Päevade kestvus 08.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Mul on tavaliselt päevade kestvus 3-4 päeva. Nüüd aga on protsess juba 7 päeva kestnud. MIllest võib see olla tingitud. Rasestumisvastaseid tablette ei söönud vahepeal. Nüüd alustasin uuesti. Kas see võib olla sellest tingitud või võib olla põhjusi palju.
Tänan. Olen 24 aastane.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kui alustasite pillide võtmisega, siis on veritsus tingitudki pillidest ja võib kesta pikemat aega, isegi kogu esimese pillidega tsükli jooksul. Selline veritsus kaob iseenesest.
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rasestumisvastased tabletid

Tere,
Olen 22 aastane noor naisterahvas. Olen põhjalikult tutvunud infolehe ja foorumites kirjutatuga, kuid kuna praegu ei oleks lapse jaoks tõesti mitte sobiv aeg, siis tahaks enda rahustamiseks ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale pillidega lõpetamist on normaalne, kui vereeritus menstruatsiooni ajal on vähesem ja menstruatsiooni kestvus on lühem. See, et nüüd taas pillidega alustades esimestel kuudel on määrimisi, ...

Loe edasi

Valud alakõhus

Kaks kuud tagasi muutus mul menstruatsiooni kestvus, varasema 4 päeva asemel on nüüd 3 ja arvestatav vereeritus on ainult esimesel ja kolmandal päeval. Samal ajal tekkisid alakõhtu valud, mitte tugevad, ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kõhuvalu põhjusi võib olla mitmeid- põletik, adenomüoos, endometrioos, müoomid, muansarja tsüstid jne. Soovitan minna naistearsti konsultatsioonile, et selgitada valude põhjus ja menstruatsiooniaegse ...

Loe edasi

bakteriaalne vaginoos

Tere! Lihte kysimus: kas Metronidazoli võib võtta ka päevade ajal? Ja kas ravi ajal võib vahekorras olla, kui kasutame kondoomi?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Loomulikult jätkeke metronidasool-ravi ka päevade ajal, kondoom on ravi kestel äärmiselt vajalik.
Edu soovides,
Maie Väli

Loe edasi

"päevad" lühenevad

Tere. Olen 30 aastane naine. Kui tavaliselt on menstruatsioon kestnud keskmiselt 5-7 päeva (ma mõtlen vereeritust), siis viimase poole aasta jooksul eritub verd ainult 3 päeva+paar päeva tumepruunikat ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! See, et vereeritus päevade ajal on nüüd lühem, ei tähenda, et midagi on
korrast ära. Ureaplasma ja seeninfektsioon pole sellega seotud.
Kui regulaarset suguelu elades ei toimu rasestumist ...

Loe edasi

Polygynax ja päevad

Kas Polygynaxi kasutatakse ka päevade aja?

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Mensese ajal ei soovita ravi kasutada, jätkake või alustage peale mensese lõppu. Dr.Kadastik

Loe edasi

iiveldus

Tere!

Viimased pool aastat on tihti enne päevade algust ja päevade ajal iiveldanud, samuti hakkab enne valutama kõht, tihti ka selg. Kas on lootust, et spiraali eemaldamine ( olnud pea 3 aastat) ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Te olete noor- vanus ei mängi siin mingit rolli. Soovitan spiraal eemaldada ja valida mõni teine rasestumisvastane meetod , näiteks pillid või plaastrid.
dr. Seemen

Loe edasi

tampoon

Tere Dr. Seemen!
Minul selline juhtum...
Olen 17... Päevad muidu regulaarsed ja kõik korras...
Aga ükskord kui kasutasin tampooni, siis päevad jäid justkui poolikuks...
See oli ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kasutage tampooni nii harva kui võimalik, siis selliseid probleeme ei tule.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruatsioon ja seks

Kas pahade päevade ajal võib seksida?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui veri vahekorra ajal teid ei häiri, on kõik OK.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi