probleem jeanine pillide ja vereeritusega 06.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere

mul on selline mure et kui lõpetasin eelmise pillilehe söömise, tuli verd või õigemini määris juba sama päeva õhtul st neljapäeval. seejärel oli n-ö "vaikus" ja taaskord tuli verd-määris pühapäeval. ja kõik. ei mingit suuremat vereeritust ega midagi. kartsin igasuguseid asju aga mind rahustati maha ja öeldi et kui üks kord päevad kui sellised ära jäävad ei pruugi tegu olla rasedusega. pealegi olevat jeanine pillide eripäraks see et neil on madal hormoonisisaldus ja võivadki nii teha. ma ei olnud muidu jätnud ühtki pilli vahele, võibolla mõni päev võtnud paar tundi hiljem. oksendanud ka mitte ega rohte tarvitanud(-ainult paar peavalutabletti). võtsin siis taas ühe pillilehe lõpuni, ära ei unustanud, ei oksendanud, ei söönud muid medikamente.....ei määrinud ka. praegu on mul 4. päev ilma pillideta ja määrinud on siiani ainult ühe korra, eile. peale seda on kõik puhas olnud. enne seda sisaldas n-ö argipäevavoolus teatud punakat tooni nii et lootsin et päevad ikka algavad ja kõht valutas ka nii nagu tavaliselt on valutanud. ometigi paistab et ka see kord ei tule mingit suuremat verd ja ma juba kardan. eelmine kord soovitati teha rasedustesti aga seda ma ei teinud.ise olin vist rumal aga nüüd ongi küsimus-millal seda teha tuleks. ja kuidas siis edasi pille võtta jne. kirjelduse põhjal-kui suur on tõenäosus et olen rase?või milles võib olla probleem?olen väääga mures ja oleksin väääääga õnnelik kui vastaksite võimalikult kiiresti.

tervitades,
m.

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere M.
Pille kasutades võivad mõnikord menstruatsiooni taolised veritsused ka puududa. Enne uue ravimilehe alustamist on aga vajalik kindlasti teha hommikusest uriinist rasedustest. Seda, kas olete rasestunud näitab Teile rasedustest. Kui menstruatsioonid puuduvad või on määrivad ja see Teid häirib, võiksite vahetada preparaati.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Jeanine pillid ja vähene menstruatsiooniaegne vereeritus

Tere,

Mul on selline probleem, et olen võtnud pille juba peaaegu 1,5 aastat. Päevad on käinud regulaarselt ja kestnud kusagil 3 - 4 päeva, märtsis olid veel tavapärasemast natuke vererohkemad. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere.
Sageli üle aasta nede pillide(Jeanine) kasutamisel tulevad mensesed vähema verega ja isegi harvadel juhtudel vereeritus päris ära jääda. Rasedsust kartma ei pea, kui võtate pille skeemi ...

Loe edasi

Antibiootikumid ja Jeanine pillid

Tere!

Raviks määrati Doxy-M-ratiopharm 10 päeva. Tean, et antibiootikumid vähendavad pillide mõju, seega oleme kasutanud ravi ajal kondoomi. Loodan, et see on piisav kaitse, kreeme kasutanud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kui kasutasite antibeebipillidele lisaks kondoomi, siis sellest piisab. Lühikesd ja keskmised ravikuurid antibiootikumidega eriti ei vähenda toimet.
Toime väheneb väga raskete ...

Loe edasi

Postinor + Jeanine

Tere,
probleem siis järgmine: võtsin Postinori (2tbl korraga), mil kaitsmata vahekorrast oli möödas u 12h. Päevad on jäänud nüüd juba paar päeva hiljaks. Arst kirjutas mulle mõni aeg tagasi Jeanine ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Pille(Jeanine) tuleb hakata võtma esimesel veritsuse päeval, mis nüüd peale SOS pillide kasutamist tuleb. Kui veritsus lähima paari päeva jooksul ei alga, soovitan teha rasedustesti. Kui ...

Loe edasi

rasestumisvastane vahend Logest

Tere, selline probleem, et olen kasutanud logestit umbes 1,5 aastat ja selle aja jooksul olen kehakaalus juurde võtnud umbes 17 kilogrammi. Mida peaksin tegema, kas äkki rasetumisvastast vahendit vahetama ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Pillide kasutamise ajal on võimalik vähene kaalu tõus (tavaliselt 2-3 kg), kuid 1,5 aastaga 17 kilogrammi on ilmselgelt liiga palju. Kaalu tõus pillide kasutamise ajal on tingitud pillis olevast ...

Loe edasi

valgevoolus

olen 21 aastane neiu. mul on selline küsimus, et viimase kaheksa kuu jooksul on aega ajalt juhtunud, et valgevoolus on imelikku pruunikat värvi. seda juhtub nii umbes kord kuus. milles võiks asi olla? ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide kasutamine on tõenäoline veritsuste põhjus. Kuna olete diabeetik, soovitan kasutada kombineeritud pillide ( näit. Jeanine) asemel minipille!
dr.Katrin Seemen

Loe edasi

mure

tere. olen44 aastane naine. sügisel tundsin pidevalt kubemepiirkonnas aeg-ajalt ebamugavat valu ja enne menst.algas juba paar päeva enne verine voolus.lähsin arstile ja palusin spiraali eemaldada. siis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmisega alustades esineb sageli esimese või ka teise kuu jooksul veritsusi, mis edasisel pillide võtmisel kaob. Samas ei ole aga mingit seost pillide ja kõhuvalu vahel. Kui vaevab kõhuvalu, ...

Loe edasi

Pillid

Tere. Olen pool aastat kasutanud Jeanine pille. Algul oli tsükkel segamini nagu ikka. Tundus, et asi sai korda, kuna paar kuud probleeme ei olnud. Nüüd aga algas kõik otsast peale. Küsimus aga on see, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! See, kui tsükli keskel esineb veritsusi, ei vähenda pillide rasestumisvastast toimet.
Kui probleem jääb püsima, tuleb kaaluda pillide vahetamist.
dr. Seemen

Loe edasi

Diane-35

Tere,
mul on olnud pidevalt probleemiks menstruatsiooni ärajäämine.Kevadel lasi arst teha põhjalikud uuringud, kus selgus et meessuguhormooni tase veres on liiga kõrge ja sellest on tingitud ka päevade ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mõned patsiendid kaebavad tõepoolest kehakaalu tõusu üle, mõned on aga rõõmsad,et kehakaal langeb.Teie puhul tasuks aga mõelda preparaadi vahetamise üle.Võiks proovida madalama hormoonsisaldusega ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

24 juunist hakkasin "Jeanine" tarvitama,menstruatsioon pidi ammu lõppetama,aga jätkub külaltki tugev valutu vereeritis,kas kasutada pakki lõpuni?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kindlasti tuleb pille edasi võtta, sest katkestamine ei lahenda probleemi.
Sageli esineb 2 esimese kuu jooksul lühemaid või pikemaid veritsusi. Kui kolmanda pillide paki võtmise ajal on probleem ...

Loe edasi

veritsus ovulatsiooni ajal

Lgp. Dr. Väli,

paari päeva eest märkasin esimest korda elus, et suguühte ajal eristus tupest verd. Muul ajal vereeritust ei ole, muid nähte, nagu valud vms. ei tundnud. Minu tsükli-kalendri ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mõnedel naistel esineb ovulatsiooni ajal peaaegu reeglina vähest vereeritust,mis võib kesta mõnest tunnist 1-2 päevani.Ovulatsiooniaegse vereerituse põhjuseks peetakse kohe munaraku vabanemise järel ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi