitu päeva (kokku 4-5) peale nimetatud oksendamist 37,0 (ka 36,9-37,1). Kas see on ovulatsiooni tunnuseks olev basaaltemperatuuri tõus? Külmetusnähud olid selleks ajaks praktiliselt kadunud. Logest peaks ju ovulatsiooni pärssima (st temp tõusu ei tohiks olla?) Kas siis külmetus, oksendamine, stressirohke eksam samal päeval ja õppimisest tingitud magamatus võib põhjustada selle, et Logesti mõju kaob ja ikkagi tekib ovulatsioon? Kas nüüd nii käesoleva kui järgmise tsükli jooksul tuleks turvalisuse mõttes kasutada lisakaitsevahendeid? Lühidalt - kas 1 oksendamine Logesti võtmise esimesel nädalal võib tablettide mõju niipalju pärssida, et ovulatsioon ja sellega kaasnev temp tõus ikkagi toimuvad? mh olen diabeetik.
Küsimus sai pikk ja lohisev - andestust! - kuid mure on minu jaoks suur, palun väga selgitust! Südamest ette tänades, murelik piiga (24)

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Murelik Piiga!
Diabeetikutel on sageli ettearvamatuid ravimreaktsioone.
On vähetõenäoline, et toimus ovulatsioon.
Jätkake pille skeemi 21+7 järgi. Enne järgmise tabletilehe alustamist tehke hommikusest uriinist rasedustest.
Külastage 2 korda aastas endokrinoloogi ja naistearsti, et korrigeerida ravi.
Tänan Teidki siiruse eest.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsiooni häired ja Logest

Tere!

Mul on küsimus tsüklihäirete kohta. Olen regulaarselt tarvitanud 3 aasta jooksul Logest tablette ja otsustasin nüüd lõpetada tablettide võtmise, kuna oma partneriga oleme selle kolme ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
nagu selgub kirjast, on enne pillide võtmist olnud tsüklihäireid ja seetõttu võib nüüd esimene menstruatsioon pillide katkestamise järgi tulla hilinenult. Pillide võtmise ajal tekib veritsus ...

Loe edasi

müoom

Tere! Sel kevadel hakkasid menstruatsioonid toimuma üha suurema vereeritusega kuni sinnamaani, et eraldusid suured koetükid jne. Sügisel külastasin günekoloogi ja ta avastas ca 4 cm läbimõõduga müoomi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui müoomisõlm asub emaka limaskesta all, ja põhjustab väga vererohkeid menstruatsioone, tuleb see eemaldada(hüsteroskoopiline operatsioon). Pillid ei vähenda müoomisõlme.
dr. Seemen

Loe edasi

beebipillid

Tere!

Olen kasutanud neli kuud logest-pille. Lugesin, et "päevi" on võimalik pillide abil vahele jätta. Esimene kord ei juhtunud midagi. "Päevi" teist kuud järjest vahele jättes aga algasid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pille iga päev katkestamata võttes tekib veritsus mõned päevad pärast viimase pilli võtmist. Veritsus tekib pillide võtmise ajal kõige sagedamini siis, kui unustada tablett võtmata või võtta see ...

Loe edasi

menstruatsioon

Minu "päevad" oleksid pidanud lõppema 3 päeva tagasi, ent siiski esineb väheke vereeritust ja tuleb sellist pruunikat vedelikku.Olen juba 2 aastat tarvitanud rasedusvastaseid tablette Logest. Kas need ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võimalik, et vähene pruunakas eritis tupest on seotud pillidega . Kui samasugune pikk veritsus tekib ka peale järgmisi päevi, soovitan konsulteerida naistearsti juures. Sageli aitab pillide vahetus ...

Loe edasi

Võimalik rasedus

Tere! Mul püsib juba pikemat aega raseduse kahtlus, kuigi võtan juba 3-ndat lehte Logest tablette. Kaks korda on olnud ka päevad, kuigi need on väga imelikud. See tähendab, et verd nagu õieti ei tule, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal võivad igakuised veritsused olla väga minimaalsed või puududa üldse.Ka rindade hellus on tingitud pillides sisalduvast hormoonist.
dr. Seemen

Loe edasi

Orgasm?

tere!

lugedes eelnevaid küsimusi-vastuseid, jäi silma et naised tunnevad kui mehel on seemnepurse. aga mina ei tunne, kas see võib olla tingitud mehe peenise pikkusest? ja kas see võib ka olle ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Mariele !

Peenise pikkus ei oma seksuaalelu kvaliteedis tähtsust. Orgasmi saamiseks peaksid mõlemad partnerid pingutama ja täitma teise ootusi. On võimalik, et Logest vähendab libidot.
Loe edasi

rasestusvastasedvahendid

Tere doktor!

Olen juba kolm kuud kasutanud pille.Kõigepeale kasutasin Mercilon`i, kuid need ei sobinud mulle: rinnad olid liiga valusad, süüa ei saanud, kuna süda oli koguaeg paha jne.Nüüd ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.

Nii Mercilon kui Logest on madaldatud östrogeeni sisaldusega pillid. Igal ravimil on oma kõrvaltoimed, rindade valulikkus on üks võimalik pillide kõrvaltoime. Tavaliselt on see siiski ...

Loe edasi

rasetumisvastased vahendid

Tere!

Minul on selline probleem, et aasta alguses jäin ma Logest´i tarvitades rasedaks.K´uigi võtsin iga päev kindlal kella ajal tabletti, vahele ei jäänu, ei oksendanud ja kõht polnud ka lahti.Olin ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Rasestumise võimalus on väga väga väike pillide võtmise ajal,kuigi seda esineb tõesti üliharva korraliku võtmise korral. Põhjus on sellles, et Logest on kõige väiksema hormooni sisaldusega (ka Harmonett)ning ...

Loe edasi

Tabletid "Logest"

Olen häiritud "Logesti" kõrvalmõjudest-limaskestade õhenemine ja kuivamine, seksuaalse tundlikkuse ja -iha alanemine.Kas näiteks hormoonspiraali puhul on selliseid nähtusid vähem?Tänan.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere !

Kui ebamugavused kõrvaltoimetest ületavad soovitud efekti, tuleb selle preparaadi tarvitamine lõpetada (näit. suguelu võib muutuda võimatuks).

Logest nagu Harmonet on kõige ...

Loe edasi

Logest

Tere! Olen kasutanud Logest rasedusvastaseid pille juba üle aasta, samas on selle aja jooksul tekkinud pähe kõõm, mis kuidagi ei taha ära kaduda, samas on ägenenud ka allergia. Nahaarsti vastuvõtul olen ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Reeglina ei ole sellised nähtused seotud pillide võtmisega, kuid organismi omapära tõttu on mitmedki asjaolud võimalikud. Soovitaksin mõneks kuuks pillid ära jätta ja kasutada kondoomi sel ajal. Sel moel ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi