ikka jälle pillidest 28.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen kasutanud 2a Harmonette.Väga rahul olin välja arvatud peavalud. Peavalusid on uuritud ja dignoosiks on migreen. Olen ka üle aasta olnud ilma pillide kasutamiseta,,,,kirg seksi järele oli tunduvaltsuurem kui praegu, samas erutusin palju kergemini ja kiiremalt,peavladues muutusi ei näinud.Olen tarvitanud Logestit- mitte ei sobinud; kaalu juurde võtt, iiveldused, valulikud rinnad. Ravimaks ka aknet olen proovinud ka Diane35.Samuti ei sobinud.Arst soovitas Jeanine´t.Olen neid nüüd 7 kuud kasutanud ja enam ei taha. Isu seksi järele on pea aegu olematu, kontrollimatud tujude muutused. Tunnen et hormooni sisaldus neis on liiga tugev minu jaoks. Peavalud tulevad ja lähevad ikka. Tahaksin Harmonette tagasi, nendega olin kõige rohkem rahul. Kas on Harmonettil oluliselt suuremast kõrvalnäidustust peavaludele? Kas aastate möödudes pruugivad need pillid sama hästi sobida. Oskate öelda kas neid ka rootsi turul on? Väsinud proovimast erinevaid. Tänan Teie aja eest! Sära Teie päeva :)

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Ilmselt on tegemist Teie individuaalse eripäraga.Nii Harmonett kui Logest ja Jeanine sisaldavad ühesuguses koguses hormoone.Ja seksiisu pärsivad nad kõik.Võite küll Harmonetile üle minna ja Rootsis on see ravim olemas.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Voolus

Tere!

Olen umbes 3 aastat võtnud Clormetini pille. Just viimasel ajal on tekkinud rohkem määrivat voolust - näiteks mõni päev enne oodatavat menstruatsiooni või siis keset tsüklit. Ka on menstruatsioonid ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere veresegune voolus voib olla tingitud pillidest, kui te neid enam ei vôta, saate aru, kas ikka nendest. Tavavooluse suurenemine alates tsukli teisest poolest ja eriti enne mensest on seotud organismi ...

Loe edasi

Pillidest loobumine, survetunne kõhus ja kiire pulss.

Tere! Olen umbes 6 a. rasestumisvastaseid tablette võtnud ja nüüd loobusin nendest. Esimesed paar nädalat oli enesetunne täiesti normaalne, kuid siis tekkis alakõhtu selline survetunne, mis on kestnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Sagei kui pillid ära jätta siis võibki munasarja töö aktiveeruda ja sellest need kaebued. Võimalik et pisut ka muretsete aja p ulss tõuseb. Kuna munasarjad hakkavad tööle aktiivsemalt, siis ka rassestumise ...

Loe edasi

Korduv põiepõletik ja tupeseen

Tere! Minu mureks on korduv põiepõletik ja tupeseen. Põiepõletikud on kestnud 5 kuud, lähevad ära ja tulevad tagasi, nii kui tunnen, et hakkab tagasi tulema, joon rohkelt teed/vett/jõhvikamahla ja võtan ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 19-aastane. Teil on õigus, kuna tarvitate hormoonravimeid ehk kombineeritud antibeebipille, siis võivad avalduda kõrvatoimetena tupeseen, mis ärritab ka ureetra ...

Loe edasi

Pillid ja veritsus/määrimine

Tere!

Olen 22-aastane ja minu mure on järgmine. Alustasin üle pika aja jälle pillide võtmist. Eelnevalt kasutasin Yasminellet, ainsaks kõrvalmõjuks oli südamepahasus. Nüüd hakkasin uuesti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Veresegune määrimine on tavapärane kaebus antibeebipillide alustamisel ja eriti SOS pillide tarvitamisel siis, kui on välistatud vähemalt urogenitaalne klamüdioos ja rasedus. Sel juhul ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

Tere! Olen 36 a. naine ja sünnitanud 2 last.Jäin Postinori kasutades rasedaks ja tegin ka ühe tabletiabordi selle aasta alguses. Olen kasutanud eelnevatel aastatel Logesti tbl.Aasta tagasi avastasin rinnast ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Mirena on küll enamuses lokaalse toimega ja ei täheldata rindades muutusi. Seetõttu oleks ikkagi Mirena hea. Samas kui teil on peavalud, siis m ei saa karantiid anda, et need ei süveneks8harva võib ). ...

Loe edasi

Pillidest

Tere!

Pöördun Teie poole küsimusega pillidest. Hetkel olen 20.aastane, kuid varasemalt olen tarvitanud pille päris mitu aastat. Esimesed pillid kirjutas günekoloog välja 14.aastaselt, põhjuseks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Olete väga tubli, et küsite teisest nõu. Olete ka kursis kaasaegsete seisukohtadega.
Naistearstid on dilemma ees kui te pöördute menstruatsioonivalu kaebusega.
Kui ...

Loe edasi

antibeebipillid

Olen 21 aastane neiu ning olen püsisuhtes. Võtsin aasta aega Yasminelle rasedusvastased pille. Tugevaid kõrvalnähusid ei olnud kui ainult öösel pidevalt vetsu külastamine. Väsimus ja iiveldus on ka tihe ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui pille võetakse pikemalt 5-7 aastat, siis võiks mõelda vahepeal sünnitamisele. Kui te olete vaevalt aasta neid võtnud, siis igal juhul jätkake. Loomulikult on pillid hormoonid, kuid ende sisaldus ...

Loe edasi

Pruunikas lima tupest

Tere,
Olen 22 aastane neiu. 16 aastaselt avastati mul emaka pealt müoomisõlm, mis eemaldati, 18 aastaselt avastati mult polütsüstilised munasarjad, millepärast nüüd ka söön beebipille. Nüüd on mul ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Pillide pikemaajalisel kasutamisel muutuvad menstruatsioonid määrivateks, mis on üsna tavaline. Eriti on see omane Jeaninele. Seega midagi halba teiega ljuhtunud pole. Krooniline tupeseen võib ...

Loe edasi

Menstruaaltsükli häired

Tere!
Olen tarvitanud vahelduva eduga kokku u. 10 aastat antibeebipille. Üritasin poolteist aastat tagasi nendest võõranduda, kuid aasta piineldes, otsustasin jälle tarvitama hakata. Mittekasutamise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Ärge hakake uusi pille võtma, vaid pöörduge günekoloogi poole ja paluge määrata Teie hormooni vereseerumis nn. puhtal foonil. Võib-olla sobiks Teile mingi teine antibeebipill, mis ei põhjusta ...

Loe edasi

kuivus

tere,
võtan 2,5 aastat antibeebipille. esimene aasta probleeme polnud, kuid teisest aastast muutusin äkki nii kuivaks. väga erutudes lähen natuke märjaks, kuid see kaob kiiresti. seened ja rohkem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tupekuivus ja ebapiisav märgumine vahekorra ajal on seotud pillidega.
Pillide vahetamine siin tavaliselt mingit efekti ei anna. Soovitan kasutada libestus-geeli, mida saab osta kas apteegist ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi