Triregol 05.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

mul on järgmine mure. Otsustasin võtta tablette Triregol 2 kuud järjest. Tean, et sellist nippi päevade vahelejätmiseks saab kasutada. Umbes 5 päeva pärast teise ringiga alustamist tekkis väike, aga pidev vereeritus. Üheksandal päeval käisin suure hirmuga kiirabis, kus arst soovitas tablettide võtmise lõpetada. Sain ka teada, et Triregol pole ravim, mida võiks 2 kuud järjest võtta. Kaks päeva pärast tablettide võtmise lõpetamist algas suurenenud vereeritus. Kas need on nüüd need "päris" päevad? Kas ma võin nüüd arvestada sellega, et ca 5 päeva pärast vereeritus lõpeb? Kas selline viga võib tekitada põletiku vms, kuna organism on nüüd täiesti segi paisatud?

Kõike head soovides,
Ketlin

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere, Ketlin,
Tri-Regoli tablette ei saa tõepoolest selliselt 2 kuud järjest võtta. Kui on soov menstruatsiooni edasi lükata, tuleb pillide lõppedes võtta järgmisest karbist 10 viimast tabletti. Peale pillide võtmise katkestamist tekkivat vereeritust võib arvestada "päevadeks" ja peale 7-päevast pausi alustada uue tsükliga, kuid esimese 2 nädala jooksul tuleb kasutada lisakaitsevahendit(kondoomi).
Peale ebameeldiva pika veritsuse ei põhjusta selline "viga" mingeid ebasoovitavaid toimeid organismile.
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rasestumisvastased tabletid.

sõin 2002 aasta algusest kuni käesoleva aasta maini reguloni tablette. aprillis sain liigestele magnetravi ja tsükli keskel tekkis veritsus. järgmisel kuul sama ilma magnetravita. käisin arstil, arst arvas,et ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Ebakorrapärane veritsus pillide võtmise ajal võib ette tulla juhtudel, kui unustada pill õigel ajal võtta, magnetravi liigestele ei mõjuta pillide toimet.
Mis puudutab vanust ja pillide ...

Loe edasi

määriv pikk menstruatsioon

Lg dr Väli!
Olen 34 aastane ning viimasel paaril aastal on mu menstruatsioon muutunud tunduvalt pikemaks, kui varm oli umbes 5 päeva, siis nüüd ikka 9-10 päeva. Probleem on ka selles, et see algab ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Ille! Minu arvates on vaja alustada uuringutega oma günekoloogi juures,et miks senini ei ole rasestunud.Ka abikaasa sperma uuring oleks vajalik.Soovitav oleks ka Teie hormoonide määramine vereseerumis ...

Loe edasi

Rasestumisvastastest tablettidest

Kuidas siis ikkagi on nende antibeebipillide ohutusega? Mõned meedikud räägivad, et see on ikkagi peaaegu ohutu, pigem isegi raviva toimega (tsüklihäired), kõrvalmõjud olevat äärmistel juhtudel. Samas ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Valikutest on kõige ohtlikum soovimatu raseduse katkestamine naise soovil. Kõik muud meetodid on vähem ohutud. Igal ravimil (!) on kõrvaltoimed. Soovimatust rasedusest hoidumise meetodi ...

Loe edasi

Antibeebitabletid

Tere,

olen 26 aastne naine. Sünnitasin 5aastat tagasi poja. Peale seitsme kuu möödumist kirjuts mulle naistearst välja antibeebi tabletid TriRegol. Neid tablette võtsin edukalt ilma kõrvalmõjudeta ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tavaliselt põhjustavad tsüklivälist vereeritust vähese hormoonide sisaldusega tabletid.Ilmselt sobiksid Teile nn. kahefaasilised tabletid,kus on östrogeenide osakaal suurem(anteovin,LYN-SEQUENS-RATIOPHARM).Kui ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere! Minul on selline mure.Olen 20 aastane, elan koos oma mehega,kellega mul on olnud regulaarne suguelu juba 3 aastat.Eile,kui mul just oli lõppenud mensis olime mehega vahekorras.Vahekorra algus oli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tsükliväline vereeritus võib olla tingitud orgaanilisest veast emakas,kõrvalsuguelundites või allpool sünnituskanalis.Aga sageli ka tingituna üldhaigustest (probleem neerudega ?). Menstruatsiooni lõppemise ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi