kohutavad päevad... 20.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere.
Muret teeb see, et päevad on väga suure verejooksuga ja kestavad 7 päeva.Teine ja kolmas päev on nii, et kui olen tööl, pean iga poole tunni tagant WC-sse jooksma, kuna ükski side ega tampoon ei suuda nii palju korraga enda sisse tõmmata.See on lihtsalt jube. Ja nii on see olnud koguaeg. Kas on mingi võimaus, et verejooks oleks väiksem?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Vererohke menstruatsiooni korral on kõige rohkem abi pillide võtmisest ja hormoonspiraalist. Mõlema korral jääb igakuine veritsus väheseks. Missugune variant oleks Sulle sobivaim, sõltub paljudest asjaoludest. Et läbi arutada kõik plussid-miinused, soovitan pöörduda konsultatsiooniks arsti poole.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Endometrioosi ja adenomüoosi kahtlus

Tervist,

Olen 28 aastane, rasedusi pole olnud. Elan õpingute tõttu alaliselt Soomes.

Tsükkel on lühemapoolne, kõikudes 21-26 päevani, kuid u. neli korda aastas esimeneb ka väga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Teie pikka kirja lugedes on tegemist viljatu paarisuhte probleemi uuringutega. Enamasti ongi viljatusel mitmeid põhjusi, üks neist endometrioos. Kuid, endometrioosi väikevaagnas ...

Loe edasi

müoomi sünd ja rasedus.

Tere!
Olen 28.a . Mul on alati olnud vererohked päevad, seega on tekkinud aneemia, mida näitas vereanalüüs.Jõin rauatablette(retafer, perearsti soovitusel). 4-aastat on olnud mul spiraal, oktoobris ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Tegemist on emaka müoomiga. Emaka müoom on healoomuline emaka lihaskoe kasvajaline-sõlmeline tihenemine, mis sõtub munasarjade tööst. Selliste munasarjadega olete sündinud.
Loe edasi

TŠS

Tere,
mul on mure, mida ma ise ei oska lahti seletada. Nimelt mul on praegu päevad ja ma kasutan tampoone. Eile öösel olid mul kohutavad külmavärinad ja tekkis kõrge palavik (39 C) ning kohutav peavalu ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirjeldatud kaebused on tõepoolest iseloomulikud TOKSILISE SHOKISÜNDROOMILE. Arvatavasti olete juba tampooni eemaldanud.Kontrollige oma vererõhku,kui see on langenud,palavik püsib ja esineb gripi ...

Loe edasi

valud munasarjas

Mul on juba mitu aastat menstruatsiooniajal kohutavad valud munasarjades. Iga 4 tunni tagant võtan 400 mg ibumetiini-muidu ei peaks vastu. Nüüd hakkasin võtma 3 kuud tagasi femodeni ja nyyd on valud vähemaks ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Teil esinevad valud, mis häirivad Teie igapäevaseid tegemisi, vajate ravi. Kui ka pillide kasutamise ajal esinevad Teil häirivad valud, soovitaksin teha laparoskoopilise uuringu , et välistada ...

Loe edasi

Müoom ja päevad

Tere.
Ka müoom võib põhjustada menstruatsiooni ära jäämist?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Ei.

Loe edasi

peavalud ja antibeebipillid

Tere! Olen 23 aastane ja poolteist aastat kasutanud Harmoneti. Viimase 4 kuu jooksul on tekkinud kohutavad peavalud, mis kestavad mõnikord mitu päeva(eriti tugevad valud menstruatsiooni ajal.) Peavalud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Micro 30 ei ole mingi valikmeetod rasestumisvastase vahendina.Need pillid sobivad ainult imetamise ajal. Mina soovitaks Teil pöörduda selle probleemiga oma günekoloogi poole.Võib olla peaks vahetama ...

Loe edasi

kõhuvalud

Tere!

Olen 21 aastane neiu, juba keskooli lõpust saadik olen vaevlenud kõhuvalude käes. Olen käinud mööda arste ja kõik ütlevad, et kõik on korras aga ei ole ju. Minu valud jätkuvad ikka, vahepeal ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Soovitaks teha laparoskoopia, kuna valude põhjuseks võib olla endometrioos,mida muud moodi diagnoosida ei saa kui sellel meetodil.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi