norlevo ja järelmõjud 26.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

kuu alguses võtsin norlevot ja probleeme polnud, ei iiveldust ega midagi. päevad tulid väikese hilinemisega aga nüüd tsükli 16-ndal päeval on jälle veritsust. mitte palju aga määrib ja.. selline ebamäärane. kas see on tingitud nendest norlevost?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Norlevo e. SOS-pillid põhjustavad sageli 1-2 nädalat pärast kasutamist vereerituse ja ka tsükli erinevatel perioodidel väiksemaid veritsusi . Tsükkel reguleerub järgneva paari kuu jooksul ise.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rasedusvastased tabletid

Lp dr Väli!
Olen 36-aastane 2 lapse ema. Kunagi, kui hakkasin suguelu elama (olin 23), tarvitasin erinevaid rasedusvastaseid tablette (selliseid, mida tuleb iga päev võtta), aga alati tekkisid mul ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Maarja! SOS pillidest on kasutusel praegu lisaks Postinorile Norlevo (mis on muide käsimüügipreparaat). Aga ravimi toimeaine on sama mis Postinoril.Veel võiks kasutada enne suguühet tuppe viimiseks ...

Loe edasi

minu mure

Tere doktor!



Võtsin eile Postinori. Täna ei tunne ma ennast enam äragi. Käivad peal tujud äärmustest äärmustesse, nutan koguaeg, pea valutab. Ja just hakkasin tundma seda 5-6 tundi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Hormonaalse postkoitaalse kontratseptsiooniga kaasneb kõrvaltoimeid üle 50%-l juhtudest.need on iiveldus,oksendamine,peavalu ja verejooksuhäired,aga sellega ei kaasne ohtu tervisele.Arvan,et homseks ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi