valud kõhus 06.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Olen 20 aastane, kasutan rasestumisvastaseid tablette Femoden, nüüd on mul nädal aega mao piirkonnas valud, öösel isegi rohkem ja vahel läheb ka süda pahaks, aga ei oksenda, söögiisu pole, natuke söön, siis on selline tunne nagu oleks hästi palju söönud, koguaeg on täiskõhutunne. Mida oskate öelda?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Ilmselt tuleks Femoden vahetada nõrgema rasestumisvastase tableti vastu.Näit.Logest või Harmonett või Jeanine.Rääkige sellest oma günekoloogile.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

voolus ja valud kõhus

tere,

mure on järgmine - üle nädala kestnud kerged valud kõhus, mmis aeg-ajalt annavad rohkem ja siis jälle vähem tunda (kuigi pole ei menstruatsiooni ega ovulatsiooni aeg). ja suurenenud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tupe seenpõletik ei põhjusta kõhuvalusi. Pöörduga kindlasti analüüside andmiseks naistearsti poole, et valude ja vooluse põhjus(tekitaja)välja selgitada.
dr. Seemen

Loe edasi

Spiraal või beebipillid?

Tere!
Olen 32-e aastane naine ja ühe lapse ema. Paigaldasin aasta tagasi omale teist korda spiraali. Aga nüüd tunnen ennast sellega kehvasti, sest ovulatsiooni aeg ja menstruatsiooni ajal on kõhus ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Paljudele naistel ei sobi spiraal, kaebusteks on valud jne. Seega kui teil vastunäidustusi pillideks pole, soovitaks neid kohe kindlasti.Dr Kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi